ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΦΩΝΕΣ ΜΕΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
Ήμασταν καθισμένες στο τραπέζι της κουζίνας παίζοντας χαρτιά, εγώ, η κολλητή μου η Σάσα και η μαμά μου έπλενε τα πιάτα. Η Σάσα έκανε τα πάντα για να με πείσει να πάω μαζί της στο εξοχικό της για τις καλοκαιρινές διακοπές που θα πήγαινε μαζί με το αγόρι της, τον Έλιοτ.
«Ω, πείστε την, κυρία Μόνικα να έρθει. Θα περάσουμε τόσο ωραία», είπε η Σάσα απευθυνόμενη στη μαμά μου λες, και θα μπορούσε εκείνη να με μεταπείσει.
«Σου είπα θα το σκεφτώ, εντάξει», τις είπα ρίχνοντας στη στοίβα τον άσο που φύλαγα. Αν ήταν κάτι που δεν μου άρεσε, αυτό ήταν, να μου λένε κάτι διακόσιες φορές λες και ήμουν χαζή. «Ξέρω πόσο θέλεις να έρθω αλλά σκέψου και το άλλο, εσύ θα είσαι με το αγόρι σου, εγώ τι θα κάνω εκεί για πες μου;» με την ερώτησή μου την έβαλα σε σκέψεις. Τρελαινόμουν να την προβληματίζω γιατί όταν ερχόταν σε δύσκολη θέση κοκκίνιζε και έμοιαζε σαν παντζάρι.
«Αμάν μωρέ, και τι έγινε, σιγά. Εξάλλου και ο Έλιοτ θέλει να έρθεις», μου είπε πετώντας όλα τα χαρτιά της κάτω. «Δεν παίζω άλλο. Θα έρθεις;»
«Κι εσύ γιατί δεν πας, τι σε έπιασε τώρα; Το κορίτσι σε παρακαλάει», πετάχτηκε η μαμά μου γυρνώντας από τον πάγκο μαζί με ένα πιάτο και μια πετσέτα καθώς το σκούπιζε.
«Μαμά;», φώναξα.
«Μαμά, τίποτα. Δηλαδή, τι θέλεις, να σε ικετέψει κιόλας;» είπε κοροϊδευτικά.
«Όχι βέβαια, μαμά σταμάτα. Κοίτα, είπα θα το σκεφτώ και θα το σκεφτώ. Μη με πρήζετε άλλο. Πάω να διαβάσω. Τα λέμε το απόγευμα, Σάσα», σηκώθηκα επάνω.
«Να διαβάσεις, είπες; Το σχολείο έχει σταματήσει».
«Πρέπει να είσαι, ή πολύ χαζή ή να μου κανείς πλάκα μεσημεριάτικα, έτσι; Τι λες καλή μου, μονό τη σχολική περίοδο διαβάζει ο άνθρωπος; Τα λέμε Σασούλα», της απάντησα κοροϊδευτικά στη γελοία ερώτησή της. Είναι πολύ καλή μου φίλη αλλά οι ερωτήσεις της πολλές φορές με κάνουν να πιστεύω, πως η μαμά της την κούναγε πολύ στην κούνια όταν ήταν μικρή και αυτό της άφησε κουσούρι κατά κάποιο τρόπο.
Το απόγευμα πήγα στη βιβλιοθήκη και κάθισα μέχρι το βράδυ διαβάζοντας με τις ώρες, κάτι καινούργια βιβλία που μιλούσαν για το φαινόμενο ΡΕΛΑ, δηλαδή τα μικροσκοπικά ανθρωπάκια που ζουν σε έναν κοντινό πλανήτη και για πολλά άλλα μυστήρια που με το πέρασμα του χρόνου έχουν μείνει ανεξιχνίαστα.
VOUS LISEZ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΡΥΠΤΗΣ
HorreurΌταν το κυνηγητό τη νύχτα συναντά τον απόλυτο τρόμο τότε ο αγώνας επιβίωσης ξεκινάει και οι μάσκες με τα μαχαίρια παίρνουν θέση μάχης. Ουρλιαχτό κι ανατριχίλα σε κυριεύουν και ο φόβος επικρατεί μέσα σου. Η σειρά δηγμάτων τρόμου διηγείται διάφορες...