18.časť-Harry..you love me?

272 11 3
                                    

Prepáčte že som neprídával časť ale nemala som chuť ani náladu na písanie... :/ snaaď to pochopíte :)) i hope u like it xx

 ,,Lis no čo môžme ísť?''prišiel Zayn do izby.
,,Zlato ja mám dvere na klopanie.''
,,Prepáč prepáč.''zašiel za dvere a zaklopal.
,,Ďaleeeej.''zasmiala som sa.Keď vstúpil do mojej izby začal sa smiať tiež.
,,Hej už môžme.El je už tu?"
,,O chvíľu by mala dojsť.''usmial sa.
,,Tak fajn.Tu mám kľúč a tam sú tie fotky.Nevezmeš to ty ja to niekde zapatroším.''zasmiala som sa a podala mu kľúč.
,,Myslíš si že je to nezapatrošim?''
,,Nie.''strčila som mu ho do vačku.
,,Dobre zlato.''pritiahol si ma k sebe bližšie.Sedela som uplne pri ňom a nohy som mala obmotané okolo jeho bokov.
,,Lis ja som rozmýšľaš že...''
,,Nad čím?''pohladila som po líci.
,,Že či by sme im to už nepovedali?''trochu ma táto otázka zarazila.Vlastne dosť pretože mi vlastne oficiálne spolu ešte niesme a ja som tu iba pár dní.
,,Podľa mňa ešte niesme na to pripraveny veď oficiálne spolu ešte niesme ani a som tu len pár dní.''pozrela som sa na neho.On sa mi stále pozeral do očí.
,,Hej hej asi máš pravdu.Je to moc rýchle.''postavil sa z postele a šiel ku oknu.
,,Zlato ty sa hnevaš?''išla som za ním a ruky som mu obmotala okolo pásu.
,,Nie ja som sa len zbytočne unahlil.Je to v pohode fakt.''pretočil sa so mnou a oprel ma o stenu.Pomaly sa začal približovať a postupne spojil naše pery.Jazykom som mu vošla do jeho úst a dotkla sa toho jeho.
,,Lisss si taam??"niekto zaklopkal na dvere.Rýchlo som sa od Zayna odtiahla a šla otvoriť.
,,Heej som tu."otvorila som dvere.Bola to El.
,,No ideme?''
,,Jasné môžme.Zayn poď."zakričala som na Zayna.
,,Ten kľúč máš?''šepla som mu.On len prikyvol a zišli sme aj s El dolu.
,,Tak my ideme ahojte.''objala som Liama.Harry ku mne dobehol.
,,A čo ja?"pozrel sa smutne.Objala som ho.
,,Držím palce.''šepol mi do ucha.
,,Vďaka.''usmiala som keď sme sa odtiahli. Išli sme teda.Zayn ma po ceste chytil za ruku.
,,Si nervózna?''pozrel sa na mňa a stisol mi ruku.
,,Hej a moc.Ale myslím že toto nieje dobrý nápad aby sme sa držali za ruky."smutne som s neho pozrela.Nič nevravel len sa usmial.O niekoľko minút sme prišli do toho ateliéru kde by mal byť El-in fotograf.
,,Tak sme tu.Poďte neboj sa on je super.''
,,El.Ale mi sme zabudli ich dať vytlačiť."chytila som sa za hlavu.
,,Pohode.On to pozre na počítači."usmiala sa na mňa.Vošli sme do vnútra.Bolo tam hroozne veľa ľudí.Najprv sme museli prejsť cez ochranku a ešte pár ľudí až potom sme sa dostali k fotografovi.
,,Fraaank.Ahooj.''El sa s ním objala. (To meno som si vymyslela potom :-D :-D :-D)
,,Eleanoor.Rád ťa znovu vidím.Čo ty tu?"
,,Prišla som s mojou kamarátkou a kamarátom.Moja kamarátka ma fotila aj ešte jedno dievča a sú to fakt skvelé fotky tak sme ich prišli tebe ako odbornikovi ukázať.'' 

,,Ja mám rada nové talenty.No úkaž mi tie výtvory.Inak ty si?" 

,,Ja som Lisa.Lisa Payne."podala som mu ruku.Mal pevný stisk.
,,Teší ma.Ty si Liamova sestra?''
,,Hej hej.''zaškerila som sa.
,,Aa Zayn ahoj."usmial sa na neho.
,,Zdravím."zamaval mu.Potom som mu podala ten kľúč. Zapichol ho do počítača a čakal kým sa mu to načíta.
,,Hmm pozrieme sa na El najskôr.''otvoril fotky El bol ticho chvíľu na ne pozeral a potom šiel ďalej na fotky Natalie.Ja som sa len pozrela smutnym pohľadom na El.Povzbudivo sa na mňa usmiala.
,,No takže musím skonštatovať že sú fakt skvelé tie fotky.Máš vážne talent.Zajtra príď nafotiť dám ti také začiatočničky ale verím že to zvladneš.O koľkej by ti to vyhovovalo?''toľko informácií.Preboha ja to nestiham všetko.El zo Zaynom sa na mňa len usmievali.
,,Počkať to akože vážne sa vám tie fotku páčia?''opýtala som sa ešte raz.
,,Hej sú fakt super.Vážne sa mi páčia.Tak o koľkej zajtra môžeš?''usmial sa na mňa a podal mi kľúč.
,,Noo ja mam podstate cely deň čas.''
,,Super tak môže byť o pol 11?''
,,Hej to je fajn.Zober si ak svoj foťak ale budeš fotiť aj našimi.Potom preberieme ostatné."
,,Super.Ďakujem moc.''usmiala som sa na neho.
,,Nieje začo.Tak sa vidíme zajtra musím ja ísť fotiť.Ahojte.''objal sa s El a odišli sme.
,,Preboha.''povedala som keď sme vyšli zo aleteliéru.
,,Čo sa deje?"pozrela na mňa El.
,,Nič len tomu preoste nemôžem uveriť.Ďakujem vám moc."objala som ich naraz.
,,Ale čo veď to bol Zaynom nápad."pohladila ma po chrbte El.Len som sa usmiala.Cestou domov sme sa zastavili v Starbuckse kúipili si kávu a išli domov.
,,Sme domaaa."zakričal Zayn.Nikto sa neozíval.
,,Ja idem do izby Louis bude asi tam."povedala El a odišla hore schodami.
,,Ja idem tiež do izby keby niečo potrebuješ som tam."Zayn odišiel hore.Zostala som tam sama.Išla som si teda pozrieť telku.
,,Buuuuuuuu."vyskočil na mňa spoza telky Harry.
,,Ty si vážne retardovaný Styles!Cheš aby som dostala infarkt?"zamračila som sa na neho.
,,Ale Liiiiiiis."objal ma.Stále som sa hrala na urazenú.
,,Poď si za mnou sadnúť."sadol si na gauč a capol rukou po sedačke aby som si k nemu prisadla.Nakoniec ma presvečil a sadla som si pre neho.
,,No čo ako bolo na fotení?"spýtal sa ma.Trochu som sa uvolnila a nohy si vyložila na neho.
,,Úplne že najlepšie.Proste zajtra mám prísť a hneď idem fotiť.Chápeš?Lebo ja nie."zasmiala som sa.Harry sa začal tiež smiať.
,,Ty si strelená.Tak gratulujem."pohladil ma po líci.Potom začal hladiť moje nohy.
,,Čo budeš dnes robiť?"spýtal sa ma.
,,Fuuuha netuším asi to tu pôjdeme omrknúť s Natalie.Veď sme tu ešte nič nevideli."
,,To znie super.Nechcete sprievodcu?"zaškeril sa na mňa.
,,Hej to by bolo super.Previedol by si nás tu?Také najkrajšie miesta?"
,,To je jasné ako facka.O koľkej ideme?"
,,Fuu čo ja viem.Som unavená asi si najskôr trochu pospím a potom možme?"
,,Budeš tu?Pustím nejaký film a potom ťa zobudím."navrhol mi.
,,To znie fajn."rozvalila som sa na gauči a hlavu si položila na jeho brucho.Pustil film The Last Song.Zbožňovala som ten film a on to vedel.Ako môj najlepší kamarát by to mal vedieť.Niekedy som sa čudovala že ma pozná lepšie ako sama seba.
,,Ty si šikula."snažila som sa rukou zašmatrať mu po tvári a pohladiť ho tam no bohužial sa mi to nepodarilo.
,,Lis what are you doing?"zasmial sa.
,,Ale niiič."zapozerala som sa do filmu.Harry sa mi hral z vlasmi a mňa to dokonale uspávalo.Nakoniec som aj zaspala.

* * * * * * * *

,,Hej Liis."niekto mi šepol do ucha.
,,Hmmmm..."
,,Lis vstávaj zvoní ti mobil."rozoznala som Harryho mobil.
,,Prosím ťa Hazz načo ma budíš kvoli takejto stupidnej veci."trochu som zvášila hlas.
,,Prepáč prepáč ja som nevedel.Len ti volala mama."zamračil sa.Pozrela som sa na mobli a bola to ona.Volať sa mi jej nechcelo a keď som sa pozrela na telku už šiel nejaký ďalší film a vonku sa stmievalo.
,,To je koľko hodín?Koľko som spala?A Harry prepáč mňa keď niekto budí tak ja som hrozne podraždená.Mama vie o tom svoje."usmiala som sa na neho.
,,Hej pohode.Začnem si aj ja zvykať.A spala si doooosť dlho.Je pol 9."
,,Preboha čo si ma nezobudil ja som chcela ísť to tu popozerať."
,,Ale keeď ty si spala tak sladko nechcel som ťa budiť."zahryzol si do pery.
,,Ty si hovno moje."objala som ho.
,,Aaale aaalee čo to tu vidím."prišiel dole Louis s El.
,,No čo ako si sa vyspala princezná?Asi sa ti spalo dobre na Stylesovi že?"vyškerila sa na mňa El.
,,Hej najlepšie."pretrela som si oči a usmiala sa na nich. ,,Chystáte sa niekam?"
,,Hej ideme na večeru.Tak ahojte.A bacha Styles Liam je doma."Louis nám vyplazil jazyk s El nám zamávali a odišli.
,,Ach no tak dnes už asi nič nenarobím.Pozrieme si ešte nejaký film?"pozrela som sa na Harryho.
,,Fuu ja už asi pôjdem spať lebo zajtra skoro ráno vstávame máme skúšku."trochu zosmutnel.
,,Jáj bože načo som spala teraz zomrem od nudy."
,,Tak tu zostanem s tebou ešte do 9 aspoň."zastrčil mi neposlušný pramienok vlasov za ucho.
,,Jááj ty."oprela som sa o neho.Začal ma hladiť po chrbte.
,,Mám ťa rada Harry."šepla som.Harry nič nevravel.Otočil si ma k sebe a pozeral sa mi priamo do očí.Nie nie nesmieš sa stratiť v jeho očiach.Lis dávaj pozor.Zrazu sa ku mne pritisol a spojil naše pery a ja som sa stratila v jeho očiach až tak moc že som s ním začala spolupracovať.Jazykom mi vkĺzol do úst a začal krúžiť okolo toho môjho.Ruky som si zaplietla do jeho vlasov a úžívala si to.Potom sa odo mňa odtiahol a povedal:
,,Ja viac než len to."oprel si čelo o to moje.
,,Hazz..."položil svoj prst na moje ústa.
,,Pšššt.Nechcem nič počuť."oprela som sa znovu o jeho rameno a pozerala som niečo čo bežalo v telke.Vlastne som nepozerala.Vôbec osm nič nevnímala.ROzmýšlala som len nad tým čo mi práve Harry povedal.On ma ľúbi?....

Taaaaaakže toto bude ešte zaujímave :DDDDD vlastne vôbec neviem ešte ako t bude pokračovať ani nič :DDDD nevadí :DDD necham sa prekvapiť :DDDDD prosíím VOTE! A KOMENTS!
THANK YOU GUYS ♥ -Alexiiss :)

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now