♛-HeartBreaker-♛ 7

1K 41 8
                                    

“ Dokunduğum her şey aşka dönüşür .Yaptığın her şey cennetin kapısını açar . Bu sonsuza dek ölü, aşık olup aşka uçmak da var .. “

                                                                                 ~ Star Dance ~

“ Zayn o lanet olası yatağından kalk , kalkmassan çok kötü olucak .” diye tısladım en sonunda .

“ Uykum var Darcy , “ dedi . Bir an konuşabildiğini unutmuştu , gerçekten .

“ Okula gidiceğiz diye tuturan sensin , Şimdi kaldır o kıçını ve Muhteşem (!) Formaları giy “ diye tısladım .  Onun ise tek yaptığı ise siyah olsun diye tuturduğu yastığına geri gömüldü .  Yaptığı hareketleri Diana ‘ nın Kardeşi  yapıyordu . Koca bebek . Derin bir nefes alıp yanına gittim . Sağ elimle kavraya bildiğim kadar kavrayıp  saçlarını çektim . Evet bu da son günlerde edindiğim bir alışkanlık . Luke üstünde çok ise yarıyordu .  Aslında benim koca bebeğimde de işe yarıyordu , şu an olduğu gibi .

Olduğu yerden sıçrayıp yüzüme  bakmaya başladı . Bakışlarıyla beni öldüresiye döveceğini anlıyordum . Ama kim takar . Yataktan destek alarak ona doğru eğildim . Ve Yanağına küçük ama sulu bir öpücük bıraktım .

“ Günaydın sevgilim , Hadi üstünü giyin . Bende kahvaltıyı hazırlıyorum .” diyerek odadan resmen kaçtım .

 Aşağı inip direk olarak Mutfağın kapısını açıp kendimi  dolabın önüne attım . Dolaptan 3 Tane Patates iki tanede yumurta alıp ayağım ile örtüm. Patatesleri kabuğundan kurtarıp Küp küp doğradım . Daha sonra ise  kızartma makinasına attım . Onlar kızarırken 2 tane yumurtayı büyük bir kasede çırpıp kenara bıraktım . Masayı kurduktan sonra Patatesleri makinadan çıkartıp , Teflon tavaya döktüm . Altını açıp biraz ısındıktan sonra Yumurtayı da içine döktüm . İkisini de güzelce ters , düz edip her tarafını kıvama getirdim . Patatesleri büyükçe tabağa koyup masaya bıraktım . Bu kendimi affettirmenin bir yoluydu .

Portakal suyunu bardaklara koyarken sandalyenin çekilme sesini duydum . Bardaklarla beraber arkamı döndüğümde , saçı başı dağılmış , Okul formalı (!) bir Malik vardı . Kahkaha atma isteğimi bastırmaya çalışarak bardağını önüne koydum . Bende kendi yerime geçip patatesten yemeğe başladım . Yemek boyunca beni izlediğinin farkındayım . Ama benim tek yaptığım kızlarla mesajlaşıp ağzımı patates ile dolduruyorum . Tabi  çaktırmadan da ona bakıyorum . Tencere kapağını yansımasından .

En sonunda elimden kayıp giden telefon yüzünden kafamı tam olarak kaldırdım .

“ Benimle ilgilenmek yerine telefonla ilgileniyorsun , hem de yukarda yaptığın o sinir bozucu şeye rağmen “ diye tısladı . Düdüğü öten düdüklüye benziyordu . Benzetmeye bak .

“ Kalksaydın , ayrıca o yalı ellerini çek telefonumun üstünden Malik . “ diye söylendim , aynı onun gibi . Ayağı kalkıp  ‘ Yağlı eller ha ‘ diye mırıldana mırıldana yanıma geldi . Daha sonra ise tam arkamda durup ellerini kollarıma sürdü . Tanrım Chanel hırkam Yağ oldu .

“ ZAYN ! “ diye cırlayarak  sandalyeden kalktım .

“ Ne yağlı diye sen söyledin , ben de sildim .” dedi .

“ Uzaktan peçeteye mi benziyorum geri -zekalı . “ diye bağırdım .

“ Ne yapabilirim masaya peçete koysaydın “ dedi . Mal . Katıksız mal .

“ Zayn “ diye tısladım gene . Gözleri beni baştan aşağı bir güzel süzdü . Daha sonra da gözlerini bana çevirince tek kaşını kaldırarak

“ Bu eteğin boyu gün geçtikçe neden kısalıyor bakiyim ?” diye sordu .

“ Zayn  , yemeği fazla kaçırdın galiba . “ dedim kısık sesle .

“ O eteğin boyu düzelsin Darcy hanım yoksa neler olacağını biliyorsun “ dedi tehtih eder gibi . Gidip parmak ucunda yükselip iki yanağını parmaklarımın arasına alıp sıktım .

“Bunu hırkamı mahvetmeden önce düşünücektiniz Bay ben kötü çocuk .” dedim ve üst katın merdivenlerine yöneldim .

“Nereye “

“ Hırkamı değiştirmeye . “  diyerek gürültülü bir biçimde merdivenleri teker teker çıktım . Hırkamın ağzına sıçmıştı . Man kafa . Koca bebek .  İsmail YK kılıklı. ( Hatırlayan ? )

“ Tahtada gördüğünüz Periyodik Tabloda   4  Mavi tarafla   gösterilen kısım  2  bu sene ezberlenmesi lazım “  1  .. ZİL   En sonunda .  Yoksa şu yaşayan ölüyü gebertmem gerekebilirdi .

Tanrı aşkına bu son dersti , hangi ahmak son derse biyoloji koyar ki . Son ders demişken bu Zayn nerede ? Diğer dersten beri yok . Hayır onu arayamam çünkü telefonu bende . Çocukları da arayamıyorum , çünkü kapalı . Ne sikim yapıyor bunlar  ? 

Sınıftan çıkıp Bay Wizerdan bana verdiği görevi yapmak için en alt kattan mavi bir dosyayı almam gerekiyordu . Orası ineklerin ve ezik olan kişilerin olduğu taraftı . Benim orda ne işim var dı ki ? Mevdivenler den Penguen gibi teker teker indim . Üşengeçliğin danikası . Bu merdivenleri sonra ki çıkıcaktı ?

Ben .

Merdivenlerden , tam olarak , indiğimde  direk olarak nöbetçi masası gibi olan yere gittim . Küçücük dosya için 232 merdiven . Evet saydım ,  ne yapalım . Dosyayı alırken bir şey dikkatimi çekti . Duyuru ponosunda asılı olan bir şey .

“ Tüm  Okullar arası Şarkı ve Dans yarışması . Başvuru için Rehberlik hocası ile görüşün . “ yazıyordu .

Aslında ilgilenebilirdim ama şu an daha önemli bir işim var . Küçücük camdan giren işiğın altında aydınlanan iki yüz . Sarışın bir kız ve Zayn .

İlgilenmem gereken daha önemli bir şey var .

Hem de acil .

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin