Draga mea fiică,
De cele mai multe ori facem alegeri pe care le considerăm bune, dar de fapt ele se dovedesc a fi cele mai rele decizii. Asta am făcut și eu când am început să beau. Am crezut că dacă voi bea, voi scăpa de toate grijile și îmi va fi mai bine, dar nu a fost așa. Odată cu trecerea timpului dorința de a bea s-a tot amplificat și uite așa am început să vă cauze necazuri ție și mamei tale.
Știu că te-am dezamăgit când am plecat de acasă, dar acest lucru a fost cel mai bun. După ce eu am plecat mama ta și-a putut reface viața, tu ți-ai terminat studiile și te-ai căsătorit. Dacă eu nu plecam, voi doua nu ați fi putut să vă trăiți viața.
Îmi pare rău pentru fiecare lacrimă vărsată de voi, pentru fiecare lovitură primită și pentru fiecare jignire. Poate nu am fost un tată prea bun, dar mereu v-am iubit.
Când tu vei citi asta, eu nu voi mai fi. Am să plec poate într-un loc mai bun. Vreau să îmi cer pentru ultima oară iertare de la tine și mama ta. V-am cauzat multe lacrimi și suferință și sper că mă veți ierta.
Vreau să îți mai spun să ai grijă de tine și de familia ta. Ai grijă de mama ta, pentru că ea e cea care a fost mereu lângă tine.Cu regret, tatăl tău!
Asta a fost ultima scrisoare. Voi scrie un fel de epilog și gata.
Vă mulțumesc pentru voturi, vizualizări și comentarii
CITEȘTI
Scrisori Către Fiica Mea
Conto" Draga mea fiică, știu că nu merit prea multe, dar sper ca într-o zi să mă ierți. Cu dor, tatăl tău! " * Al doilea volum al cărții Dragă tată..