Caroline Aaron
Ma duc la dulap si îmi iau pantaloni scurți si un tricou albastru pe care bineînțeles are tot initiala ,,J.B." acum sa nu credeti ca am pe toate tricourile initiala ,,J.B." am decat pe unele.
Ma duc la baie si-mi fac un dus si ma îmbrac cu hainele alese. Îmi iau masina si plec la petrecerea lui Emily. Când ajung acolo era deja era foarte multa lume. Justin era deja pe scena si canta melodia ,,Love Yourself". Eu mergeam cât mai aproape si dintr-o data parca mi se blochează picioare ca nu mai puteam sa merg, când Justin se da jos de pe scena si vine spre mine. Sta in fata mea pana termina de cântat melodia si apoi îmi da un mic pupic pe obraz. După ce a terminat melodia pleacă unde are locul amenajat de dat autografe. Ma duc si eu acolo si nu astept mult. Când ajung eu nu mai stiu ce sa spun.
- Pentru cine?
- Caroline Aaron.
- Frumos nume.
- Multumesc!
După ce am luat autograful am vazut a mai avea ceva lipit pe spate. Nu il deschid si incep sa ma bucur de petrecere.
***
Ajung acasa si ma bag in pat. Si îmi aduc aminte de acel bilet. Il iau si ma uit la el.
,,Buna, ce ai zice sa ne întâlnim la restaurant? Maine seară?"
Justin cumva mi-a dat o intalnire? Nu se poate. Stau si ma gândesc la bilet, dar sunt trezită din gândurile mele de catre telefon. Răspund fara sa ma uit la nume.
- Da!
- Ce faci, iubire?
- Tyler nu iti vine sa crezi ce mi s-a intamplat.
- Ce? Te-ai întâlnit cu Justin Bieber?
- Da, dar numai asta ai cred ca mi-a cerut o intalnire maine seară.
- Serios?
- Serios! Bine vorbim maine ca e tarziu si sunt obosită după o zi de scoala si o petrecere.
- Bine, noapte buna! Pa!
- Pa!
Spun si închid apelul. Ma bag in pat si adorm repede.
------------------------------------------------------
Sper sa va placa. Acest capitol este putin mai lung decat celelalte. Am vrut sa termin cu petrecerea si sa avem si un mic apel acolo.
Ce credeti ca la intalnire Justin ii spune cine este cu adevarat? Sau o va minti în continuare?
Păreri? Astept comentarii despre ce credeti.
Va pup si va iubesc!
CITEȘTI
Apeluri De La Un Star \\ J.B. \\ F.F.\\
ФанфикEl un star care poate avea toate fetele la picioare. Ea o simpla fata. El se îndrăgosteste de ea pentru ca o vede diferită. Ce o face pe ea diferită de celelalte fete? #KillTrailersForWattpad a facut acest trailer la cartea. Toate drepturile rezerv...