cikmaz sokak

20 2 0
                                    

Hande
Baris iyimisin. Nasil oldu gecmis olsun.

Baris
Hande iyiyim saol. Dun arabayla eve giderken kontrolu kaybettim. Doktor bir haftaya biseyin kalmaz dedi.

Hande
O zaman bizim kamp isi yatti. Sen gelemiyosan bende gitmem.

Baris
Neden ? Baska biriyle gidebilirsin.

Hande
Ben senle gitmek isterdim. Hen esi olmayan kimse kalmadi.

Baris
Sen bilirsin. Ee sen okula gitmiyomusun.

Hande
Yok ya kirdim okulu bugun. Neyse ben seni rahatsiz etmiyim. Ben eve gidiyorum.

Baris
Tekrar gel ama boyle kisa olmaz.

Hande
Bakarim. Hadi gorusuruz. Cabuk iyiles.

____________
Eve geldigimde annem acti agzini yumdu gozu saydirdi da saydirdi. Neymis okul cok onemliymis. Az kalsin barisa gittigimi agzimdan kaciriyodum. Fircalamasi bitince odama cikip yataga uzandim. Sonra bugun yaptiklarim bir anda gozumun onunden gecti. Ben neler yaptim boyle allahim rezil oldum resmen ya. Barisa gitmem, ona sarilmam, yok sensiz gitmem falan bu cocuk yine beni etkilemeye baslamisti. Ama kendime engel olmaliydim bana yaptiklarini hicbir zaman unutmiycam. Kalkip banyoya gitdim.
Dusakabine oturup barisin bana yaptiklarini dusunmeye basladim. Ta kii annem gelip de beni duslerimde  ayirana kadar. Cikip ustumu giyinip assagi yemege indim. Yemegimi bitirdikten sonra yukari uyumaya ciktim. Yatagimin ustunde telefonum birden titremeye basladi. Arayan aras di. Aras benim cocukluk arkadasimdi. Hemen actim.
Hande
Alo aras biseymi oldu?

Aras
Alo hande cabuk sizin evin oradaki parka gel .

Hande
Aniden telefonu kapatti. Cok endiselendim hemen ustume birseyler giyip disari ciktim. Kosarak parka gittim. Aras salincakta oturuyordu. Aras noldu cok endiselendim.
Birden kalkip dudagima yapisti. Onu itip tokat attim.
Hande
Ne yaptigini zannediyorsun sen

Aras
Hande ben sana cok asigim. Nolur beni affet.

Hande
Cevap vermeden sinirle eve kostum.
Eve geldigimde hemen lavoboya kosup yuzumu yikadim. Ustumu degistirip yatagima uzandim. Telefonumda 29 arama vardi. Hepside arastandi. Telefonumu kapatip hicbirsey olmamis gibi uyudum.

___________________________

Merhaba arkadaslar yeni bolum gec atiyorum kusura bakmayin. Lutfen okursaniz vote verirmisiniz gercekten  cok sevinirim
Medyada aras var (alex lange)

IftiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin