Din perspectiva Mihaelei:
Ma trezesc de dimineata.Ma uit la ceas si vad ca este 6:30.
Ma uit mai atent si observ ca sunt in alta casa.A da,aseara am adormit la Louis acasa.Apoi toate acele imagini din acel film mi-au aparut in minte, iar fata lui Lou' care era absorbit de acele imagini.
Sunt distrasa din gandure mele de Lou' care se tot foia prin pat.Dupa cateva minute s-a trezit.
- De cat timp esti treaza?*spune el cu o voce somnoroasa*
- Cateva minute.De ce?
- Nimic.Hei,sti,eu ma gandeam, daca tot mai am acel prezervativ...
- Sigur,de ce sa nu incercam si asta.Oricum trebuia sa o facem odata si odata.* il intrerup eu stiind la ce vrea sa ajuna*
El s-a dat jos din pat, a umplut prezervativul cu apa,iar in timpul acela eu am luat camera de filmat pentru a imortaliza momentul.Am mers in baie amandoi am pus camera de filmat pe chiuveta si am mers in cabina de dus pentru a face provocarea.Am pus prezervativul pe capul lui. Dupa cateva minute prezervativul s-a spart, iar el s-a facut fleasca.Am inceput sa rad atat de tare de cat de haios arata cand era ud incat toti ceilalti au venit sa vada ce se intampla.Cand au vazut cum arata Louis au inceput si ei sa rada.Louis a luat dusul si a inceput sa ne ude pe toti in timp ce radea isteric.Dupa ce a terminat am mers sa ne schimbam. Baietii cu hainele lor,iar fetele...ei bine fetele cu o pereche de boxeri si un tricou mai lung de la baieti.
Cum fetele nu aveau cu ce se schimba nu am mers nicaieri.Toata ziua am ras,ne-am jucat si ne-am uitat la filme.In seara asta urma sa ne- o petrecem tot la baieti din motiv ca nu aveam decenta necesara pentru a iesi pe strada.Asa ca vom sta pe aici ceva timp.
CITEȘTI
Viata de adolescent
Teen FictionNu ai ce face ??? Te plictisesti ??? Citeste aceasta carte fara motiv , te provoc.!!!