9.bölüm

10.1K 347 23
                                    

Biraz geç oldu arkadaşlar kusura bakmayın yeni bölümünüz geldi iyi okumalar dilerim vote ve yorumunuzu eksik etmeyin lütfen :))

" sen benimi takip ediyorsun dağ ayısı ? "

Öfkeden çıldırmak üzeriydi genç kadın ne işi vardi bu adamın burda.

" ne demez sin bücür o kadar etkiledin ki beni şu önümüzdeki bir kaç saatte süründüm aşkından mecnun olup yollarına düştüm "

Leyla ve yağız ikilinin atışmasına gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.

" odun yontulmaya ciddi derecede ihtiyacın var senin çevreye zararsın be onuda geçtim senin varlığın temelli dünyaya zarar "

Son söylediğine yağız icinde tutuğu kahkayı serbest bırakırken leyla gülmemek için kendiyle savaş içerisindeydi.

"Aa rüya misafirimiz o bizi lütfen biraz saygılı olurmusun "

" ne saygılı olucam be birde bu mağra adamına öylemi ? "

" saygımı kim bu bücür mü daha akıl yaşı büymemiş olan kızdan bahsediyoruz değilmi ulan ne bilir bu saygıyı ? Bir de çene varki düşman başına zehir saçıyor her yere çenesiyle "

Leyla da gülmeye başladığında rüya iyice küplere binmişti.

" gençler şu tartışmaya biraz ara verirmisiniz siz nerden tanışıyorsunuz "

Yağızın sorduğu soruya direk rüya atlamıştı.

" yolda yürürken bana çarptı yere düşürüp kalkamda yardımcı bile olmadı üstelik ben yapmışım gibi beni suçladı hakaret yemem de cabası "

Birde genç adamımı suçluyordu ? bir hışımla oturduğu yerden kalkıp genç kızın burnunun dibine girdi gögsüne bile gelemeyen kadının gözlerine koyu maviliklerini dikip kaşlarını çatmıştı birde sert kıvrımlı yüzü eklenince genç kadın seslice yutkunmuştu karşısınsaki görüntü her ne kadar genç kadını ürkütmüş olsada bu dağ ayısına karşı kendini savunucaktı.

" burnu bir karış havada önüne bakmadan yürüyende benmiydim kafanı kaldırıp sağına soluna bakmayı deneyebilirdin ufaklık çarpmazdın o zaman "

" ya sen nasıl görmedin beni engelleye bilirdin "

" o boyunla göremedim seni "

Son söylediği rüyayı çileden çıkarmaya yetmişti. Bacak arasına geçirdiği diziyle neye uğradığını şaşıran adamın çığlığı salonda yankılanmıştı. Yağız artık gülmekten kendini yerlere atmış bir taraftan da arkadaşının yaşadığı acıyı az çok tahmin edebiliyor du. Üzülmüyor değildi bu haline yinede gülmesini durduramamıştı.

" dersini aldın diye umuyorum dağ ayısı "

Yerde acıyla kıvranan adam bu hamleyi beklemiyordu. Bunun bedelini elbet ödetecekti bakışlarını gülmekte olan yağıza çevirdi sinirle kaşlarını çattı.

" ulan kıymetlime birşey olursa bunun acısını o süpürgesiz cadı da olmak üzere senden de çıkarırım arkadaş dedik bağrımıza bastık böylemi destek olunurmuş "

Yağız tam ağzını açacağı sırada söze rüya karıştı.

"Umarım olmuştur senden gelecek neslin sonunu pek hayırlı göremiyorum "

Mahalle AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin