Jesy P.O.V
Atunci când ești eu,nimic rău ,la scoală,nu ti se poate întâmpla,dar nu si in cazul unui tocilar de a 9-a...
Acum este timpul să îi iau apărarea!-Hei!Lasa-l în pace!
-Jesy,nu te baga!
-Stan,stiu ca nu îmi vei face rău!
-Asa crezi?
-Stan,chiar dacă ești bătăușul scolii ,nu înseamnă că nu ai inima...și d-asta nu o să mă lovești!,dar ști că eu o pot face!
Atunci l-am apucat de umeri si i-am dat una între picioare.
După 2 minute,Stan s-a ridicat din genunchi si a fugit strigând intruna "auu"!
-Multumesc,Jesy!Cum as putea sa te răsplătesc?
-Cu plăcere,Kevin!Nu mă poți răsplăti,dar te-as ruga să te duci la ore până nu te mai bagi iar intr-o belea!
-Mă duc acum!Pa,Jesy!
-Pa,Kevin!-Jesy,chiar ai vorbit cu Kevin?
-Da,Perrie!
-Cum a putut să vorbească?Mereu zice doar "Bb..." sau se balbaie cam rău!
-Eh...i-am salvat maxilarul...deci ar trebui să vorbească cu mine!
-Jesy ,hai la ore...!
-Vin acum ,Anne!Ce ora avem?
-Chimie.
-Imi iau cărțile și vin!Duceti-va inainte!
-Bine,pa!
-Pa,fetelor!
Dupa ce fetele ,adică Anne și Perrie au plecat mi-am luat cartea de chimie ,pixul si apoi un caiet.
Caietul nu era pentru chimie,ci era jurnalul meu.
Am luat pixul si am scris:"Draga jurnalule,
Astăzi l-am făcut pe Stan,iar să fugă,
Kevin ,tocilarul acela chiar a vorbit cu mine ,
Iar Jade încă nu a venit la liceu...
Sau este deja la ora de chimie?
Oricum oriunde ar fi sper sa ma întâlnesc cu ea.
Este foarte devreme si mai e mult pana ce ziua se va termina..
Nu stiu ce se va mai întâmpla în continuare.Acest capitol s-a terminat din jurnalul acesta,dar un nou capitol va apărea mai devreme sau mai târziu...
Viața mea încă trăiește.
La revedere,jurnalul meu drag!"Am băgat jurnalul în dulap,apoi am luat pixul si cartea în până,apoi m-am dus în clasa de chimie.
M-am așezat lângă Perrie așteptând ca profesoara să vină.-Perrie,ai vazut-o pe Jade?
-Nu!N-a mai venit la liceu?
-Nu cred...
După 5 minute de vorbit cu Perrie,a intrat profă de chimie.-Buna ziua, copii!
-Buna ziua,spun toți în cor.
-Cine a vazut-o pe Jade,Perrie?
-Nu știu!Cred că a întârziat si vine imediat...ori este la baie!
-Sper să vină în 5 minute.Copii,eu ma duc până în cancelarie după catalog!
După 2 minute Jade a intrat în clasă,s-a așezat lângă Anne .-Hei!Ce am pierdut?
-Jade unde ai fost?
-Stai liniștită ,Jasy!Am ieșit cu cineva...
-Jade,asta nu o poți lua în glumă!Orele de la liceu sunt obligatorii!
-Stiu asta,Anne,dar atunci când te duci la o întâlnire timpul se duce repede...
-Stiu asta...
-Oricum...vorbim noi altădată...
-Am revenit,copii.Jade văd că te-ai deranjat și ai venit in sfârșit la ora.
-Imi pare rău,doamna... dar ceasul meu a sunat prea tarziu și..
-Am înțeles,Jade.Oricum...dati-mi proiectele voastre despre afectarea oxigenului când inhalati fum.
-Profa?
-Ce este,Jesy?
-Am uitat proiectul în dulap!Mă pot duce să-l iau?
-Vino repede!
-Multumesc!
CITEȘTI
Little Mix
Random4 fete obișnuite într-un scurt timp au ajuns o trupă renumita pe nume "Little Mix"! Jesy,Jade,Perry și Anne.