9.Kapitola

3 0 0
                                    

'No to si děláš kozy?! To vážně vypadám tak hrozně? Pomyslela jsem si při pohledu na mou fotku v mobilu od Mettyho. Potřebovala jsem jít nutně domů a odlíčit se. Ach můj bože vypadal jsem katastrofálně. „Metty musím jít domů se odlíčit, takhle nemůžu být venku.” když se zase na mě podívala začal se smát. Kretèn, chtěla bych ho vidět na mojem místě. „No dobře ale půjdeš ještě ven že jo?” jenom jsem kývla hlavou. Tak jsme tedy vstali z lavičky pobrali si věci a šli ke mně. No tedy já šla domů a on počká na chodbě. Vážně nechci Mettyho představovat svoji rodině. „Hele Metty půjdeme ale zadem takhle nemůžu jít okolo nějakých lidí to fakt ne.” Tak jsem mu tedy navrhla že to vezmeme zadem přes koleje. Po 10 minutách jsme došli ke mně. Rychle jsem se snažila vylovit klíče z kabelky a odemknout vchodové dveře. Po té jsem rychle nastoupila do výtahu a Metty semnou. Vyjeli jsme do 5 patra. Propadla jsem kliku od dveří do bytu a snažila se otevřít ale marně. Super opět lovení klíčů z kableky. Moje oblíbena činnost. 'Konečně' řekla jsem si v duchu když jsem našla ty zatracenè klíče. Odemkla jsem a pozvala jsem i Mettyho dál. Zavedla jsem ho do kuchyně a poukázal na židli aby si sedl. „Nechceš něco k pití? Nebo nemáš na něco chuť?” zdvořile jsem se ho zeptala. „Jestli by jsi byla tak hodná a dala mi něco k pití?” „Alko nebo nealko?” „No co tady máš alko?” když jsem otevřela lednici všimla jsem si že tam i něco přibylo. „Skotská, whisky, pivo a nelko tu je nějaká minerálka, džus jablečný a pomerančový a coca cola.” chvíli asi přemýšlel a pak se rozhodl pro skotskou a já si dala whisky
ledem. Lehce jsme oba upili ze skleničky a já se konečně moohla odlíčit. Nechala jsem ho tam sedět a rovnou když už jsem byla doma řekla jsem si že se i převleču. „Jestli chceš můžeš jít zamnou do pokoje.” slyšela jsem jak zasunul židli od stolu a šel zamnou. Sedl si na postel. Pak se zase postavil a prohlížel si fotky na zdi. „Kdo to je?” ukázal jsem na první fotku „Tohle jsem Já a Carol, na té vedle jsem já a Lea, ta fotka pod těma dvěma jsem já a Nina, vedle vlevo to jsem Já a Eleanor.” neustále si všechny fotky prohlížel. „A kdo je ten kluk se kterým se líbáš?” vyznělo mi to jako by žárlil. Bylo to vtipné, nemá důvod žárlit. ,,Kamarád Peter, jednou když  jsem měl a kluka udělala jsem si z něho srandu. Je to dlouhý příběh. Zkráceně není to žádný můj bývali, současný a ani budoucí. Navíc se tam ani nelíbáme ale máme pouze rty na sebe přilepenè jak kdyby mi blahopřál k narozeninám." Stejně i tak furt zíral na tu fotku. V celku mě to deprimovalo. Ale to je jedno. Mezitím co Já šmátrala ve skříni po oblečení on si konečně zase sedl na postel. Rozhodla jsem se pro světlè trhané rifle, černè tílko a přehoz. ,,To se ještě budeš převlíkat?" řekl v celku otráveně. Otočila jsem se k němu čelem. ,,Ano Metty budu se ještě převlíkat." pouze protočil oči. Šla jsem tedy do koupelny. Vyslèkla jsem si tričko a natáhla na sebe tílko když jsem si chtěla převléct i rifle zjistila jsem že jsem si nejspíš nechala v pokoji položenè na posteli vedle Mettyho. 'Super, Margo zatleskej si ty pizdo' pomyslela jsem si. No nemám na výběr vylezla jsem pouze v tričku a spodním prádle a jako bonus jsem zrovna na sobě měla i černé krajkovanè tanga. Když jsem se objevila v pokoji pouze takhle oblečená Metty zíral div že mu oči nevypadly. Asi mu došlo že jsem si šla pro rifle. Když jsem k nim natáhla ruku vzal mi rifle a schoval si je za záda. Lepší to už asi být nemůže. ,,Metty vrať mi ty rifle." ,,A co když ti je nevrátím?" ,,Tak si je vezmu sama." Nahodil úšklebek a zasmál se. To neznamenalo vůbec nic dobrého asi si jsem v hajzlu. A taky že jsem byla, rifle si dál za záda a začal se mi smát a říkat ,,Nedám! Nedám! Nedám!" Začala jsem se pro ně natahovat ale zbytečně vždy ruku posunul dál ode mě. Pak si stoupl a natáhla ruku do vzduchu a začal se mi vysmívát ,,Noták vezmi si je." 'Zmetek jeden však já mu to všechno spočítám.' Zamumlal jsem si pro sebe. Začala jsem tam vyskakovat jako naprostý blbeček když mi až pak došlo že když si stoupnu na postel že na to dosáhnu nebo pokud se od postele odrazím a skočím. Samotná postel nestačila, špičky mi taky moc nepomohli tak zbývala tedy poslední možnost. A to skočit. Samozřejmě jsem tam tak skákala 5 minut jako klokan ale v klidu jinak no. Když jsem si řekla že tohle bude můj poslední skok Metty si mě chytl. Když viděl že jsme se odrážela rifle zahodil za sebe a chytl mě ve vzduchu a já automaticky dala nohy okolo něho. A to byl ten správný čas na odplatu. Pomalu jsem se přibližovala svými rty k těm jeho. Když v tu to vzal do svých rukou. Políbil mě prvně on. Ze začátku byl ten polibek jemný plný něhy když se pomalu začal měnit v ten nejvášnívější souboj jazyků. Pomalu si sedl na postel a já mu tedy seděla na klíně. Jeho ruky se pomalu přesouvaly na můj odhalený zadeček. Bylo to vášnivé a krásné ale pořád jsem si v hlavě opakovala je to odplata nezapomeň. V tu jsem se na jeho klíně začala pomalu pohybovat. Pohyby jsem zpomalovala a prodlužovala. Po chvíli jsem začala cítíte jemnou bouličku na svém rozkroku ale bylo to málo. Po pár minutách to byla tvrdá a dost velká boulička. Pomalu jsem na jeho tělo tlačila a tím jsem mu naznačovala ať si lehne na záda. Když si lehl naše polibky ale nepřestali. Mezi polibky jsem sem tam za cítila jemné pohlazení  po zadečku. Po chvíli to bylo pevné chytnutí co mě nutilo jemně vzdychat mezi polibkami.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 29, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

RozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat