"Abi. Iyiyim ben ya. Ayrıca Selinin doğum gününe gitmek istiyorum."
"Sen daha dur. Önce nerde olacağına bakalım. "
"Of!"
Selinin doğum günü var. Bugün. Ama sevgili abim herzamanki gibi sorun çıkarıyor. Telefonumun çalması ile abim telefonuma baktı.
"Kim o?"
"Bilmiyorum Doruk. Bakicam. "
"Abi dicek-"
"Alo?"
"Almila? Doğum günüme geliyorsun değil mi?"
"Bilmiyorum. "
"Nasıl? "
"Kılıbık Doruk izin vermiyo!"
"Hey! Ben kılıbık değilim! "
"Sus Doruk!"
"Versene sen telefonu ona!"
"Al! Selin seni istiyo."
D- Ne var Selin?
S- ...
D- ee?
S- ...
D- ne?!
S- ...
D- Tamam tamam. Geliyoruz.
S- ...
D- hahaha tamam kızım. Hadi görüşürüz.
"Ne dedi?"
"Gidiyoruz. Git hazırlan. 1 saat sonra Manyak kafe de olacakmış. "
Doruğun boynuna atladım.
"Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum."
"Biliyorum."
Acaba Selin ne dedi? Neyse hemen kıyafet seçmem lazım.
Selin den mesaj geldi.
Kimden; Kafagirl
Kanka sen bize gel. Ben senin kıyafetleri ayarladım. Bu arada sana bi foto aticam. Gözün gönlün açılsın. 😂😂Ciddi mi bu kız? Bana Çınarın resmini göndermiş. Ama çok tatlı çıkmış be. Ne diyom ben ya. Ben daha tatliyim bikere.
Kime; Kafagirl
Kanka asıl benim atacağım resimlere bak. Bunlar benim küçüklüğüm.Neyse. Tamam geliyom. 😙
Tekrar anında mesaj geldi.
Kimden; Kafagirl
Knk bak.Çok sevdin demi? Bu arada senin bana yolladığın fotoğrafları Çınar a yolladım kb. 😈😈😑
Ne? Selin. Neyse daha sonra hesap sorarım. Abime seslenmeye usenip Selinlere gittiğimi mesaj attım ve evden çıktım. Selinlerin eve gelince zili çaldım. Kapıyı yariciplak Çınar açtı.
"Hayırdır güzelim? Özledin mi beni?"
"Yok be! Selin bana kıyafet ayarlamış ona bakmaya geldim. Şeytan görsün yüzünü zalımın oğlu."
Güldü. Onu ittirip içeriye girdim. Evi incelemeden bağırdım.
"Selin!"
Cok geçmeden sağdaki odadan ses geldi. Direk oraya girdim.
"Selam."
"Selam. Hadi geç şuraya ve şu elbiseleri dene."
Beni bir kapıdan içeriye itti ve kapıyı suratıma kapatti.
Yarım saat sonra...
"Olmuyo Selin ya!"
"Sus bulucaz sana elbise. Napalim? Benim suçum mu? 1,80 boyun olmasaydı!"
"1,80 değil. 1,78."
"Cok fark var ya!"
"Evet var."
"Of Almila- dur. Bu elbise nasıl?"
"Süper. "
Sonunda bir elbise beğenmiştim. Beyaz straplez bir elbiseydi bu. Cok kısaydı âmâ haraketlerime dikkat edersem bir sorun yoktu.
Hemen elbiseyi giydim ve boy aynasına baktım. Selin ıslık çaldı.
"Kızım. Yemin ederim ki cok güzel oldun."
"Altına ayakkabı?"
"Bunu al."
Kahverengi topuklu bir ayakkabı gösterdi Selin. Hemen giydim. Muhteşem di. Hemen sacima geçtik. Saçlarımı su dalgası yaptık Selininkini ise tost yaptık. Birbirimizin makyajını yaptıktan sonra hazırdık. Selin ise siyah simli straplez kisa bir elbise giymisti. Çınar o sırada odaya girdi. Cok yakisikli olmustu. Siyah bir takim elbise giymisti. Ve direk bana baktı.
"Selin- vay canına. Ben size nasıl sahip cikicam? Almila? Elbisen fazla kısa değil mi?"
Selin belimden cimcikledi beni.
"Ah! Yok kısa değil bence."
Çınar dan;
Almila model olmak için doğmuş resmen. Fiziginde veya yüzünde saclarinda tek bir kusur bile yok. Elbise de gerçekten cok yakismis. Ama fazla kısa. Bu kız i adam etmem lazım.
"Çınar? Ordamisin?"
"Ne? Ah! Evet. Burdayım. Hadi gidelim Doruk bizi bekliyor.
"Tamam." Zalımın gızı nasıl da gamzesini göstererek gülüyor."Hoşge- Almila! O elbisenin geri kalanı nerde?!"
"Doruk bi sakin ol. Hadi biz önden gidelim. Bana eşlik eder misiniz kavalyem?"
"Ta-tabi buyrun."
Selin abimi tam bir melek yapıyor yahu. Bunlar gittikten sonra kaldık mi Çınar ile başbaşa. Bana bakıp gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsun?"
"Hiç. Almila? "
"Hı? "
"Çok güzelsin. "
"Ne?"
"Yani elbise diyorum.. Çok kısa. "
"Ha. Elbise diyosun yani."
"Yani."
Ya resmen bana çok güzelsin dedi ya!
"Iyi gidelim hadi."
Kolunu bana uzattı.
"Emredersiniz majesteleri. "
Güldüm. Güldü. Güldük.
Onun arabasına bindik ve kafeye doğru yol aldık. Kafeye geldigimizde Doruk lar daha gelmemişti. Iceriye geçerken arkamdan bir ıslık sesi duyduk. Çınar la aynı anda arkamıza dönünce, Zeyt, Zac, ve Diana yi gördük. Islığı Zeyt çalmıştı. Yanıma yaklaşıp;
"Vay vay vay. Gecenin yıldızı sensin sanırım. Elbise çok yakismis. Tabi sen dün ku kiyafetler ile de çok güzel olmuştu n."
Güldüm.
"Sağol."
Çınar bize öldürücü bakışlarını atıyordu.
Zeyt tekrar konuşmaya başladı.
"Kızım deli ediyosun beni. Çok güzelsin." Sacimla oynamaya başladı. Kendimi geri çekince güldü ve;
"Rahatına bak. Bir sorunun olursa kapim daima açık."
Goz kırptı. Ve. Gitti.
"Şerefsiz p-"
"Çınar çok ayıp. "
"Onun sana sarkması ayıp değil mi?"
"Ayıp. "
"Ayrıca unutma."
"Neyi?"
"Sevgilim."
"Ya. Hey! Bak. Fotoğrafçılar. "
"Ee?"
"Hadi gel bizi çeksinler."
"Çocuk musun sen?"
"Hadi lütfen."
"Off "
Kameramanların yanlarına gidince direk bizi çekmeye başladılar. En sonunda poz vermekten yorulmuştu m. Bir masa bulduk ve oturduk.
"Nerde kaldı bunlar?"
"Bilmem- hah bak geldiler."
Doruk ıle Selin el ele içeriye girmişti. Kameramanlar onları çekmeye başladı. Sonra bize el sallayıp yanımıza geldiler.
》》》
"Iyi ki doğdun!"
"Iyiki doğdun canım. "
"Dilek dilemeyi unutma!"
Doğum günü faslı bitmişti. Tam arabalara gidecek ken bir adam geldi bana yaklasinca Çınar direk önüme geçti.
"Sakin olun bayim. Sadece bayana bir teklif yapmak için geldim."
Ben hemen lafa atladım.
"Ne teklifi?"
"Bugün sizi gördük. Fiziginiz ve yüzünüz fotomodellik için yaratılmış. Yarın buradan iki sokak ötedeki sirketimizde çekimler yapılacak. Sizi orada görmeyi çok isterim."
Çok sevinmiştim.
"Orada olacağım. "
Adam güldü ve bana kartını verdi. Ardından gelen limuzine bindi ve gözden kaydoldu. Doruk tam birşey söyleyecek iken Selin onu durdurdu. Çınar;
"Saçmalama oraya gitmeyeceksin. "
"Gideceğim Çınar. Sanane?"
"Iyi. Git. Banane ki?"
Sinirle sürücü koltuğun a oturdu. Ben ise ağır hareketler ile arka koltuğa oturdum. Bana aynadan kısa bir bakış atti ve arabayı çalıştırıp son gaz eve sürdü. Eve vardığımızda onu dinlemeden arabadan indim. Kapıyı sert bir şekilde carptim ve apartmana girdim. Yarın oraya gidecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Sakar Mı Dedi?
Umorismo"Çınar, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??" *** "Almila, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??"