Chapter 13

232 15 1
                                    

ГТМ

След като си тръгнахме от огромната къща Хари предложи да отидем да хапнем някъде . Седнахме в един близък ресторант и си поръчахме . Беше ми интересно защо Хари ме доведе тук . Ако трябва да бъда честна не мисля , че сме тук случайно затова реших да го попитам.

- Хари ......

- Да . - веднага вдигна главата си от телефона си .

- Защо ме доведе тук ? - попитах най-накрая аз.

- Защото исках да се разведря малко . - отвърна ми и отново заби погледа си в устройството.

- Значи не си тук по работа ....? - попитах го пак повдигайки вежда .

- Да Михаела . - отново отвърна , но този път последва и лек смях . Искрен смях ........След малко бяхме готови с обяда , Хари плати и се запътих ме към покрайнините на града . Аз постоянно снимах с фотоапарата на Хари , а той дори не ми обръщаше внимание.

- Миха ела да ти покажа моята къща . - каза той , а аз изтичах при него .

- Ти имаш къща тук ? - казах влизайки в огромния двор .

- Разбира се , Хайде . - започна да ме дърпа към къщата . Влезнахме вътре , но нямах време да огледам , защото Хари не спираше да ме дърпа . Завлече ме в някакво стая и ме бутна на леглото .

- Хари какво правиш ? - той съблече тениската си , а след това започна да съблича и моите дрехи . След като се досети какво следва .............

- Не !!!!!!!!!

Хей хора , извинявам се че главата е много малка , но сега пътувам и батерията ми свършва , затова реших да пусна това и обещавам , че следващата ще е по- дълга . В профил ми има нов проект който е за Wallpapers . Който иска да му направя да напише в коментарите, а след това ще се изясним на лични съобщения! Това е от мен , до скоро ...

Let Me Love You Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt