/Bella Watson/
-flashback-
- Ali, tata nemoj ici, molim te - govorila sam placuci. - Bella, moram, idi kod svog brata, s ovim se obrani ako te bilo tko napadne! - rekao je dajuci mi pistolj u ruke. - On ce te odvesti u CSI i tamo ce se pobrinuti za tebe, sad bjezi! - Rekao mi je, pobjegla sam i minutu nakon cula pucanj.
-End of flashback-
-Watson, u moj ured!- to je bio tko drugi nego moj šef. Otisla sam u ured i dobila neke papire.
-Sjedi-rekao mi je nestrpljivo.
- Koga sam dobila danas?- pitala sam.
- Bandu Demons, moras mi dovest Biebera, mrtvog. - rekao mi je i pokazao njegovu sliku. - Uredu, idem po opremu i krecem - izasla sam iz ureda i otisla u prostoriju gdje ga mogu locirati i uzela tri pistolja, ostalu opremu i sjela u svoj bijeli Audi....
Sjela sam u kaficu pored njegove Vile i cekala da dode. - Cola - rekla sam konobaru. Okrenula sam se i vidjela kog drugog nego Justina Biebera. Nasmijao mi se i prisao mi. - Jack - rekao je konobaru.
/Justin Bieber/
Usao sam u bar i vidio andela sa braon kosom. Prisao sam i narucio Jack. - Zasto dama sjedi dama? - obratio sam joj se. - To tebe nebi trebalo zanimat. - odbrusila mi je. - Ako se radi oko tebe, zanima me - Namignuo sam joj. Ona me odmjerila. - Gle momak nisam ti ja jedna od onih kuckica sto padaju na te fore - Okrenula se i otisla iz bara.
...
/Bella Watson/
Izasla sam i cula meni poznat zvuk i javila se ma mobitel.
Bella: Halo
Xxx: Jel ide? Trebas pomoc? Dolazim odmah!
Bella: Ne Mark, okej sam.
Mark: Ali brat sam ti, brinem se!
Bella: Mark rekla sam da sam dobro, moram ic javim ti se poslije.Poklopila sam i krenula prema centru grada u stan.Odjednom me netko pipnuo po ramenu, okrenula sam sr i vidjela...
------------
To je to od prvog djela, nadam se da vam se svida.
Ako vam se svida ostavite vote i komentar kakav je prvi dio.
Pusa ❤
YOU ARE READING
BORN TO KILL
Romance"Now you are mine babe" - Justin - "Just in your dreams." - Bella Justin Bieber as himself Madison Beer as Bella Watson Cover by: MarijaaBieber