Okulumuzun bahçesi yok. Aslında böyle dersem yanlış olur çünkü arka bahçemiz var ama orada hocalar sigara içtiğinden dolayı bizim gitmemiz yasak. Okulumuzun ön tarafında ise arabanın geçmesinin yasak olduğu bir cadde var. Bundan dolayı şanslıyız ama müdür tenefüslerde dışarı çıkmamıza maalesef izin vermiyor. Bunun sebebi de okulumuzun bulunduğu yerin güvenli olmaması. Sadece cuma günleri erkeklerin cuma namazına gitmesine izin veriliyordu. Bu kızlar için hem kötü hem iyi birşey. Kötü olan yanı erkeklerin dışarı çıkması kızların okulda kalması. İyi yanı ise erkekler gidince kızlarla toplanıp yemek yiyip muhabbet ediyoruz.Sınıfta ki kızlar ile cuma günleri haricinde çok muhabbetimiz yok. Erkekler ise kendi içlerinde bizden daha samimi. Birlikte iddia oynamaya başladılar. Her gün onların para muhabbetlerini dinliyoruz. Kızlar olarak kesinlikle çok geride kaldık.
-Nazlı ben derste lavaboya gidicem
-Of Filiz yine mi sigara içiceksin?
-Evet canım çok çekti ne yapabilirim
-Filiz sigara içmek yasak yakalanırsan müdür seni mahveder biliyorsun dimi
-Biliyorum ama boşver hemen içip gelirim. Çantamı verirmisin içinden parfüm ve sakız alıcam öğretmen anlamasın.
Filiz'in bu huyundan nefret ediyorum. Sigarayı neden içiyorlar anlayamıyorum. Tamam tabiki içebilirler birşey diyemem ama okulda içmesinler 7 ders dayanamıyorlar mı? Hayır dayanamıyorlar maalesef ve okul sigara dumanı altında kalıyor. Müdürün kesinlikle bir çözüm bulması gerekiyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sınıftaki tek kapalı kız benim. Bu tabiki sorun değil ama eski okulumun %75 i kapalı olduğu için nu okulda da gözüm arıyor. Bir gün sınıfımıza ziyaret için başka sınıftan kapalı bir kız geldi. Bizim sınıfta eski bir arkadaşı varmış. Muhabbet ettiler sonra bana selam verdi. Kafama koydum kızla tanışmam lazım.-Filiz biraz önce sınıfa gelen kızı tanıyor musun?
-Yok tanımıyorum da Sena ile aynı sınıfta sanırım orada gördüm
-Sena hangi sınıfta peki
-Alt katta Tm1 Sınıfında
Filiz Sena ile lavaboda sigara içerken tanışmıştı. Sigara içen kızlar ilk günlerden çok samimi arkadaş oldular. Çünkü birbirlerine sigara alıp veriyorlar yada öğrermenler yakalamasın diye birbirlerini koruyup nöbet tutuyorlar. Gerçekten iyi bir takım oldular.
Tenefüste Filiz ile birlikte boş sınıfa gittik. Aaa bir baktık ki Sena nın yanın da 3 tane daha kız var. Birisi tanışmak istediğim diğer ikisini ilk defa görüyorum.
-Merhaba ben Seda
-Merhaba ben de Serenay
-Merhaba ben de Sibel
-Bende Nazlı tanıştığıma memnun oldum.
Evet kızla sonunda tanıştım ismi Sibel miş.
-Nazlı hangi okuldan geliyorsun?
-İmamhatipten geliyorum Sibel peki sen?
-Ben düz liseden geliyorum. İmamhatip e çok gitmek ama derslerini yapamam diye çok korktum.
-Anladım evet dersler zor ama bence yapabilirdin. Peki başını ne yaptın lise 1 de başörtü yasağı vardı.
- Evet yasak vardı ama zaten ben kapalı değildim. 10. Sınıfın başında yasak kalkınca kapattım yani daha yeniyim. Sen ne zaman kapandın?
-Bende yeniyim aslında kendi isteğim ile lise 1 in ilk günü kapandım. O gün yeni hayatıma yeni bir başlangıç yapmak istedim.
- Güzel bir günü seçmişsin. Kendi isteğin ile kapanmanda gayet güzel bende kendi isteğim ile kapandım.
Gün geçtikçe Sibel ile aram daha iyi oldu. Her gün görüşüyorduk. Gerçekten çok iyi bir insan.
-Sibel
-Efendim Nazlı
-Sizin sınıfın olduğu katta boş bir oda varya her tenefüs oraya gidelim mi? Ders çalışırız birlikte hem yapamadığımız soruları birbirimize sorarız
- Çok iyi bir fikir zaten her gün farklı hocalar da orada nöbetçi ikimizin yapamadığı soruları hocalara sorarız.
Sibel ile bu kararı almamız çok iyi oldu. Hem arkadaşlığımız güçlenir hem de derslerimiz den geri kalmayız. Bu okulda şimdilik kendimi en yakın hissettiğim kişi o. Bakalım ilerleyen günlerde neler olucak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kez Ayrılık Vakti
Teen FictionFikrimin İnce Gülü Kalbimin Şen Bülbülü ~~~~~~~~~~~~~~~ Bir hayat düşünün; Başka bir okula nakil almak ile başlayıp, bir kaç ay sonra sınıf yükselip, öğretmen tarafından arka sıraya oturtturulunca herşeyi değişen bir hayat!