Úvod

25 5 1
                                    

Moje meno je Sofi.  Byvam v malej dedine. 
Je veľa vecí ktoré ma trápia. Jednou z nich je to,  že sa cítim byť iná. Počujem niečo,  čo iný nie.  Všetko sa to začalo koncom marca 2016. Začala som mať pocit,  že ma niekto sleduje. Pocity bezmocnosti a strachu. Po dvoch mesiacoch sa začala registrovať šepkanie.  Boli to ženy. Veľa žien. Rozprávali niečo čomu som nerozumela a nerozumiem do teraz. Počula som ich pri normálnych činnostiach. Často pred spánkom. Začala som chodiť ku psychologičke.  Vraj o tom nikdy nepočula.
Rozhodla som sa,  že vám napíšem príbeh o tom,  čo som zažila.

Zobudila som sa na zvonenie budíka. Keď sa pozrieť na mobil ktorý svietil veľmi silno. Odvrátila som zrak a až po pár sekundách sa pozrela naspäť na displej. 06:01 je ten pravý čas vstať a ísť sa pripraviť do školy. Hahaha.  Nie?!? Ešte päť minút. Ako vždy. Ľahnem si a zapozerám na strop. Keď si predstavým,  čo sa bude dieť v skole je mi zle. Hlboký nádych a výdych. Postavým sa z postele a zoberiem si školskú tašku a mobil. Zastavim sa pri dverách a otočím sa. Slúchadká. Aha. Sprostá. Rýchlo ich zoberiem a idem dole poschodoch. Tašku si hodím na zem.  Tak isto aj ostatné veci. Zapnem svetlo v kúpelni a postavím sa pred zrkadlo. Vyzerám naozaj veľmi zle. Naozaj zle. Veľmi zle. Zoberiem zubnú kefku a nagabem na ňu pastu. Potom si vlasy dám do copa.  Vojdem do ma minej izby a zobrala si veci na oblečenie. Vezmem si tašku zapnem si slúchadká obujem sa a vyjdem von z domu.

Ahojte.  Dúfam, že sa vám prvá časť páči.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The VoicesWhere stories live. Discover now