"To byl Cameron a prý pořádá party u něj doma zapoměl mi to říct.Chce aby jsme přišli.Je to od 8 hodin u něj." řekl Nash a vypadalo to , že přemýšlí jestli půjdem.Nevím jestli se mi tam chce.
"Ale je to samozřejmě na tobě.Jen si myslím , že když už jste kamarádi tak by to mohlo být fajn." možná měl Nash pravdu mohla by to být zábava.
"Tak víš co to by šlo dlouho jsem nebyla na párty." řekla jsem s úsměvem.Když jsme se podívala na hodiny bylo 5.Sakra nemám věci a potřebuju se připravit.
"Nashi jenže je se potřebuju připravit a nemám tu věci na párty." řekla jsme zoufale.Nash se usmál.
"Víš tak já se připravím a pak pojedem k tobě a ty se připravíš." geniální.Na jeho plán jsem jen kývla hlavou v souhlasu.Sedla jsem si na gauč a Nash se šel připravit.Nevím jak dlouho by mu to mohlo trvat.Tak jsem mezitím přemýšlela co jsi vzít.No nestihla jsem to ani promyslet a Nash byl zpátky.Slušelo mu to.Koukala jsem na něj nějakou chvíli a nemohla se ho nabažit.
"Death můžeš přestat mě svlíkat pohledem." kurva.Protočila jsem v oči sloup a zavrtěla hlavou , abych naznačila to , že mele kraviny.Přitom to byla trochu pravda.Zvedla jsem se z gauče , aby jsme mohly vyrazit ke mě.Už jsem seděla v autě a přemýšlela jestli je mamka doma.Co kdyby byla?Asi bych řekla ahoj todle je Nash můj kamarád nebo přítel.Sakra.Teď asi kamarád , ale možná by ho to mrzelo.Nebo ne.Bože mami nebuď doma.Najednou auto zastavilo.Sakra.Ted' se uvidí.Vyšla jsem z auta a Nash za mnou.Odemkla a ted' se uvidí.Otevřela jsem dveře.
"Mamko?" Zařvala jsem do domu.Nic.Oddechla jsem si a vešla jsem do vnitř.Náš dům není nic zvláštního je to prostý dům bez fotek čehož si Nash všiml.
"Vy tu nemáte rodinný fotky?" Zeptal se opatrně než jako by mi to mělo ublížit.
"Ne nemáme.Jediný kde jsou naše fotky s mamkou jsou u ní a u mě v pokoji." Nash se usmál a přišel ke mě a políbil mě nevím proč , ale bylo to hezké.Když se odtáhl usmála jsem se na něj.Otočila jsem se a šla do svého pokoje.Nash me následoval.Otevřela jsem dveře do svého pokoje.Děkovalal jsem si za to , že jsem uklidila.Na stěnách viděli moje a mojí mamky fotky.Všechny a až na jednu stěnu byli světle hnědé na té , která byla jediná bíla byli ty fotky.Skříne jsem měla bíle.Byl to malý a útulný pokoj.Nejvíc tomu dominovala dvojlůžková postel.
"Máš to tu hezký." Usmál se Nash a skočil do mojí postele.Chvilku jsem na něj koukala.Ani jsem neřekla chovej se jako doma a on se tak chová.Šla jsem ke skříni , otevřela dveře a začla přemýšlet.
"Můžeš mi vysvětlit proč do tý skříně koukáš skoro 5 minut?" Nash se začal smát , když to dořekl.
"Není to k smíchu.Přemýšlím co si vzít.Já nemůžu za to , že chlapi to mají jednoduchý." Celou dobu jsem měla vážný výraz.Nashův výraz zvážněl asi tak na sekundu než se zas začal smát.Zavrčela jsem na něj a otočila se zpět.Jak jsem projížděla oblečení zastavila jsem se na tmavě modrých šatech.Nemůžu uvěřit , že jsem si na ně hned nevzpoměla.Tyto šaty jsem dostala od kamarádky ze staré školy.Vytáhla jsem je a rychle složila , aby je Nash neviděl.S těmito šaty jsem zbalila každýho kluka kterýho jsem chtěla.Ani se nedivím pod tyto šaty se berou jen tanga a šaty obepínají celou mojí postavu až do půlky stehen.Přeběhla jsem k prádelníku.Nash mě celou dobu sledoval a já se rozhodla ho poškádlit.Ze šuplíku jsem vytáhla krabici Victoria's Secret.Nash se najednou posadil a hypnotizoval krabici s prádlem.Pomalu jsem nadzvedla víko a pousmála se na Nashe.Ten jen čekal až vyndám pro něj jakýsi poklad.Víko jsem odložila od krabice a šáhla do krabice.Když jsem našla to co jsem chtěla vytáhla jsem černé krajkované tanga.Byli opravdu krásné a sexy.Nash na ně koukal jak na boha.Pak jsem je strčila k šatům a Nash se vrátil do reality.Dělal jakoby nic.Na to jsem se jen usmála a šla do koupelny.Věci na večer jsem si polozíla na prádelníku a začla jsem se líčit.Nic extra jediný na co jsem pyšná je tmavá matná rtěnka , která to líčení tak hezky podtrhla.Svlíkla jsem podprsenku a vzala jsi tanga.Doufala jsem , že Nashe nenapadne pitomost , že by jsem těd' přišel.Radši jsem si na sebe rychle hodila šaty.Vlasy jsem lehce navlnila a mohla jsem jít.Myslím , že nejsem k zahození.Vešla jsem do pokoje a Nash byl čelem k fotkám.Zakašlala jsem , aby jsi mě všiml.
"Doprdele." Řekl Nash , když se otočil.Zasmála jsem se a otočila jsem se dokola , aby viděl i můj zadek.Jelikož mi ho šaty zvětšovali a také byli trochu vidět i ty nádherný tanga.
"Ne sedni si tam už se neotačej jasný!" Když to říkal třásla se mu hlas.Vypadal jako by se snažil udržet.Tak jsem si sedla a koukala na něj.Vypadal , že se snažil myslet na něco jinýho a né na mě.Najedou zvážněl.
"Můžu se na něco zeptat Death?" Byl vážný a měla jsem divný pocit na co se chce zeptat.
"Ptej se." Řekla jsem.
"Víš ...
Tak další díl je tu.Já vím zase jsme se nedostali tak jsem chtěla , ale bylo by to hrozně dlouhý.Snad se vám ten díl líbí.
ČTEŠ
Bad boys.Good lips. - Nash Grier
FanfictionNash Grier a jeho skupina mají na škole pověst jako největší grázlové. Death Black je ublížená holka která jen chce aby se její minulost neopakovala. Splní se jí její přání na nové škole? Nebo se minulost bude opakovat? Ale co když padne do oka práv...