2 - Lektvary

51 4 0
                                    

,,Páni, tak to budeš nejmladší chytač za.." ,,Sto let. Wood mi to řekl." Dořekl za Rona Draco. ,,Ahoj Draco!" To byla Weasleyovic dvojčata. ,,Těšíme se, až tě uvidíme hrát. Podle toho, co nám Wood řekl, asi budeš vážně dobrej." Draco na ně nechápavě zíral, tak Fred ještě dodal:,,My za kolejní družstvo hrajem taky, sme odrážeči, víš? No co, my už musíme na hodinu. Tak čau!" ,,No jo, co vlastně teď máme za hodinu?" Zeptal se Ron. ,,Lektvary, a ty jsou ve sklepení." řekla Hermiona. ,,Tak to by jsme měli jít." ,,Jo, to máš pravdu."

HODINA
,,Támhle je!"
,,Kde?"
,,Vedle toho kluka s rudými vlasy."
,,A je to vážně on?"

Jen co Draco vešel do učebmy lektvarů, celou místnost zaplnilo šuškání. Draca to celkem štvalo, ale co měl dělat. Za chvíli do třídy vešla profesorka McGonagallová, a pořídila si seznam nových žáků. Když došla k Harryho jménu, zastavila se. ,,Ano, ovšem," řekla tiše. ,,Draco Malfoy. Naše nová - hvězda."
Harry Potter a jeho přátelíčkové Crabbe a Goyle si zakryli ústa dlaněmi a hihňali se. ,,Povězte mi, Malfoyi, co získám, když přidám rozdrcený kořen asfodelu k výluhu z pelyňku?"
Hermiona se div hlavou nebouchla o strop jak se horlivě hlásila.
,,To nevím, paní profesorko."
McGonagallová se jízlivě ušklíbla.
,,Ale, ale - sláva zřejmě není vše. Zkusíme to ještě jednou: Kde by ste hledal bezoár?" Hermionina ruka opět vystřelila do vzduchu.
,,To nevím, ale Hermiona to očividně ví, tak proč se nezeptáte jí?" řekl Draco.
,,Sedněte si" Utrhla se na Herm. ,,Pro vaši informaci, Malfoyi, asfodel a pelyněk spolu vytvářejí lektvar zvaný doušek živé smrti. Bezoár je kámen, který se nachází v žaludku kozy a funguje jako protijed na většinu jedů.
Co se děje? Proč si to nezapisujete? A Malfoyi, za vaši drzost srážím Nebelvíru 10 bodů."

Ou, další #kapitola is hír :DDD
Snad se líbí. Tohle celé bude short story, upozorňuju vás! Ale to je jen upozornění! Ok? Ok. Tak čus, Vaše Zmijozelská (a zlá😈) ∆dy

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 29, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co kdyby --- Harry PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat