47.

841 61 89
                                    

• Theo •

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

• Theo •

Wstaję rano i uśmiecham się jak głupi. W końcu jestem w domu z moją rodziną. Lubię Amerykę, jednak najlepiej czuję się w rodzinnym domu w Anglii.

Biorę prysznic i ubieram szary dres i luźną, białą koszulkę. Słyszę śmiechy dobiegające z pokoju Shailene, więc tam idę.

Zastaję Shailene bawiącą się z Lilian i Bradem. Wyglądają tak słodko, że wyciągam telefon i robię im zdjęcie.

- A co to za paparazzi? - Śmieje się Shai, a Lilian wstaje szybko i rzuca się na mnie.

- Wujek Theo!

- Cześć, księżniczko - przytulam ją mocno. - Co u ciebie słychać?

- Nie mam dwóch ząbków - szczerzy się, a ja muszę powstrzymać się, żeby nie parsknąć śmiechem. Wygląda doprawdy uroczo. - A dzisiaj idę do mojej przyjaciółki na urodziny!

- A ja też jestem zaproszony? - Żartuję.

- Niestety nie - robi smutną minkę, więc całuję ją w czoło.

- Cześć, Brad - podnoszę go i lekko łaskoczę, żeby się uśmiechnął. Jest niezwykle nieśmiały, więc dziwi mnie to, że nie krępuje go obecność Shailene.

- Cześć wujku - odpowiada i spuszcza wzrok.

- Ty też idziesz na imprezę i mnie zostawiasz?

- Tak...

- No dobra - przerywa nam Jessica. - Czas na śniadanie! Kto ostatni ten zmywa!

Dzieciaki od razu rzucają się do wyjścia. Shailene uśmiecha się i wstaje z podłogi. Jest ubrana w legginsy i luźną koszulkę Nirvany. Najbardziej podoba mi się właśnie w takim naturalnym wydaniu.

- Głodna? - Pytam.

- I to jeszcze jak - odpowiada i wychodzimy z pokoju.

***

Typowe śniadanie angielskie jest bardzo tłuste i kaloryczne. Obserwuję z szerokim uśmiechem jak Shailene, która jada lekkie śniadania, wmusza w siebie jajka sadzone, bekon, fasolkę i wieprzowe parówki.

- Shailene, weź sobie jeszcze tosty, jesteś za chuda - mówi moja mama.

- Nie trzeba, dziękuję - odzywa się pospiesznie Shai. - To co mam na talerzu w zupełności mi wystarczy.

WITHOUT YOU - SHEO STORY (1)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz