Yaa benim eski kitabıma çok kötü diyenler oluyomuş beğenmiyolarmış falan yani onlara zorla okutmuyoruz beğenmiyosanız okumayın kardşim beğenmiyosan okuma git. ŞAKA LAN ŞAKA GİTMWYİN OKUYUN BOL VOTE VERİN. OKUMUYOSANIZ BİLE EN AZINDAN OKUYOMUŞ GİBİ DAVRANIN.
Bazı sorular oluyo onlarla başlamak istiyorumPeki buyuyunce bir bok olmak istrmiyorum cunku bokluk yalnizca boklara mahsustur. Boklar kendilerini biliyo. Lutfen oturun oturdugununz yetde boklugunuzu bilin. Bıy.
Diğer soru köpeklere gelsin.
Kimse benim seda syan kardesimi uzmesin. Hani sevdigimden degil. Kadın bir diss atiyor sanirsin rihanna sinopta konser veriyo.Ayrıca sinop demişken bunu okuyan sinoplular varsa sizleri seviyorum SİNOP 57. BOYABAT REKIRDS.
Ferhat olmadı daha önce burda peki dedi kankam napiosun diye sordu iyi dedim turkmusun diye bises geldi arkadan evt belli olmuyo mu ddim musluman oldugun iccn anlamistim zaten dedi ok dedim biy dedi giti ve gelmedi bekle dememisti zaten sonraaklima bi fikir geldi okudum dedim guzel fikir dedi ama cikip dedim napiyosun bacim dedim balakabaga dediğa bn gidiyrum dedim. Yaa ne yaziyorum ya hic bi fikrim yok. Elma istedim nerde elmam dedi ve yedi arkama bakmadan gittim. Arkasına bakmadan cekip gidrn birisi var belki bu gordugun bir boka yarar yaptigin kordugum kalbimi prcaladi arkadas geldi oturduk cay kahve aldi cay mi dedi kahve mi dedim bir boklu kavanoz alabilirmiyim hazir yokmus yaptirtiyorm hemn dedi sisko bi adam geldi siriti gitti napicm ben dedim hemen kactim ordan arkamdan gelen siren sesleeri beni biraz korkuttu ama donunce fbi oldugunu korkmamam gerektigini anladim cunku ben kimseden orkmam benim kocam mafya oldudugu icin heryerde gotumde bitiyo amm olsundu o benim kocamdi bana bokcuklarcigim desede kocamdi iste...
Sonra gozlerimi actim heryeri siyah bir odadayim. Sonra kasli kocam geldi aaa uyanmissin dedi evt dedim tamam dedi tamam dedim tamam dedi tamam dedim tamam dedi tama— diyemeden burnuma kacan bokla altima sictim sonra sen benim karim olamazsin dedi tokat atti ciglik ttim boyle bir gunde olmazs olmaziniz nedir? Nedir bilmem hahahahahahahahaahahahahahh tamm bb°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıldım Yine Ddim Kitap Yazıyım
RandomMal gibi kitap yazdım bi de kapak yaptım. Herkesi seviyorum. Sizde beni sevin. biliyorum okumuyosun ama bu sana gelsin TUYAAAAAAAAAĞAAAAAAAAAEEEEEAĞAAAN DİĞER KİTABI DA SİLDİM. - pırdın kepslok açık kılmış- Arkasından üzülmeyin sakın -eski kitapçığı...