Αριας PovΠήγα σπίτι μου και έκανα ένα χαλαρωτικο μπανακι γτ είχα πολλά νεύρα.. Τελείωσα το μπάνιο μ και κατεβηκα να φάω κάτι.Ανοιξα το κινητό μμ γτ το είχα απενεργοποίηση και είχα 10 αναπάντητες από την Ιωάννα 5 από τον Αχχιλεα 2 από την μαμά και 3 από ένα άγνωστο..Χμμ ποιος να είναι.. Βαρέθηκα σπίτι και σκέφτηκα να πάω στο γυμναστήριο να δω και τον Μαριο γτ ειχα καιρό να τον δω ανεβηκα πάνω και κατέληξα σε αυτά
Ετοιμάστηκα και ξεκίνησα προς το γυμναστήριο.. έφτασα και πήγα να χαιρετησω τον Μαριο ήταν απασχολημένος με μία να μην πω πολύ λίγα κάλυπτε.. Προχωραω προς τα εκεί..
Εγώ: Γεια σου Μαριουλη..Φιλώντας τον στο μάγουλο.. ενώ η δίπλα με κοιτούσε ολο αηδία..
Μάριος:Εππ μικρή μας θυμήθηκες;; Λέει όλο χαρά και αγκαλιάζοντας με..Η Τσουλα μας κοιτούσε παρεξηγημένη..
Μαριος: Μαρία θα τα πούμε αργότερα..Της λέει και φεύγει χωρίς να πει τπτ κουνώντας προκλητικά τον κώλο της..Μλκ έλεος
Εγώ: Μαριε έχω πολλά να σου πω αλλά τώρα θέλω να πάω να εξασκηθω..Αν θες είσαι για κανένα γύρο ;; Ρωτώντας τον κάνοντας την γλυκιά φατσουλα.. Πάντα πιάνει ξέρω..Μάριος:Πως να αντισταθει κάνεις σε αυτό το γλυκιτατο προσωπακι..Λέει και με αγκάλιασε σφιχτά..Όταν λέω σφιχτά πολύ σφιχτά..
Εγώ:Καλά ντε..Θα με πνίξειςς άσε με.. Χτυπώντας τον ελαφρά στο μπράτσο του..
Μαριος:Άντε καλά..Λέει και με αφήνει..Πάω προς τα αποδυτήρια να βάλω ένα σορτσάκι και μία κοντομανικη και πήγα στον σάκο του μποξ..
Το χτυπούσα με μανία και ξαφνικά αντί για το σάκο εμφανίστηκε η μαπα του Νικητα.. Σταμάτησα απότομα..Γτ γτ αυτός ;; Σήμερα δεν ξέρω αλλά τον σκέφτομαι συχνά..Τα κάστανα και μελαχρινα μαλλιά του.. Παναγίτσα μμ..Οπα Αριαδνη συνήλθε.. Πετάγεται η φωνουλα μμ..Αρια είσαι ερωτευμένη λέει χαζοφωνουλα... Σκάσε λέω.. μετά από τον διάλογο που είχα με την αγαπητή φωνουλα μμ.. Συνέχισα να χτυπώ τόσο δυνατά τον σάκο που σε μία φάση το χτύπησα παρά πολύ δυνατά και πόνεσε τόσο πολύ γαμωτο... Ήρθε ο Μάριος και μου έβαλε πάγο πανό στο χέρι μου..Λγκ θα το χτύπησα άσχημα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sad Soul
Romance-Αρια: Γιατί το κάνεις τόσο δύσκολο;; Του λεω..Ήμουν έτοιμη να κλάψω -Νικητας: Κοίτα απλά κοπελιά δεν σε χωνευω.. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις.... Με παρατησε.. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.Όλοι μαλακές είναι κανένας δεν αξίζει. Δενν υπήρξε ποτέ η λέξη Σ ΑΓΑΠΏ γ...