Η Misa άνοιξε την πόρτα και στο σαλόνι αντίκρισε τον Light καθισμένο στον καναπέ. Από την έκφραση του πρόσωπο του, η κοπέλα μπορούσε να αντιληφθεί, πως ήταν σφόδρα θυμωμένος και προβληματισμένος. Εκείνος σηκώθηκε και την κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο θυμό.
- Που ήσουν? Γιατί άργησες? Σταύρωσε τα χέρια του στο στήθος του.
- Ήθελα να πάω μια βόλτα να περπατήσω και δίχως να το αντιληφθώ είχε περάσει η ώρα αρκετά. Ανήσυχες? Το κορίτσι τον κοίταξε στα μάτια, με την ελπίδα ότι θα της έδινε μια θετική αντίδραση.
- Πήρες το Death Note μαζί σου? Ο άντρας αμεριμνώντας για την ανούσια, κατά την γνώμη του, ερώτηση, της έδωσε για απάντηση μια ρητορική ερώτηση.
- Πίστευα πως θα ήταν πιο ασφαλές μέσα στη τσάντα μου από το να το αφήσω εκτεθειμένο ώρες στο σπίτι. Ξεροκατάπιε.
- Σου έδωσα εγώ τέτοια εντολή και δεν το θυμάμαι? Πως τόλμησες να πάρεις τέτοια παρακινδυνευμένη πρωτοβουλία χωρίς την άδεια μου? Αν κάποιος σου έκλεβε την τσάντα και το έβρισκε και το παρέδιδε στην αστυνομία? Μην σκεφτείς να επαναλάβεις κάτι τέτοιο, γιατί τότε το όνομα που θα γραφτεί στο τετράδιο θα είναι το δικό σου!
H Misa χαμήλωσε το κεφάλι της και ένιωθε τα μάτια της έτοιμα να ξεχειλίσουν σαν ορμητικό ποτάμι. Το Έβγαλε από τη τσάντα της και το παρέδωσε, με τρεμάμενα χέρια, στο αγόρι της. Ήταν η πρώτη φορά, από τη μέρα το γνώρισε, που είδε το Light, τόσο πολύ οργισμένο, πότε ξανά δεν την είχε επιπλήξει με τούτο τον τρόπο. Την ώρα που την επιτιμούσε, τα καστανά μάτια του ήταν τόσα άγρια, σαν να είχαν αποκτήσει ένα έντονο πορφυρό χρώμα και πετούσαν φλόγες πάνω της.
Η Misa άλλαξε την ενδυμασία της, φορώντας κάτι πιο ελαφρύ για τον ύπνο και ξάπλωσε στο κρεββάτι μαζί του. Έστριψε το σώμα της από την άλλη πλευρά, για να μην τον αντικρίζει, και έκλεισε τα μάτια της, σε μια προσπάθεια να αμβλύνει την δυσθυμία της. Απροσδόκητα ένιωσε δύο χέρια να την αγκαλιάζουν και ένα τρυφερό φιλί στο λαιμό της. Αισθάνθηκε ένα ρίγος να διαπερνά όλο το κορμί της και την καρδιά της να πάλλεται έντονα.
- Μου έλειψες Misa. Το αγόρι ακούμπησε τα λεπτά του χείλι το αυτί της και της ψιθύρισε.
Η πρόταση αυτή, έκανε τη Misa να ανατριχιάσει ακόμα περισσότερο, τους καρδιακούς παλμούς να οξύνονται σφόδρα και μια κάψα να διαποτίζει την σάρκα της. Αυθόρμητα γύρισε και ακούμπησε τα χείλια της στα δικά του, έτοιμη να του χαρίσει ένα φιλί. Την τελευταία στιγμή όμως, μετά δυσκολίας, απομάκρυνε το χλωμό πρόσωπο της και τον κοίταξε διστακτική. Νιώθοντας αρκετά δυνατή να ελέγξει το σώμα της, ήταν πεπεισμένη πως για πρώτη φορά δεν θα του δινόταν.
YOU ARE READING
Death Note: Alternate ending
ParanormalΟ Light Yagami είναι ένας μαθητής, ο οποίος μια μέρα βρίσκει το Death Note, ένα σημειωματάριο που είχε στην κατοχή του ένας Shinigami. Με το Death Note στη διάθεση του, ο Light αποφασίζει να δημιουργήσει έναν κόσμο, δίχως εγκληματίες. Ωστόσο, όταν...