Ma doare capul ... ma ridic in capul oaselor , ma uit prin jur , proasta idee, ma luat ameteala . Incerc sa ma ridic , insa gravitatia face misto de mine , asa ca pic inapoi in genunchi .
Doamne ma simt ca un gunoi. Ma asez inapoi in fund si incerc sa ma calmez. Habar nu am ce am facut aseara , sau unde dracu sunt ?
Dupa ce mi-a mai trecut din ameteala m-am ridicat in picioare. Ma sustineam de un dulap , aproape am cazut cu el , insa cu puterile mele de superman , am reusit sa nu il daram .
Ma uitam prin camera , nu mi-se parea cunoscuta , dar era ceva normal pentru mine sa ma trezesc in locuri dubioase . Toata camera era roz , erau papitoaie si prostioare roz si pufoase peste tot ...mi-se face rau . In fata mea era un perete plin cu postere .. gen "idoli tuturor adolescentelor de azi " nu comentez mai mult ca sa nu jignesc fanii...
Imi cobor ochii mai jos si vad un pat pufos , era dezordonat ... insa partea ciudata era ca in el era o tipa . Era destul de scunda , blonda cu niste tate balon.. ham..genul de princess bitch a lui tati .Doamne nu imi spune ca i-am tras-o unei penalitati ca asta ? Nu am cine sti ce gusturi cand e vorba de sex mai ales atunci cand sunt spart dar totusi.. nici cainelui meu nu i-as da sa futa balonul ala !
-Ana ? Ana ! Ana esti ? Se deschise usa larg pe ea intrand o matahala de om
Am belito...
-Tu cine esti ? Ana ? Ce se intampla aici ?
Frumoasa adormita tocmai a fost trezita de balaur ..
-Tati , pot sa iti explic ! Se ridica fata acoperinduse cu un cearsaf
-Ce sa imi explici ? Cine e nesimtitu asta ?
Nesimtit ? Ce slab .. adica nu ca mi-ar placea ca o matahala sa inceapa sa ma injure dimineata, cand eu habar nu am unde sunt . Dar totusi ,nesimtit? Am fost facut in fel si chip iar " nesimtit" imi zicea mama cand aveam vreo 5 ani si ii scufundam sutienul in wc .
-Tati , el e iubitul meu ! Si o sa ne casatorim !
-Wowwww ce ? Ma trezeac si eu vorbind cand Silicon veni langa mine.
Da am botezato Silicon , va place ? Sigur ca va place
-Sa intamplat ceva iubi ? Facu ea o fata de proasta ... mai proasta de cat e
-Uite ce e pisi , eu habar n-am cine esti si ce caut aici , asa ca eu ma car
-Ce ? Dar mi-ai promis ca daca o fac cu tine , ma iei sa nevasta !! Se isteriza Silicon
Super era sa ma insor cu o Barbie crizata
-Tu ti-ai batut joc de fetita mea ? Se repezi tasu spre mine , insa eu m-am aplecat si am trecut pe langa el , evitandul
-O sa platesti ! Veni el spre mine... cu o carte in mana sa ma loveasca
Mda...o carte cea mai dura arma . Si dece nu ? Adica daca ar veni un hot la tine in casa , dece sa il ataci cu un cutit , sau un pistol , ba chiar o lampa sau ceva !! Noo il ameniti ca ii citesti pana se plictiseste , sigur se va preda!!
Mda..pai dupa ce am vazut cu ce arma letala ma ameninta , am decis sa sar pe geam . Noroc ca am cazut doar vreo 3 metri si ca atenuare am avut un boschete de trandafiri cu spini , ce noroc pe capul meu !
Dupa ce am reusit sa fug vreo cateva strazi , m-am oprit in fata unui magazin. Mor de sete !! M-am scotocit prin buzunare si am gasit un teanc de bani . Cred ca am luat mai mult decat virginitatea de la petarda aia .
Am intrat in magazin , toata lumea se uitaa urat la mine , si nu numai pentru ca sunt un handicapat de 1,80 cu parul verde si pircing in spranceana si in buze si vai cum mi-am permis sa uit de "belciugul" din nas ,dupa toate astea mai sunt imbracat si ca un zombi + ca sunt descultAm ignorat toate crucile si uimirile prea sfintelor babe si pocaitelor care sau futu o singura data in viata ,si mi-am luat un bax de bere si doua sticle de Votka , asa o sa imi potolesc cat decat setea .
Am iesit din magazin si am inceput sa merg de nebun pe strada .
M-am asezat pe o banca dintr-un parc , binenteles ca nu am scapat de privirile uimite ale dragilor cetatieni ce ma inconjoara .
Am inceput sa beau din bere , am golit lejer 4 sticle .
O baba veni sa se aseze langa mine , a ezitat la inceput insa , decat sa stea impicioare a preferat sa se aseze la coltul banci , cu spatele la mine .Am vrut sa arunc cu bere in ea cand a inceput sa bolboroseasca ceava, insa soneria de la telefonul meu incepu sa sune .
Imaginati-vo pe baba cum a tresarit cand a inceput sa cante "Pantera -Walk" .Am incept sa rad intimp ce raspundeam la telefon
-Alo ?
-Baaa ? Unde pula mea esti??
-Habar n-am , am inceput sa rad isteric de Ivo
Ivo e singurul cretin de care nu mie sila . Adica omul asta trebuie dus la sanatoriu .
-Coae , vino si sa ma iei , ii zic eu lui Ivo intimp ce am desfacut si ultima bere
-Si unde dracu esti ?
Ma uitam in jur dupa ceva care sa imi spuna unde sunt.? unde sunt? , si bingo o placuta cu numele strazi
-Sunt pe Viilor 77 , intr-un parc cu multe BIDD (Babe isterice de Dumnezeu )
Si incaz ca va intrebati nu nu sunt satanist dar nici in Dumnezu nu cred . Sunt Ateu ! Jur pe Dumnezeu !
-Fa sa nu te misti deacolo clar ?
-Gata boss !
Dupa asta i-am inchis .
Au trecut 2 ore decand il astept pe imbecilu ala , m-am plictisit , si nu mai am ce bea , si implus incep sa nu mai suport mirosul de naftalina si cadavru in descompunere de la baba asta .
-Faa! Il vad pe Ivo intrand in parc
Ivo e cu putin mai inalt ca mine , are parul blond lung pana peste umeri si barba , are vreo 5 kg de lanturi si bratari de care nu se desparte nici cand se spala si nelipsiti lui bocanci cu marimea 44 .
-Ce faci tarfa? , vine si batem pumnul , asta find salutul nostru
-Ce dracu am facut aseara frate ? Incep sa rad cand vad o pula desenata pe antebratul lui Ivo
-Sincer ? Habar n-am , incepe si el sa rada
Cum radeam noi si ne crizam ca doi dezaxati , baba se intoarse revoltata la noi bolborosind ceva
-Hai ho fa ! Inloc sa stai in parc mai bime dute si cautati cosciug , incepu Ivo sa faca misto de ea
Baba revoltata se ridica si pleaca , blestemandune
-Frate , ai la tine ? Simt ca imi divorteaza plamani daca nu trag ceva
-Stai calm, cand te-am dezamagit eu pe tine ? Imi zambi Ivo scotand din boxeri un plic
Lumea se cam carase din parc din cauza noastra , mai bine pentru noi
Ivo a rulat repede cuiul si ia dat foc, imediat ce i-am simtit mirosul , corpul meu se relaxa
Am tras puternic din el , tinand in piept cat mai mult fumul magic . Dupa inca vreo 3-4 paie , am inceput sa imi iau filme .
Vedeam nori roz , parca din vata de zahar , gardul verde din fata mea avea ochii si gura , cu care se instramba la mine . Cele doua leagane de langa noi pareau ca o pereche de sani imenisi pe care se dau copii.
Totul era mai lent , mai linistit ...mai verde
CITEȘTI
Experientele Unui Drogat
HumorV-ati intrebat vreodata cum ajung tineri adolescenti sa fie rebeli/drogati/emo/alcoolci /violenti etc ? Daca da ? Cititi povestea lui Strax . Un tip care a evoluat in ceva de care toti parinti se tem . Cartea e bazata pe actiuni reale si contine s...