7.Atat de aproape si totusi atat de departe

55 12 0
                                    


-Te supara ceva,Mel..?
 
-Ce?! Nu!! Totul e super!! Doar ca.. e ciudat sa te vad cu prajituri..si flori..pentru mine..

-Ma gandeam ca iti place sa primesti ...

-Da, ador asta! L-am intrerupt usor agitata.

  A urmat un moment de liniste in care doar ne priveam stanjeniti unul pe celalalt. Nu-l vazusem niciodata aratand atat de bine. Se vedea ca isi aranjeze cu grija parul ce forma niste reflexii aurii la contactul cu soarele arzator de astazi. Avea obrajii de un rosu intens, ceea ce era destul de neobisnuit la el. Intotdeauna a avut o piele palida, dar acum parea ca trece de la galben straveziu la rosu rubiniu. Sa fi fost de la temperatura neasteptat de calda pentru o zi de primavara sau era ceva inauntrul lui ce il nelinistea ingrozitor? Putea fi el la fel de emotionat sa ma vada asa cum eram eu atunci cand ochii mei se intalneau cu ochii lui de culoarea safirelor  scumpe?

-Intra, te rog.. am spus eu agitata din cauza momentului acela stupid de stanjeneala..

Mathew

Am intrat sfios pe usa. Casa ei miroasea mereu atat de frumos. Era mirosul ei specific. O combinatie ciudata de liliac si scortisoara. O combinatie care imi sucea mintile in doar cateva clipe. Am lasat sa-mi scape un cascat. Nu dormisem mai deloc azi-noapte. Ma gandesc mereu la ea..

-O cafea,somnorici?

-Sigur, i-am raspuns eu,lasand un nou cascat sa-mi alunece usor.

Nu mai vazusem de mult bucataria aceea. Obisnuiam mereu sa mananc cu ea dupa scoala aici cand ai mei erau plecati. Mel,s-a aplecat si a deschis un dulapior de jos,facand mare zarva cu vasele care se ciocneau in incercarea sa disperata de a cauta ibricul de cafea. Doamne,arata asa de bine. Ma mir ca nu a inceput niciun tip din scoala sa se dea la ea. Are un corp atragator si un chip angelic. Cum sa-i rezisti?

-Pentru ce-i asta? Am spus eu atunci cand aceasta imi intinse un cutit

-Sa te joci de-a Jack Spintecatorul..

-Ha ha...cat sarcasm pe capul tau..nu te mai sperie filmul ala acum hm?

-Poate doar putin... taie te rog prajitura..ma gandesc ca n-ai adus-o aici ca s-o pun in rama..

-Mai stii...

Puse feliile de prajitura pe cate o farfurie si imi intinse o ceasca de cafea.

-Cu lapte si 2 linguri de zahar

-Nu uiti niciodata,nu-i asa,Mel?

-Cum as putea? Prima oara cand ai baut cafea la mine mi-ai tinut o predica juma' de ora cum ca gazda trebuie mereu sa tina cont de gusturile oaspetilor pentru ca fiecare bea cafeaua in felul lui

-Macar stim amandoi ca predica mea ti-a prins bine,am chicotit eu.

Mel sorbi incet din cafeaua inca fierbinte si parfumata, mai apoi plimbandu-si tacticos in gura o lingurita plina cu ciocolata ,rasucindu-si in acelasi timp o suvita din parul ei castaniu. Cum putea asta sa ma excite atat de tare, doamne.. ? Ce cald s-a facut aici. Sper ca de la cafea...

-Ah..am uitat. Trebuie sa vezi ceva,Matt.

-Daca nu e un film porno, nu ma intereseaza.

-Sa vezi ce film porno iti fac eu tie,boule

Nu m-ar fi deranjat deloc asta,dar am preferat sa tin aceasta opinie pentru mine.

Se intoarse cu o cutie rosie de metal in mana si imi intinse o scrisoare pe masa.

Se intoarse cu o cutie rosie de metal in mana si imi intinse o scrisoare pe masa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce-i asta?

-Nu stiu. Am nevoie de inteligenta ta superioara de poet sa descifrezi chestia asta.

  Ochii mi-au alunecat rapid peste randurile scrise neglijent ,stramband usor din nas atunci cand observam ca autorul scrisorii mai pierduse niste litere,iar cuvintele asternute pe foaia acea veche pareau sa n-aiba nicio noima.

-De unde ai asta, Mel?

-Bunica, imi raspunse ea simplu, pe un ton trist.
 
-Seamana foarte mult cu scrisul tau

-Poate. Dar e scrisa de un barbat..probabil vreun iubit de al ei... ce parere ai de scrisoare,Shakespeare?

-Ca bunica ta avea un admirator psihopat..Care e faza cu elefantii lol?!

-Nici eu nu stiu.

-In legatura cu bunica ta..

-Ce?

-Esti sigura ca era bunica ta..?

-Normal! Ce intrebare stupida!!

-Tatal tau mi-a zis ca nu o cunoaste pe femeia cu care iti petreceai zilele..

-Ba sigur ca o cunoaste! Doar ca nu se intelegeau ei prea bine...

-Nu stiu ce sa zic,Mel..tatal tau parea serios

-Stii ceva?! Nici nu am nevoie de parerea ta!!

Imi smulse scrisoare din mana aruncandu-mi priviri ucigatoare...
Ma uitam fix in ochii ei. Ceva mi se parea ciudat. Ceva nu e in regula in toata chestia asta.
Dintr-o data isi revini.Se uita speriata la mine si imi spuse cu o voce parca sufocata:

-Imi pare rau..

-Nu-i nimic. Si eu am exagerat..

-Hai sa uitam putin toata treaba asta...putem reveni mai tarziu. Ce zici de un nou episod din Teen Wolf??

-Of doamne.. m-am saturat de Scott,Derek si toti ceilalti varcolaci aiuriti

-Ok. Atunci ce zici de Pretty Little Liars?

-Acceptabil..

Melody

Ma trase usor de mana. Ne-am asezat amandoi in pat. Am inceput sa caut episodul la care ramasesem, timp in care Mathew se foia incontrolabil. N-am apucat sa-l intreb ce are ca mi-a vorbit rapid de parca nu mai suporta povara acelor ganduri.

-Cred ca mama si-a gasit un tip..

-Si taica-meo o tipa...

-Stiu..chestia e ca...

-Stai..de unde stii? L-am intrerupt eu

Nu spuse nimic o vreme. Se uita in jos,iar eu incercam cu disperare sa imi dau seama ce se intampla. Cand se uita in sfarsit la mine, il pufni rasul.

-Care-i problema ta? M-am enervat eu

-Ai ciocolata pe fata

-Unde? Am zis eu incepand sa ma frec nervoasa pe fata.

-Stai stai..calmeaza-te

S-a apropiat de mine si m-a sters usor pe obraz,distanta dintre noi fiind extrem de mica. Ma privea intens in ochi,apropiindu-se si mai mult, sufocandu-ma cu sarmul sau. M-am panicat si am inceput sa ma uit la tot felul de chestii prin camera, evitand pe cat posibil contactul cu ochii sai. Ma trase gentil de barbie obligandu-ma sa-l privesc.

-Ai niste ochi asa frumosi,Mel. De ce nu ma lasi sa ma bucur de ei?

Am inghitit in sec,nestiind ce sa spun. Isi lipi fruntea de a mea, aproape simtindu-i buzele-i fierbinti apropiindu-se de ale mele. Doamne cat imi doream asta. Involuntar m-am dat usor in spate. Ma trase usor de talie, fara a spune nimic, pieptul sau cald fiind lipit de al meu, iar buzele-i erau si mai aproape acum. Buzele de sus s-au atins incet, neformand inca sarutul mult asteptat de inima mea ce batea nebuneste,parca in acelasi ritm cu a lui. Inca putin pana cand buzele noastre s-ar fi unit intru totul, dar cum eu sunt cea mai norocoasa fata din lume, soneria de la usa a inceput sa urle zgomotos. Ne-am dezlipit rapid unul de altul, privindu-ne usor panicati. Matt s-a grabit sa deschida usa, impiedicandu-se de pisica mea, Allison (si da, am numit-o dupa personajul meu preferat din Teen Wolf).

Totul imi parea ca un vis. Fusesem atat de aproape si totusi atat de departe de momentul la care tanjisem atata timp. Ma intreb cine mama naibii se gandise sa-mi faca mie o afurisita de vizita chiar acum?!

Wrong MediumUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum