Cand am vazut o masina neagra ce parcheaza in fata casei, m-am mai uitat o data in oglinda sa fiu sigura ca arat bine, iar dupa asta m-am asezat in spatele alor mei care asteptau sa deschida usa.
S-a auzit soneria usii, mama a asteptat 2 secunde iar apoi a deschis-o si a salutat musafirii de parca ii cunostea de o viata:
-Oh, Caroline, Josh. Ce ma bucur sa va vad, a spus mama foarte voiasa.
Apoi, doamna Caroline cred, i-a raspuns cu aceeasi voiosie:
-Buna draga Monica! Buna seara Christian! Asta este pentru voi, si i-a inmanat mamei o floare, mai exact o orhidee, preferata mamei.
-Vai Caroline, dar nu trebuia sa te deranjezi. Haide intrati va rog. Ea este fica noasta, Mirabelle.
Acestia s-au apropiat de mine si am facut cunostiinta iar apoi le-am vazut asa zisul fiu:Harry. Deci asta este minunata familie Styles.
-Harry scumpule, acestia sunt colegii nostri, Christian si Monica Stivans. Iar aceasta este fiica lor, Mirabelle.
Cand mi-am auzit numele am iesit din spatele tatei un pic cam stanjenita de situatie.
Harry a facut o fata de pus in rama si a spus:
-Buna Mibs! Cu un zambet cam stramb pe fata, semn ca si el era putin stanjenit.
-Hei Harry! I-am raspuns eu.
-Deci voi va cunoasteti? A intrebat tatal lui Harry, John sau Josh, ceva de genul.
-Da, am spus eu, suntem colegi de clasa.
Tatal lui a raspuns printr-o inclinare a capului, iar mama i-a invitat in living. Eu m-am scuzat si am urcat repede la mine in camera sa imi las pantofii pentru ca deja ma omorau picioarele. Cand ma pregateam sa intru in dresing il vad pe Harry la usa:
-Cu ce pot sa te ajut?
-Cautam baia.
Mi-am dat ochii peste cap si i-am spus:
-La parter, in capat pe stanga.
-Iar aici nu ai o baie?
-Ammm, ba da. Intra. I.am dat voie sa intre in camera si i.am aratat unde e baia. A intrat, iar dupa 2 secunde a iesit iar eu am ridicat o spranceana:
-Voiam sa vad cum imi sta parul.
Am pufnit enervata si mi-am pus pantofii in dresing.
-Vii si tu? L-am intrebat, facand referire la masa unde erau parintii nostrii.
A dat din cap si a venit langa mine si mi-a soptit la ureche:
-Esti sexy imbracata asa.
Pe mine m-au trecut fiorii si mi-am tinut respiratia pe moment, apoi am murmurat un mersi si am coborat pe langa el.
M-am asezat langa tata, iar dupa mine a venit Harry, care s-a asezat langa mine.
Mama a adus farfuriile cu mancare, adica friptura cu cartofi gratinati si salta, si le-a asezat in fata fiecaruia. Dupa ce a terminat de asezat ne-a urat "Pofta buna!" si ne-am apucat de mancat, iar eu ce puteam sa zic, chiar era delicios, nu pentru ca era mama, dar era bun. Am terminat prima de mancat si mi-am pus un pahar de suc. Harry a terminat dupa mine si mi-a pus mana pe picior. M-am uitat urat la el si l-am rugat din priviri sa termine. El a ranjit si a inceput sa imi maseze coapsa. Eu eram in culmea disperarii pentru ca la dracu ma excita, am respirat adanc si m-am ridicat de la masa, m-am scuzat ca nu ma simt bine si trebuie sa iau o pastila si am urcat la mine in camera cu gandul sa ma relaxez.
Mi-am luat din noptiera pachetul de tigari, am scos una, am luat bricheta si mi-am aprins-o. M-am dus la geam, l-am deschis si imi fumam in liniste tigara. Nu mai fumez des, doar cand sunt stresata sau ceva asemanator, dar acum simteam nevoia. Cand mai aveam aproximativ jumatate de tigara simt ca cineva mi-o trage din mana si o arunca pe geam.
-Ai inebunit? Asta este asa zisa ta pastila?
-Harry, lasa-ma te rog. Hai sa fim seriosi? Tu nu fumezi sau ce?
-Ok, stii si tu la fel de bine ca mine ca fumez dar nu e ok. Iti strici plamanii.
-Si ce iti pasa tie? Nu fumez des, doar cand sunt stresata sau nervoasa.
-Si acum de ce esti nervoasa? Mibs, te rog, nu mintii, spune adevarul.
-Pentru ca ma pipaiai tu la masa si la dracu, eram excitata si voiam sa scap de starea asta, multumit?
El a ranjit, dar a revenit imediat la starea de serios si a spus:
-Pentru atat? Am dat din cap si am trecut pe langa el cu gandul de a merge inapoi jos.
El m-a prins de mana si a spus:
-Nu poti merge jos cand mirosi a fum.
-Ai mei stiu ca fumez.
Nu m-a bagat in seama, in schimb m-a tras spre el si m-a sarutat. Chiar daca inima imi spunea sa nu ii raspund si sa ma intorc la masa, mintea imi zicea sa ii raspund. Mi-am ascultat mintea si i-am raspuns sarutului. L-am tras mai aproape de mine si am adancit sarutul. Mi-am dagat mainile in parul lui cret si am inceput sa ma joc cu el. Dupa putin timp Harry a gemut scurt iar eu am ranjit. Am rupt sarutul pentru a lua o gura de aer iar Harry m-a dus in pat si s-a suit peste mine, in timp ce am continuat cu saruturile. A cerut permisiunea sa imi intre in gura, eu nu l-am lasat asa ca m-a muscat de buza destul de tare. De durere mi-am intre-deschis buzele, iar el a profitat de ocazie si mi-a explorat fiecare coltisor. Cand am crezut ca e suficient m-am desprins din sarut, chiar daca l-as fi sarutat pana maine fara sa il las sa respire si i-am spus:
-Ar trebui sa coboram, sa nu banuiasca ai nostrii ceva plus ca sunt cam sifonata.
El a facut botic, i-am dat un sarut scurt si l-am dat jos de pe mine.
-Deci ti-a placut.
-Nu-i adevarat. Am mintit eu fara rusine si m-am dus in fata oglinzii ca sa ma aranjez putin.
-Oh ba da. Stiu ca ti-a placut. A venit in spatele meu si mi-a dat o palma peste fund.
M-am uitat foarte urat la el si am continuat sa ma aranjez. Cand am zis ca sunt acceptabila mi-am mai dat un stat de ruj, am luat de pe masuta de toaleta un servetel si l-am sters pe Harry deoarece l-am cam manjit de ruj si am spus:
-Perfect. Gata,putem cobori.
-Mai am un lucru de facut. Mi-a dat parul la o parte si m-a musat extrem de tare de gat.
-Aaaau, idiotule, ma doare.
-Pentru efecte rapide si garantate este nevoie. Mi-a spus in timp ce mi-a facut cu ochiul.
Am dat din umeri si am iesit din camera cu Harry pe urmele mele. Ma durea rau zona in care m-a muscat dar macar stiam ca nu o sa se vada pana maine, deci nu o sa par o parasuta in fata parintilor lui Harry.
Dupa ce am terminat de coborat scarile am vazut-o pe mama care s-a ridicat de la masa, s-a uitat la mine foarte urat dar a spus in acelasi timp cu zambetul pe buze:
-Oh, copii, ati venit la timp pentru desert.
Noi i-am zambit si ne-am asezat la masa. Tata mi-a ranjit si a dat din sprancene. Eu mi-am dat ochii peste cap.
Cand mama s-a intors din bucatarie, mama lui Harry a inceput sa povesteasca:
-Doamne Monica! Cand te gandesti ce pitici care umblau in fundul gol aveam, cand am auzit asta imi venea sa intru sub masa de rusine, iar Harry a spus:
-Mamaaaa!
Caroline doar i-a zambit si a continuat:
-Iar acum sunt dita-i adultii care in cativa ani o sa aiba copii, iar noi o sa fim bunici.
-Vai da, hai sa iti arat niste poze de cand era Mibs mica. Sa vedeti ce scumpa era. Daca tot am terminat de mancat haideti pe canapea.
-Doamne Dumnezeule! Eu am plecat sa ma plimb!, am spus eu de-a dreptul revoltata. Harry, vii?
A dat din cap in semn ca da si am urcat cu el in spatele meu la mine in camera ca sa imi iau pantofii de mai devreme si sa plecam.
M-am incaltat, am coborat inapoi si le-am spus patintilor ca venim repede.
Am tropait cat de tare am putut ca sa inteleaga mama ca eram nervoasa dar nici nu m-a bagat in seama.
Am iesit din casa si am inceput sa ne plimbam.
-Scuze pentru iesirile mele de mai devreme dar am si eu faze.
-Nu-i nimic, dar de curiozitate, esti pe ciclu? A spus Harry si a inceput sa rada.
-Nu, de ce?
-Intrebam. Si, ca sa schimbe subiectul a adaugat: Si, vii in excursie?
-Auleu, cacat, am uitat complet. Harry, daca te rog ceva faci?
-Depinde ce.
-Paaai, am inceput eu. Vrei maine dupa scoala sa vii cu mine la mall? M-as duce cu motorul dar la cate am de cumparat nu am cum sa le duc acasa, nu stiu sa conduc o masina, tata nu are rabdare sa vina, iar mama vineri are mereu treaba. Deci tu esti singura solutie, mai ales ca ai masina si conduci.
-Normal ca vin.
-O, Doamneee! Mersi, mersi, mersi! Am spus eu in timp ce i-am sarit la propriu in brate. Iti raman datoare.
-E ok. Dar Mibs, mai avem o problema. In 2 saptamani trebuie sa prezentam proiectul la bio. Saptamana viitoare avem scoala, adica cam atunci e singura parte din alea 2 saptamani in care putem sa lucram, dupa sambata plecam in excursie, ne intoarcem abea cealalta sambata si luni dupa aceea trebuie sa prezentam proiectul.
-Dumnezeule! Alta problema de care am uitat! Paaai... Nu putem lucra dupa excursie? Adica duminica? Te rooog. Adica saptamana viitoare sambata, cand plecam in excursie e ziua mea si vineri as vrea sa petrec, in excursie nu avem sanse asa ca te rooog. Ma milogesc eu ca un copil mic.
-Dupa mine e ok da sa nu imi zici ca suntem in criza de timp.
-Alta problema de care am scapat ieei.
Ne-am mai plimbat vreo 10 minute iar mie mi se facuse frig deja, iar Harry observase asa ca a propus sa ne intoarcem acasa.
Cum am intrat in casa ne-am auzit parintii razand. Cand ne-au vazut mama lui Harry a spus:
-Harry, in sfarsit, ar cam trebui sa ne retragem, sa nu mai stam pe capul oamenilor.
- Oh, te rog, a spus mama. E abia ora 10 fara un sfert, nu e mare lucru.
Mama lui Harry s-a ridicat de pe canapea urmata de tatal acestuia si ii spune mamei:
-Monica, am mai fi stat, m-am simtit bine, chiar foarte, dar maine la ora 6 trebuie sa fiu la servici, a deschis ochii mai larg decat ar fi normal si a dat din cap in semn ca stiu ele ceva iar mama a spus repede:
-Oh, trebuia sa imi spui, o sa fii obosita si poate strici misi... Adica actele, da, actele am vrut sa zic. A spus mama cu un vambet stramb pe fata.
Harry a oftat iar tata si-a dat o palma peste cap.
-Ce Dumnezeu are toata lumea azi? am spus eu destul de nervoasa. Toata ziua numai chestii de astea am vazut: Ivanne si Adrien, care au alergat ca nebunii, apoi Harry care a plecat de la scoala impreuna cu Ken, Zayn, Tyler si Jay, acum voi.
-Nimic scumpo, doar sunt obosita si nu ma pot concentra.
Stiam ca minte, dar nu am mai continuat. In timp ce am vorbit toate astea ne-am indreptat spre usa ca sa conducem minunata familie Styles, care mi-au facut seara mai buna datorita lui Harry.
Cand am ajuns la usa mama lui Harry a spus:
-Monica, Christian, multumim pentru tot, ne-am simtit minunat. Iar Mirabelle, ne pare bine ca te-am cunoscut, esti o fata foarte frumoasa si parintii tai trebuie sa fie foarte mandrii se tine.
Eu am spus destul de mandra "Multumesc" apoi si-au luat la revedere si au plecat, nu inainte ca Harry sa ma sarute pe obraz si sa imi ureze "Noapte buna!", pana i-am raspuns ei deja iesisera din casa. Cum s-a inchis usa mama s-a uitat extrem de urat la mine si ne-a chemat pe mine si pe tata in living, si cum s-a asezat pe canapea a spus:
-Mibs! Ce naiba te-a apucat?, am incurcat-o. Dupa tonul pe care l-a folosit este extrem de nervoasa.
-Dar ce am facut? Intr.un fel stiam dar ca sa mai lungesc povestea.
-Cum ce ai facut? Tu fetito ai incurcato! Te duci sus cu scuza ca iti e rau, brusc se ridica si Harry de la masa ca are nevoie la baie, apoi, dupa 10 minute va vedem pe amandoi cum coborati? Dupa 10 minute, Mibs! Inteleg ca vreti sa va faceti de cap dar nu cand avem musafiri! a spus mama, dar mai mult a strigat. Era extrem de nervoasa. Se vedea pe fata ei.
-Mama, aici gresesti. Eu m-am dus sus ca sa ma linistesc pentru ca Harry m-a tot calcat pe sub masa ai ma durea piciorul, nu puteam sa ii spun ce facuse el exact, iar el a venit dupa mine sa isi ceara acuze, alta minciuna gogonata. Atat, ok?
- Si de ce ati stat 10 minute?
-Paaai..., nu mai puteam sa mint, nu imi venea nimic in cap.
-Vezi dragule? Adauga mama exasperata, ti-am spus eu! Vrea sa ne faca de rusine. Exact cand avem musafiri isi gaseste.
-Iubito, exagerezi. Poate nu au facut ce crezi tu.
Eu imi abtineam cu greu plansul, mama credeam ca eu vreau sa ii fac de rusine, poate chiar asa era.
-Stiti ceva? Nu aveti de gand sa credeti ce vreti. Eu am plecat de aici! am spus eu extrem de nervoasa.
Initial voiam sa merg la Adrien sau Ivanne sa ma linistesc, dar m-am razgandit imediat ce mi-am adus aminte ca ei au plecat fara sa spuna nimic, asa ca nu am de gand sa creada ca nu s-a intamplat nimic. Am urcat in graba in camera mea, am incuiat usa si m-am lasat sa cad cu spatele de usa. Am inceput sa plang din nimic, dar ma simteam naspa pentru ca mama credea despre mine asta. Dupa cateva minute aud un ciocanit in usa si pe tata:
-Iubito, scumpa mea, deschide usa.
-Lasa-ma.
-Iubito, vreau sa vorbim. stiam ca vrea sa ma linisteasca, si i-as fi sarit in brate imediat, dar m-am incapatanat sa trec singura peste.
-Eu nu vreau.
-Scumpo, mamei tale ii pare rau. Nu a vrut sa spuna asta.
-Pacat, putea sa se gandeasca inainte sa vorbeasca.
-Uite, eu te las sa te linistesti si dupa daca vrei vin la tine si vorbim.
-Nu vreau. Lasati-ma in pace.
L-am auzit pe tata cum oftat si a plecat.
Imi dau seamaca ma comport ca un copil mic si ca parintii mei nu intentioneaza sa spuna ca ii fac de rusine, si dupa mine nici nu ii faceam, nu stateam cracanata pentru toti golanii, pentru nici un baiat daca pot spune, dar chiar ma simt prost cand mama se enerveaza si o ia gura pe dinainte.
M-am bagat la un dus si dupa aceea m-am imbracat cu cele mai pufose pijamale, iar cand corpul meu cu tot cu pijama a atins caldura patului si a saletelei a ajuns in lumea viselor imediat.
CITEȘTI
True love (Harry Styles F.f.)
FanfictionMirabelle Stivans- o fata aparent simpla de clasa a 12-a, cu par negru si ochi galbeni-caprui, isi schimba radical viata cand Harry intra in viata ei si parintii ei decedeaza. Harry Styles- baiatul rau din liceu cu parul saten cu niste bucle care at...