Zajímalo by mě s kým Luk to rande má.. Jestli je krásná ,milá atd.. No.. Snad nám ji někdy představí.. Doufám ,že to nebude taková ta barbína co si myslí ,že spolkla moudrost světa a je na ní tuna makeupu. Br.. Přeběhl mi mráz až po zádech ,když jsem si představila tu holku..
Mé myšlenky skončili ,když mi něco přistálo na obličeji. Brambory.. Rozmačkaný brambory! ,,Ty hajzle!" křikla jsem a hodila jsem rozmačkaný brambory po Lukovi ,jenže Luk uhnul a já trefila Jirku.. ,,Ehm.. Promiň." řekla jsem a podrbala jsem se na zátilku. Jirka vzal do ruky brambory a chtěl hodil je po mně. Netrefil se.. Asi má blbou mušku nebo co. Trefil Lauru. Ta mu to nedarovala a hodila po něm také brambory.
Takhle jsme si tam házeli jak děti celou dobu brambory. Přidala se k nám i mamka s mým budoucím tátou. Když nám došli brambory naše válka skončila. Brambory byli všude.. Na zemi,na zdi ,na blečení atd..
,,A víte kdo to bude teď uklízet?" zeptala se mamka ,,Jo ty." řekla jsem a Luk se uchechtl. ,,Ne-e.. Bude to uklízet ten co to začal." řekla mamka ,,Takže Luk." řekla jsem ,,Takže Bella." řekl Luk ,,Ne to ty to budeš uklízet!" křikla jsem ,,Ne ty! Ty jsi si začala!" křikl Luk ,,Budete to uklízet oba!!" křikla mamka a hodila po nás vražedný pohledy.
Odběhla si někam.. Nezkoumala jsem kam. Potom se vrátila i s uklízecími potřebami ,díky kterým to vše uklidíme. Fakt super. Co víc si přát. Myslím si ,že každé holky je největší přání uklízet brambory se sexy ,ale mega ultra otravným bratrem.. Počkat to jsem zase řekla o Lukovi ,že je sexy? Bože.. Já tady jednou zcvoknu.
Momentálně zametam brambrory ze země. Luk je uklízí ze zdi.. Nechápu jak můžou držet na tý zdi..
,,Konečně!!!!!" křikla jsem a skákala jak puberťačka. Konečně máme vše uklizené. Luk mě chytil za ruce a začal skákat se mnou.. Bože.. Jestli tohle někdo uvidí tak se podělá smíchy..
,,Jůů!! Vy jste tak ňuňatý!" křikla Laura. Oba jsme se zastavili a podívali se na ní.. Drží v ruce mobil.. Je na nás namířený.. Natáčí nás.. Natáčela nás i před tím jak jsme skákali.. Asi.. Bože to je zase trapas... Taky jste si všimli ,že furt říkám bože? Je asi ze mě věřící nebo co..
,,Lauro??!! Ty jsi nás natáčela??!!" křikla jsem. Než Laura stačila cokoliv říct objevil se tu Lukovo a můj budoucí táta.. ,,Řekl jsem ji ať vás natočí." řekl ,,Proč?" řekl Luk ,,Protože to bylo kouzelný jak jste se chovali jako děti a skákali tady." řekl ,,Bože.." řekla jsem a plácla jsem se do čela. ,,To bude zase trapas.. " řekl Luk ,,Taky jsi magnet na trapasy?" zeptala jsem se ,,Jo jsem a to dost velký.." řekl Luk.. Uchechtla jsem se nad tí jak to vyznělo.. ,,Hej..!" křikl Luk a šťouchl do mě. ,,Co?!" křikla jsem ,,Ty úchylačko!!" křikl ,,To beru jako úrážku." řekla jsem a odkráčela jsem si to pryč do "svého" pokoje.
Po pár minutách mi někdo zaklepal na dveře. Že by se mi Luk šel konečně omluvit? Ano vím.. Přehnala jsem to ,ale měla to být sranda. Hrála jsen uraženou
,,Dále." řekla jsem a dveře se otevřeli. Do vnitř vešla Laura. Zavřela dveře a přistoupila ke mně blíž. Skočila na postel ke mně.
,,Bello já asi chcípnu." řekla a lehla si. ,,Z čeho pak?" zeptala jsem se ,,Z tvého sexy nevlastního bramboráka." řekla Laura ,,Co ti provedl?" zeptala jsem se ,,Nic... Jen.." řekla Laura ,,Co jen??" řekla jsem nedočkavě. ,,No.. Jen může za to ,že jsem se do něj zabouchla." řekla Laura a zavřela oči. Nejspíš nechtěla vidět mou reakci.
,,OMG!!!!! " křičela jsem na celý barák. Vstala jsem z postele a stoupla si na zem. Zase jsem skákala jak malá holka ,,Já mám normálně Vánoce!!!!!" křičela jsem. ,,No já se asi picnu!!!" křičela jsem dál. Laura se mě snažila utišit ,ale nepodařilo se jí to.
Do "mého" pokoje vtrhl Luk ,,Proč ječíš zas jak siréna?" zeptal se a zasmál se ,,No Laura je.." řekla jsem ,ale pak jsem si dala ruku přes pusu. ,,Nic neřeš to a pápá lálá." řekla jsem a zamávala jsem mu. Následně jsem otevřela dveře a Luka vytlačila ven. Potom jsem zamkla ,aby nás zase nikdo nevyrušil.
Skočila jsem na postel k Lauře. ,,A jakto? Jak sis to uvědomila? Vždyť ho znáš sotva pár hodin?" zasypala jsem ji otázkami ,,No.. Prostě je dokonalý.. Vždycky jsem hledala kluky co mají smysl pro humor a umí se často chovat jak malé děti. A jako bonus u něj je jeho vzhled. Kámo.. Já bych mu dovolila všechno i.." řekla ,ale nedořekla ,,Pšt.. Detaili vědět vážně nemusím. Pořád je to můj brácha." řekla jsem ,,Jo ,ale nevlastní." řekla Laura a zasmála se.
,,Hele a ty víš ,že Luk má dneska rande? " zeptala jsem se. Nejspíš ji to rání ,že má jinou.. Chudák.. ,,Vím.." řekla Laura a posadila se a nepřestávala se usmívat. Vypadala jako sluníčko. ,,A? Nevadí ti ,že jde na rande s nějakou holkou a né s tebou?" zeptala jsem se zvědavě. ,,Nevadí.." řekla Laura ,,Ale jakto?? " zeptala jsem se a vykulila na Lauru oči ,,Přestaň kulit ty oči jinak ti to neřeknu." řekla Laura a zasmála se ,,Fajn.. A co mi chceš teda říct?" zeptala jsem se.
Tak a v další kapitolce se dozvíte co jí chce ještě říct. Klidně si zkuste tipovat do komentářů jestli chcete.
Dnes je pondělí a tedy byli ve škole i ti co se smáli těm co šli už 1. září. :D Tato kapitolka je pro ně. Tak snad se vám líbí. :)
Budu ráda za votes,komentáře a mně follow.
Vaše Cathy
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanfictionBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...