25.Part

2.6K 127 8
                                    

"Víš ...
Nachvilku se odmlčel a já se trochu i bála na co se zeptá.
"Když se koukám na ty fotky na některých nemáš tu jizvu a tak mě zajímá jak se ti to stalo?" no jasně na co jinýho by se mě tak zeptal , když se koukal na moje fotky.Po celý čas na mě koukal a očekával odpověď.Nejsem si úplně jistá jestli mu to chci říct je to pro mě celkem citlivý , spíš dost.
"Nashi já myslím , že o tom ještě nechci mluvit.Promiň." sklonila jsem pohled k zemi.Nechtěla jsem čelit jeho pohledu.
"To je v pohodě Death.Řekneš mi to až budeš chtít." podívala jsem se na něj.Hned jak jsem uviděla jeho úsměv všechny vzpomínky na tu hroznou věc se vypařily.Podívala jsem se na hodiny na zdi a bylo 6.Nevěděla jsem co budem dělat zbytek času.
"Hele Nashi a co budem teď dělat." doufala jsem , že něco vymyslí jelikož já jsem toho nebyla schopná.
"Hodláš pít?" hned mi bylo jasný kam tím směřuje.
"Fajn tak se půjdem najíst." Nash se usmál a mrknu na mě v souhlas.Sice jsme u Nashe jedli , ale ještě bych si radši něco dala nemám moc sebekontroly s alkoholem.Zvedli jsme se a šli ke dveřím , ale než jsme tam došli dveře se otevřeli a v nich moje mamka.Kurva.
"Ahoj mami." z mýho hlasu bylo poznat , že bych nejradši zmizela někam daleko.Nevypadá to zrovna nejlíp , když vycházím s cizím klukem z pokoje.
"Ahoj zlato.Koho pak to tu máš." no víš mami to je Nash.On mi vyhrožoval že buď budu jeho nebo mě budou mlátit , ale pak si to rozmyslel a těd se kamarádíme a je hrozně fajn.No todle by neznělo moc dobře.
"Dobrý den.Jsem Nash kamarád vaší dcery.Jdeme na jednu oslavu a Death se musela převlíct tak proto jsme tady." děkuju bohu , že Nash odpověděl jelikož jsem rudá až na prdeli a jediný co bych zvládla říct je nějak pazvuk.
"No tak se dobře bavte dětská.Death přijdeš domu nebo budeš u Nashe?" podívala jsem se na Nashovo obličej snažil se tvářit překvapeně a že o tom teprv budu uvažovat.
"Asi přespím u Nashe mami." sice jsme se tak s Nashem už domluvili , ale radši budu dělat , že ne.Mamka se na nás koukla a usmála se.
"No dobře.Nebylo by od věci kdyby jsi si vzala něco na přespání." dořekla a nadzvedla jedno obočí.Má výraz jako bych byla 5 letý dítě.No jasně já si je chtěla vzít , ale nechtělo se mi vracet , ale když už jsem tu tak si je vezmu.
"Už jdu.Počkej tady Nashi hned jsem zpět." otočila jsem se a šla po schodech.Na krátkou chvilku jsem se otočila zpět.Nashův pohled se setkal s mým a bylo mi jasný , že mě proklíná.Určitě mu není příjemné , že tam zůstal sám s mojí mamkou.Abych pravdu řekla bylo mi to jedno ať si to užije.Jakmile jsem dorazila do pokoje šla jsem hledat tašku do , které bych si dala věci.Po pár minutách jsem tu tašku konečně našla.Podívala jsem se po svém pokoji a v hlavě si urovnávala co všechno si vezmu sebou.Po nějaké chvilce jsem dávala do tašky poslední věc.Zapla jsem tašku a vyšla jsem z pokoje , v půlce schodů se mi naskytl výhled na Nashe sedícího na gauči s mojí mamkou.Nash se tvářil trochu vyděšeně a mamka na něj upírala svůj zrak.Chvilku jsem jen tak stála a užívala si pohled na Nashovo obličej.
"Mám zbaleno můžeme jít." zavolala jsem.Nash se okamžitě zvednul a svižným krokem šel ke mě.
"Mami tak mi jdeme." vzala jsem Nashe za ruku a táhla ho ke dveřím.
"Užite si to." zařvala mamka a mával na nás z gauče.Všimla jsem si pohledu , který patřil Nashovi.Očividně mu něco řekla a chtěla , aby jsi připomenul její slova.Nemohla jsem se dočkat až se na to Nashe zeptám.Nazula jsem si boty jak nejrychleji jsem mohla.Nash si ani nestihl zavázal boty a už jsem ho tahala ze dveří.
"Tak povídej." otočila jsem se k němu , ale svůj pohled jsem musela sklonit dolů jelikož si zavazoval boty.
"Chápu , že jsi zvědavá Death.Jen si mě nemusela vyhodit že dveří , když si zavazuju boty." pomalu se zvedl a rozešel se k autu.
"Promiň Nashi ,ale tvářil jsi se dost zajímavě a zajímalo by mě co ti řekla." podíval se na mě při tom když odemykal dveře od auta.
"Fajn  řeknu ti to , ale vícekrát mě nenechávej s tvojí mamkou samotného." tvářil se , že mu tohle prohlášení mám podepsat vlastní krví.Přikývla jsem hlavou v souhlas a naznačila očima ať povídá.Nemyslím si , že bu mu mamka řekla něco hrozného taková ona není ,ale zas není potom incidentu šťastná když se kolem mě motá nějaký kluk , kterého nezná.Né že by mi to zakazovala jen se bojí.

"No , když jsi odešla nahoru bylo chvilku trapné ticho.Potom tvoje mamka řekla ať si sednu , že tam přece nebudu stát jak prkno.Tak jsem si šel sednou a tvoje mamka si sedla taky.Fakt dlouho bylo trapný ticho až se na mě otočila a řekla cituji : "Nashi vypadáš jako milý kluk." Což mě teda dost potěšilo , ale to co přišlo potom. "Ale říkám ti narovinu já nechci být babička a jestli se ti to povede tak si tě najdu a uškrtím." todle mě dost vykolejilo a chtěl jsem proskočit zdí jelikož todle bylo hrozně trapný.Myslím ,že chtěla ještě něco dodat , ale to jsi přišla už ty." chvilku jsem na něj zaraženě koukala jestli to je fakt pravda.Chvilku potom co jsem vstřebala to co řekl jsem se začala smát.Nash na mě koukal a bylo mi jasné , že pomalu začíná rudnou od vzteku.Nejenže jsem ho nechala s mojí mamkou samotnýho což by se nemělo dělat , pokud je vaše matka schopná si s vaším kamarádem bavit o sexu s vámi.Očividně se snažil uklidnit , ale moc mu to nešlo a můj smích tomu rozhodně nepomáhal.Proto si otevřel dveře od auta a nasedl do vnitř.Hned jsem jeho pohyb zopakovala a vlezla do auta.

"Todle je moje auto a v něm se mi nebudeš smát jasný?" propaloval mě pohledem.Myslel to vážně a já měla co dělat nezačít se zas smát.Vyjeli jsme z příjezdové cesty a mě se podařilo se uklidnit.

"Pojedem se najíst do obchodního centra?" zeptal se po chvilce cesty.V centru je snad milion restaurací od KFC až po Nando's.No milion jich tam není , ale hodně je.Neměla jsem s tím problém proto jsem se usmála a naznačilo , že je to dobrej nápad.

Dobře tendle díl je snad po 100letech.Omlouvám se , ale snažila jsem se co nejvíc věnovat škole.Což se povedlo ve druháku bez trojek.Doufám že u vás to dopadlo taky dobře.Je hrozný , že jsem se nedostala k té párty , ale hrozně to prodlužuju.
Paulin :)

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat