Vždycky jsem byla dívka,která měla velké sny a stále snila o něčem.Často jsem nedávala třeba ve škole pozor,protože jsem snila,že budu pracovat v divadle,nebo že potkám osobně jednoho herce atd.Musim říct,že všechny mé bláznivé sny se staly za pár let skutečností! A nyní vám napíšu pár takových ☺️
1.snila jsem se setkat s jedním velice úspěšným hercem(jménu nebudu psát) ale dejme mu pouze A.Stále jsem snila,že jednou budu stát u něho a on bude znát mé jméno.Netušila jsem,že ani ne rok poté,co jsem začala o něm snít se mi sen vyplní.Pan A se setkal se mnou.Dokonce jsme si spolu dlouho povídali a ani ne za půl rok jsme se stali kolegové a on si zamiloval mé písně ❤️ Co mohu více říct,než--SPLNĚNO!
2.sen byl vidět mou nejmilovanější hudebni skupinu naživo.V roce 2013 jsem si koupila vstupenku na ni.A když jsem pak v létě 2014 jela na její koncert přes cele Německo,stále jsem nemohla uvěřit,až když stáli přede mnou a zpívali ❤️ SPLNĚNO!
3.sen bylo pracovat v divadle.I to se splnilo v roce 2015.Můj milovaný kamarád mi jednoho krásného dne zavolal,zda nemám chuť se podílet na jednom projektu a bylo! Já přijela do UH do divadla a najednou jsem si uvědomila,jaké velké štěstí mě potkalo.Lidi chodili za mnou po každém představení a gratulovali! Ani nevíte,jakou radost mi to působilo a přesvědčeni,že tahle práce není jenom práce,ale můj splněný sen....❤️SPLNĚNO!
Proto mi věřte,že se sny plní! Buď dřív nebo později.....ale ano!!!
Držím palce ať se vám daří!
S láskou K
YOU ARE READING
Sny se plní
RandomSny se plní,jen musí být člověk často trpělivý.Můj příběh je o mě a mých splněnych snech,které staly skutečnosti!