Я зашла в середину школи, тишина, на калідорах ні душі, всі на уроках.
Я дивлюся на годинник і бачу що вже 8:30 , оххх нічого собі, довго я йшла до школи, яб скоріше пришла якби не цей хлопець на ім'я ДІН...
Щоб не йти на кінець уроку я пішла в сад, і сіла на траву під деревом, оскільки це була Осінь то надворі було дуже тепло. І ось після 10 хв я чую дзвінок на перерву.
- Де тебе чорти носять Менді? Я думала що помру без тебе!!!
Ооо знайомий голос, це моя краща подруга САБРІНА ітак трохи про неї: 16 років, велика тусовщиця, грубіянка, немає хлопця, з багатої сім'ї, сама популярна в школі, невисока на зріст 165 см, має довге чорне волосся, карі очі, струнка.- Хахаха, Сабрін мене лише не було на першому уроці ати вже помирати зібралася!
- Все, досить гундіти Менді, краще ходімо в столову, ато я щось зголодніла!
- Дивися бо з такими темпами як ти їж, то скоро в двері не влізеш! Хахаха!
- Ой,ой,ой, теж мені худишка! Ти краще розповіш де заблукала дорогою до школи?
- Ніде я не заблукала Сабрін, просто в мене була маленька пригода!
- Так, так. Тепер детальніше! Невже ти зустріла кохання свого життя? Іви довго і страсно цілувалися, а потім він відпустив тебе до школи...Хахаха...!!!
- Одаа Сабрін, і після поцілунків, унас був довгий і обезбашений СЕКС..
- Ого, моя школа..
- Твоя, твоя, але все не так було. А так що на мене наїхав хлопець, ми полежали на асфальті, я розбила коліно, ми накричали один на одного, і пішли хто куди...
- Ну а потім що Менді?
- Ну ащо ще Сабрін? Все тут кінець!
- Ти спитала як його хоть звати?
- Ні!.. але він сам сказав як його звати.
- І як?
- Його зватииии....Дін
- Мммм...він тобі хоч сподобався?
- Звісно ні! Сабрін ти вроді зголодніла була, то може підемо в столову?
- Еххх, нути і зануда Менді, ХОДІМООО!!!
День в школі пройшов нудно, на математиці я заснула від скучної лекції.
Потім ми розійшлись подомівках..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Таємниця...
AdventureДівчина підліток, жила звичайним життям, ніпрощо не хвилювалася... Але коли вона дізналася Таємницю то її життя змінилося, вона навіть в страшному сні не могла собі таке уявити... Але що з нею буде потім?