:'Ne aptal bir kuzu..':

1.7K 65 12
                                    

A:Bizim yolculuğumuz daha bitmedi;).


Birden gaza yüklendi ve arkaya uzanıp çeketinin cebindeki telefonunu aldı. Ben ona şaşkınca bakarken Ali çoktan birilerini arıyordu.

A:Alo Gencay. Ben Selini bizimkilerin yanına götürüyorum. Haberiniz olsun. İsterseniz birkaç gün sonra gelirsiniz.

Ali hala telefonla konuşmaya devam ederken ben şaşkınca ona bakıyordum. Birden yola döndüm ve belki tabelara bakarsam nereye gideceğimizi öğrenebilmeyi düşündüm. Ama pek işime yaramamıştı malesef ki.

A:Okey, konuşuruz yine.. Bay bay.

Dedi ve telefonu kapattı. Sonunda herşeyin etkisinden çıktığımda zorla da olsa konuşmuştum.

S:Ali nereye gidiyoruz??

A:Seni muhteşem bir yere götürüyorum.. Ayrıca birileri ile tanıştıracağım;).

S:Ya öylemi çok sevindim. Tövbe tövbe ben sana onu mu sordum?? Nereye gidiyoruz dedim. Ne bileyim sahile mi?, denize mi??

A:Süpriz.. Bence sen uyu, hem akşam oldu, üstelik yolumuz uzun.

S:Bana nereye gittiğimizi söylemeden uyumıcam ve de sen söyleyene kadar susmıcam!!

Dedim ve kollarımı göğüsümde birleştirdim. Arkama yaslandım ve hafiften öksürerek sesimi ayarladım. Ali konuşacağımı fark etmiş gibi ofladı.

S:Neden nereye gideceğimizi söyleniyorsun ki anlamıyorum!! Alt tarafı iki tane kelime söyleyecksin!! Hayır beni kendi rızam olmadan götürüyorsun bir de nereya götürdüğünü söylemiyorsun!! Adama bak ya!! Nereye gidiyoruz?? Kiminle tanıştıracaksın?? N-

Soluksuz cümlelerimi sıralarken birden Ali tek eli ile ağzımı kapattı.

A:Sakın bir daha aynı şeyi söyleme Selin.

Ağzımı eli ile kapatması hiç umrumda değildi ve susmaya da niyetim yoktu. Olabildiğince konuşmaya çalıştım.

S:No dodom ko. Alt torafı noroyo god-

Yine sözümü bitirmeme izin vermeden elini ağzıma daha çok bastırdı. Tam elimi götürüp ağzımdan çekeceklen iyice sıktı ağzımı. Elimde olan tek çözümü kullandım. Dilimi çıkardım ve avcunun içini yaladım. Elini çekmesi ile kahkaha atmaya başladım. Bana şakacıktan kızmış gibi baktı. Ama sonradan o da gülmeye başladı.

A:İyi be Bolu'ya gidiyoruz..

Biraz durdu ve ben tam tekrar konuşacakken devam etti.

A:Seni de,ailemden kalan son kişilerle tanıştıracağım.

'Bunu söylemesi o zaman da kalbime dokunuyordu ve hala da dokunuyor. Onu üzülürken görmek, benim de üzülmeme sebep oluyordu..'

'-Ama Selin milleti ağlatacaksın. Ne dram yaptın be.'

'Kes tamam. Şurda senin için iki romantik laf ediyorum hemen içine et. Neyse. Devam edelim..'

Yüzüm düşmüştü ve sakince yerimde oturmaya devam ediyordum. Benim üzüldüğümü fark edercesine gülümsedi ve radyoyu açtı. Ama ben şarkıyla olanları ve duyguları bastırmak istemiyordum -Ki normalde bastırmak isterdim-.

Açtığı radyoyu kapatınca onunla konuşacağımı anlamış gibi zorla gülmeye çalışan yüzü yine düştü.

S:Ali.. Ben tam olarak ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten.. Amacım da seni zorlamak değil ama ailene ne oldu??

Mavi'nin Uzayı...(AlSel +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin