Bölüm-40) Gerilim Part:2

7K 584 242
                                    

Solitaire korkuyla Osias'a bakıyordu. Osias sonunda insan formundaydı, hala çatının ucunda oturuyordu.

"Sakin ol biraz" dedi Andrea Soitaire'e sessizce.

"Sonsuzların Sonu diyorum sakin ol diyorsun. Bu adam keyfine melez öldürüyor!" Osias onlara dönüp gülümsedi.

OSİAS'TAN

"Yanında ayna mı taşıyorsun yoksa beni mi klonladın?" dedim. Sanki benim fotoğrafımı çekip filtreden filtreye sokmuşlar gibiydi. Oturduğum yerden kalktım.

"Hayır o benim kardeşim Solitaire"

"Hadi lan oradan!" Soitaire'e dokundum, korkudan titriyordu. Doğru ya! Andrea melez kardeşi de melezdir!

"Ciddisin! Peki kardeşin bana neden bu kadar benziyor? Acaba benim asıl anne ve baba ikiz yapıp birini de melezlere mi gönderdi? Olabilir aslında..."

"Aman neyse ne! Andrea'nın kardeşi olmak zor olmalı" kolumu omzuna atmamla bayıldı.

"Andrea kardeşin bayıldı normal mi bu?"

"Senin gibi desene" dedi sessizce.

"Ben ne zaman- tamam çok fazla bayılmışlığım var"eğilip yerde yatan klonuma tokat attım.

"Uyanmadı ne yapacağız?" Andrea gözlerini devirdi ve nabzını kontrol etti.

"Yaşıyor. Su mu döksek üstüne?" dedi Andrea ve etrafa bakındı. Ben tabii muhteşem olduğum için aklımda ampul yandı. Sarayın girişindeki süs havuzundan biraz suyu buraya su kontrol şeysiyle getirdim ve Soitaire'in üstüne bıraktım. Solitare suyu yüzüme tükürerek doğruldu.

"Tükürmeyeydin iyiydi" yüzümdeki suyu sildim.

---

Üçümüzde çatının ucunda oturmuştuk. Solitaire bana döndü ve yanındaki Andrea'yı dürttü.

"Benim soğuk nevale abimin neşe saçmasını sağlayan senmişsin demek"

"Beni deşerken ne kadar eğlendiyse artık."

"Deşmek mi? Lan benim abim sana aş-" Andrea Solitaire'in ağzını kapadı.

"Sus gerizekalı kardeşim sus" dedi Andrea ve Solitaire'i bıraktı. Ne oluyor burada? Ben neden olaylara fransız kalmaktayım?

"Seni kaç saattir arıyorum!" dedi Logan ne ara geldi bu?

"Claren annene ötmüş! Tüm Arovy bizi sevgili biliyor!" dedi sinirle. Hay ben şansımı seveyim! Ah, Claren! Benden çekeceğin var!

"Sen değilde ben boku yedim! Aether'i öldüreceğim! Kehanetin geri kalanını onun kanıyla yazacağım hatta! Soluk borusunu söküp flüt yapacağım! Kirpiklerin hırka-"

"Abartma o kadar. Sadece Arovy halkı bizi evlendirecek- ne abartmaması git öldür! Kes biç ne yaparsan yap!" dedi Logan.

"Ne evlenmesi?" dedik ben ve Andrea aynı anda

"Abarttım, hani filmlerde derler ya 'kızımın namusuyla oynadın şimdi evleneceksin' Claren bizi bastığında çok doğru anlaşılacak bir durumda değildik" O sırada elinde oklavayla annem çatıya çıktı.

"Gelin buraya! Ne demek sevgili olmak!" Bende çareler ve muhteşem fikirler bitmediği için Logan'ı dürtüm.

"3'e kadar saydığımda çatıdan aşağı atla ve uçuşun keyfini çıkar." Zaten benim düşünceleri duyduğu için sırıttı. Bize koşarak oklavayla geliyordu.

"Sen 16 yaşındayken Aras Bey'le gördüğünüz anda öpüşüp bölüm başı 3 öpücük kampanyası başlattığınızı unutmadık Melisa Hanım!" diye bağırdım o durmuşken Logan'ı dürttüm. Birazdan daha şiddet dolu gelecek biliyorum malımı.

OSİAS ~Old But Gold~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin