"Yb ile tekrardan karşınızdayım inşallah bu Bölümü'de beğenirsiniz ❤️💋"
"VOTE DÜŞÜK BIRAZ YÜKSELIRSE IYI OLUR YOKSA YB VERMEYI DÜŞÜNMÜYORUM ARKADAŞLARINIZADA ÖNERIRSENIZ SEVİNİRİM ❤️🙏"👑👑
MurattanNe diyeceğimi bilemeyerek hayata bakıyordum bunu babanem nerden bilebilirki doruktan başka !!
Doruk sen bittin kardeşim.Azîme:"gelinim neden konuşmuyorsun yoksa başka bir işinmi var ? "
dedi babanem ama hayatta benim gibi ne diyeceğini bilemeyerek bi bana bi babaneme bakıyordu olaya el atmam gerektiğini düşünerek olaya atladımMurat:"hayat sen çık ben babanemle konuşiyim"
Hayat:"bencede "
dedi şokunu üzerinden atamamışçasına sonra hiç birşey demeden çıkıp gitti bende babaneme döndüm.Murat:"babane ne gelini yha sen nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri ?!"
Azîme:"oğlum dorukla konuştum dün gece bu kızı saatlerce doruğa anlatmışsın çocuk artık dayanamamış kapatıyorum abi falan demiş.
sonunda bana bi gelin buldun"
Dedi gülerek Anlamıştım doruğun yaptığını kızgınlıkla babaneme döndümMurat:"yok öyle birşey doruk yine seni kandırmış!!"
Azîme:"ne kızıyorsun oğlum aşık olmuş olabilirsin ne var bunda ?"
Murat:"babane !!.
benim toplantım var çıkmam lazım sonra konuşuruz "
dedim ve çeketimi alıp odadan çıktım hemen doruğu aradım açmıyordu daha fazla sinirlendim sonra hayatı aradım👑👑
HayattanOdadan hemen çıktım resmen bana gelinim dedi Bir yandan hoşuma giderken bir yandanda sinir oluyordum çünkü ondan sadece hoşlanıyordum bu kadar ileri gitmesi fazla.
Ben tam Murat'ı arayıp soriyim diye düşünürken Murat beni arıyordu hemen açtımHayat:"Efendim Murat ?"
Murat:"Hayat ben...ben çok üzgünüm babanem hep böyledir. bana gelin bulmak için çırpınıp duruyo.
Hayat:"önemli değil"
Murat':doruk babaneme neler söylemiş neler.
senle ve benle ilgili o yüzden babanemde senle benim sevgili olduğumu düşünmüş üzgünüm..."Hayat:"Önemli değil. yani bu olanlar doruğun yüzündenmi ?"
Murat:"Kesinlikle ben kardeşimi tanırım doruk böyle şakalar yapmaya bayılan bir kişidir."
Hayat:"Anladım tamam saol.....
Aslında sahilde falan otursakta bana şu olayı bi anlatsan.?"
Dedim merakla madem Murat'ın bi alakası yok doruk ne anlatmış babanesine merak ettimMurat:"doruğun yanına gidiyorum onunla bi hesaplaşiyim ondan sonra gelirim yanına "
Hayat:"Yok.!"
Murat:"?? Ne yok ?"
Dedi gülerek burdan bile anlamıştım gülümsediğiniHayat:"Yani şey doruğun yanına gitme direk yanıma gel. Doruğa birlikte sormaya gideriz 😳??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Engel Tanımaz (Düzenleniyor...)
Fanfic✨bu hesap kapandı ✨ @Handeemiyy Yeni hesap takip edin ❤️