На годиннику вже 20:30 вечора, я лежу на дивані в гостинні дивлю телек, вдома нікого, тому що батьки допізна працюють і вечорами я вдома завжди сама...
Мені стає скучно, піду трохи погуляю в парку, на дворі вже холодно, тож я наділа кроси, джинси, теплий светер, і зелену куртку.
Розкажу вам трохи про мій населений пункт: це штат Флорида, місто Берверд, місто невелике, але дуже гарне, я живу неподалік від моря, тож я попрямувала саме до нього.
Хвилі дуже великі,адже на дворі сильний вітер, він роздуває в різні сторони моє червоне волосся. На дворі дуже холодно ія змерзла, тож я вирішила піти додому, але побачила що праворуч від мене в 10 м., хтось стоїть і уважно дивиться на мене. Мені стало моторошно ія захотіла тікати, але ноги не слухали. Ія побачила щота людина йде просто до мене, і тут я почала бігти, бігти щоє сили, я озираюся назад і бачу що це хлопець, і він біжить просто за мною... Боже ну навіщо все це зі мною, тут я спіткнулася і впала.
- Навіжена блін, навіщо так тікати? Я думав що помру біжучи за тобою! Що диявола побачила?
Я вчула знайомий голос, це був ДІН..
- Що тобі Дін? Навіщо ти мене так налякав? Навіщо ти почав бігти за мною? Я думала що то вже якиїсь маньяк!
- Хахаха, смішна ти, я прийшов прогулятися, і побачив дівчину дуже знайому, і впізнав тебе, хотів з тобою поговорити, але ти почала тікати!!!
- Зрозуміло, але нажаль нашому розговору кінець, тому що мені вже час іти.
- Шкода, то може ми завтра побачимося тут же, і нормально познайомемося?
- Можна, тоді давай о 11:30 дня, бувай.
- Зачекай, може хоть скажеш як тебе звати?
- Менді! Можна просто Мен!
- До завтра Мен!***********
На годиннику вже було 22:30, ая спішила додому, цілу дорогу я думала про Діна, про нинішню зустріч з ним, іщо на мене чекає завтра.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Таємниця...
AdventureДівчина підліток, жила звичайним життям, ніпрощо не хвилювалася... Але коли вона дізналася Таємницю то її життя змінилося, вона навіть в страшному сні не могла собі таке уявити... Але що з нею буде потім?