* Z pohľadu Justina *
,,No, kde by som začal...nooo ja som mal dve frajerky a obidve sa volali Caitlin, no a keď som chodil už s tou druhou, tak sa mi to zdalo veľmi zvláštne, že sa tak isto volajú a ešte čo mi urobili...a ešte ty"" vzdychol som si a ľahol na posteľ. ,,Čo ti urobili?" spýtala sa ma šokovane.
Posunul som sa na posteli a poklepkal miesto vedľa seba. Ona bez váhania si ku mne ľahla. ,,Hovor" pozerala sa mi do očí. Nadýchol som sa a začal som. ,,Mal som veľa nepriateľov, no jeden z nich bol najhorší. Nenávideli sme sa a on mi bral, čo len mohol. Jedného dňa som sa vrátil domov a našiel som odkaz od Caitlin č.1 , že ju ten skurvysyn Riky uniesol a že mám prísť do skladu na konci mesta. Ľúbil som ju a tak som tak aj urobil. Prišiel som tam ona ma tam čakala aj s ním, ale ona nebola zviazaná, ona bol pri ňom a on si ju držal pri sebe.
Strašne ma to naštvalo, že ona to len hrala a neľúbila ma naozaj. Proste ma to strašne zranilo. Dokázal by som ho zabiť, ale ju nie. Zabudol som totiž na to, že moja zbraň už nefunguje v toľkom strese. Vystrelil som, ale ono nič. Začal sa mi smiať do ksichtu a ja som ho zmlátil tak, že na pol roka skončil v nemocnici v kóme. Jej som neublížil a nechal som ju ísť. Po mesiaci som sa dozvedel, že spáchala samovraždu...skočila z mosta.
Mal som obrovské depresie, ale nakoniec som to zvládol. Caitlin č.2 som stretol v bare a vyspal som sa s ňou. Mal som ešte tie depresie a začal som s ňou teda chodiť. Bola to taká divná a dočasná láska, teda až sa to láskou dalo nazvať. Raz mi zavolal Riky, že má Caitlin, už druhú obeť. Chcel mi vrátiť tú bolesť, ked zabije niekoho pred mojimi očami. Došiel som tam teda, Caitlin som ľúbil, ale nič viac.
Proste bola divná a to sa mi zdalo od prvej chvíle, ale vedela ma ukludnit, no tak som s ňou chodil. Našiel som ju tam, ako si to spolu rozdávajú....ale najhoršie na tom bolo to, že ona sa vôbec nebránila...naopak mu ešte aj fajčila fľandra jedna štetkovská. Vynadal som jej poriadne do štetiek, kuriev, píč a tak...To najpodstatnejšie mi ušlo. Ona totiž bola so mnou len pre prachy. Platil ju ten kokot a ona bola mafiánka môjho nepriateľského gangu. Riky ju potom chytil a podrezal mi ju pred očami. Jej telo mi dopadlo na nohy a ja som do nej ešte kopol.
Ona nebola len platená štetka, prostitútka, mafiánka ale ešte aj lezba. Vybraždil som celý Rikiho gang aj jej, no Riky ušiel a od vtedy som ho už nevidel. Najhoršie bolo, že si zásadne vyberal obete z menom Caitlin, a keďže ešte aj ja som chodil s Caitlin, tak mi mohol jej vraždou ešte aj ublížiť. Neznášal som celý svoj život. Každý večer som chodil do baru a tam som sa nadrbal ako prasa a spal som s každou štetkou. Potom som ale spoznal chalanou a oni mi pomohli. Zobrali ma medzi seba. Opustil som starý gang a začal som nanovo.
Boli sme najžiadanejší gang v meste a zabíjali sme na obiednávku, predávali drogy a štetky a dávali sme pozor, keď niekto nezaplatil kšefty, tak sme ho proste odbachli. Teda ja. Ja som bol ich šéf aj som ibaže polícia ma potom chytila a mne sa žiaľ nepodarilo utiecť a teraz trčím tu v tejto vyjebanej a skurvenej väznici." zakričal som. Pozrel som sa na Caitlin a ona plakala ?! WTF ? ,,A ešte som zabudol dodať...stratil som kvôli tomuto celú svoju rodinu..vlastne ma vykopli z domu a ja som ostal na pospas osudu a stal sa zo mňa chladnokrvný zabiják. Odvtedy už nechcem nikdy v živote mať niečo spoločné z Caitlin. A to platí pre všetky ženy s takým menom na svete." dohovoril som svoj dlhý monológ dosť naštvane a ona sa za to rozplakala. Ale veď chúďa za nič nemôže.
,,Prepáč...ja som to tak nemyslel." zašepkal som jej. ,,Mal si hroznú minulosť, a ja ťa chápem" nasilu sa usmiala. Viem, povedal som, že s Caitlin nechcem mať nič spoločné ale s ňou som chcel niečo mať. Ona je iná, ona je výnimka. ,,Ale ty si výnimka" povedal som jej pri uchu. ,,Justin jasne si povedal, že somnou nechceš mať nič spoločné a ja to chápem.....len ma to mrzí, to je všetko."
,,To je všetko?" sklamane som sa spýtal.
Ďaľšia :))) no čo myslíte, dajú sa do kopy ? Ja neviem...je to len na vás..rozhodnite sami. Nechávam to na vás, tak to napíšte v komentoch ! ( a to je rozkaz) takže píšte a ja dám potom ďalšiu :D
A inak veľmi ďakujem za komenty a votes
* Sofi
ČTEŠ
Be free :$
FanfictionDvaja väzni....rovnaký osud.....sú zlý. Zažili totiž v detstve veci, aké len tak hocikto nezažije. Dokážu aj napriek tomu nemilosrdní vrahovia milovať ??