Sabah yine erkenden uyandım. Sweet de uyanıktı. Beni izliyordu.Onu aşağı gönderip yatağın kenarına oturdum ve başımı ellerimin arasına alıp öne eğilerek dirseklerimi dizime koydum.
( Temsili Gece )
Aklım şu örgütteydi . Daha önceden de mi var olan bir örgüt yoksa bana karşı isyan çıkartan insanlardan oluşan mı bir örgüt. Bilmiyorum. Ve bu çok sinirimi bozuyor.
Oflayarak ayağa kalktım ve banyoya gittim. Aynadan kendime baktım. Gölge gibi gözüküyordum. Ne güzel.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndüm ve dolabımın başına geçtim. Bugün lanet okul vardı.
Bella da artık kötü olduğunu kabul ettiğine göre siyah giyinebilirim. Sırıttım. Benim pembişim artık kötü oldu.
Dolaptan elime siyah yırtık dar pantolon ve göbeğimi açıkta bırakan kolsuz siyah bir tişört giydim. Üstünde bir şeyler yazıyordu ama bakmaya üşendim. Neyse.
Üstümü giyince ayağıma siyah spor ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı ise yandan dağınık biçimde ördüm.
Sonra makyaj masama oturdum. Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürdükten sonra siyah bir göz makyajı yaptım.
İşte hazırım. Çantamı da alıp aşağı indim.
Bilin bakalım ne oldu ? İlk defa kızlardan önce aşağı indim. Bu benim için büyük bir başarı.
Colin zaten kendi evine geçmişti. Yani tam yanımızdaki eve.
Pencereden dışarı Colinin evine baktığımda evinden çıkan bir kız gördüm.
Gülerek kafamı iki yana salladım.
Mutfağa gidip Sweetin yemeğini verdim.
Daha sonra kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra bir elimi belime diğer elimi çeneme koyup kahvaltı masasını inceledim. Güzel yapmıştım.
Tabi şimdi siz diyebilirsiniz ki evde hizmetçi var neden sen yapıyorsun ? Hemen açıklayayım, bu hizmetçiler hayvan gibi uyuyor ve onları beklersek geç kalıcağız. Geç kalktıkları için maaşlarından kesicem. Hihihi. İşe yaramaz insan bozuntuları. Kıçı kırık sürtükler. Geçici kuş uykusuna yatan ayı insanlar. Ördek dudaklı , koca burunlu , yılan gözlü , timsah derili iğrenç yaratıklar.
Kızların aşağı inmesiyle hizmetçilere saydırmayı bıraktım.
Evren ve Bella şaşkınca hazırladığım sofraya baktılar. Bella kolunu Evrene uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız 2 ( Siyah Ve Beyaz)
Fiksi RemajaKaranlık Kız ( intikam ateşi ) Adlı kitabın devamıdır. Buna başlamadan onu okumanızı tavsiye ederim. **** " Artık yaşamak istemiyorum " dediğimde üzgünce bana baktı. Daha sonra aklına birşey gelmiş olacakki sırıtmaya başladı. Noldu anlamında başımı...