Ráno som sa zobudila ako vždy. V deckom domove na tvrdých postelí. Išla som von sama nemala som kamarátov. Išla som na hojdačku. Vtom momente si ku mne prisadol jeden chalan. Nepoznala som ho a ani nikdy nevidela. Prihovoril sa mi:"Ahoj volam sa David. Odpovedala som mu"Ahoj ja sa volám Lisa.
David:"Ja idem. Rad som ťa spoznal dúfam,že sa dakedy stretneme. A dal mi na nohu lístok na ktorom bolo napísané jeho číslo. A nakreslená pusa. Pomyslela som si:"Hm...určite sa stretneme
chichotala som sa.Prišiel ku mne Pán. Povedal mi:"Prišla si ťa adoptovať jedna rodinka volajú sa Wolterovci. A odišiel. V duchu som si povedala:"Konečne budem mať rodinu. Tak som sa potešila že konečne tá pravá chvíľa.Keď som ich videla v očiach sa mi zaligotali diamanty. Dokonca som mala aj nevlastného brata. Volali sa:"Mama Emma,oco Tadeáš a brat Max.Bola to bohatá rodina. Mali auto čierneho mustanga. Nasadli sme si do auta. Za 15minút zme boli pri dome. Bol nádherný. Mal žltú farbu a biele okná.Ukazovali mi ich záhradu volali ju Ružová záhrada. Išli sme do domu. Mali pekné schody. Ukázali mi moju novú izbu. Bola krásna steny boli biele a mala som tam aj stolík. Bolo to super.
Volala som ich ujo a teta. Ale oni mi povedali aby som ich volala menom tak som ich tak volala. Emma prichystala obed. Mali sme paradajkovú polievku a druhé rezeň. Potom mi to tu išiel ukázať Max. Predstavil ma svojím kamarátom a kamarátkam. Volali sa:"Zuza,Lívia,Denisa,Jakub,Maťo a Fred. Najviac sa mi zapáčila Lívia.Mala isto rokov ako ja.Mala 16rokov.
Zajtra mi prišiel do izby nábytok. Lampa zrkadlo a maľovačky. Všetko som si poupratovala na svoje miesto.
Emma išla do roboty.Tadeáš ostal doma. Na raňajky nam dal chlieb z maslom a medom.
Tadeáš nas zavolal na raňajky. Tak sme išli dolú. Max sa ma opýtal aká bola prvá noc. Povedala som že super. Potom som dopriala dobrú chuť. Keď sme sa najedli išli sme von za kamarátmi. Išli sme po líviu a potom po jakuba druhý spali.
Rozišli sme sa Max išiel z Jakubom a ja z Líviou. Hovorili sme si zážitky. Ja som jej povedala že zajtra nastúpim prvý krát do školy.Lívia:"Dúfam ,že budeme sedet spolu.Ja:"To aj ja uš sa nemôžem dočkať.
Išla som domov aj Lívia. Prišla som presne na obed. Hovoril Tadeáš. Max uš bol dávno doma. Určite si moc nehovorili z Jakubom. Pomyslela som si.Emma nam dala obed. Ziedla som prvá ako vždy. Potom som znova išla von. Ale sama bez Maxa. Sadla som si ku ružovej záhrade. Páčil sa mi tam jede krásny kvet. Fialová orchidea mala vôňu ako celá lúka orchideí. Povedala som si :"Keďže je taká krásna tak bude moja. Sadla som si ku orchideí jej vôňa ma ťahala k nej. A keď som sa jej dotkla ako keby sa ona dotkla môjho srdca. Ešte chvíľu som tam sedela. Zodvihla som sa a na zemy som videla lupeň. Tak som ho zodvihla.