INTALNIREA CONTINUA

424 18 0
                                    

Dupa ce m-am tot fatait in fata oglinzii,am decis sa ma uit la ceas.Era 16:20,trebiua sa plec.

In mai putin de 10 minute eram in fata parcului,dar la cat de repede am mers,eram obosit.Si pentru ca nu ajunsese,m-am asezat pe o banca.Cat eu imi reglam respiratia,am simtit 2 maini care imi acopera ochii.

J:Cine e?

-Lara?

J:Nu!Mai incearca.

-Andrei? intreb si am simtit cum se enervase.

J:Cine e acest Andrei? spune plin de nervi,inca cu mainile la ochii mei.

-Fratele meu.

J:A.Hai mai ai o sansa.

-Alex!?

J:Insfarsit!! a spus asezandu-se langa mine.

Cat noi radeam de faza ca el era gelos pe fratele meu,in fata mea era o fetita de maxim 4 anisori,car plangea dezor.M-am dus la ea si am mangait-o usor pe spate.

-Ce este micuto?

(micuta):M-am pieldut de mama. a spus prinzand curaj sa se uite in ochii mei.

-Cum te cheama?

m:Selynna.

-Eu sunt Aimee!

-Acum.Unde ai vazut-o ultima data?

S:Langa o fantanita.

-Hai sa vedem daca mai e acolo.am spus lund-o in brate si facandu-i semn si lui Alex,acesta urmandu-ne.

Langa fantana era o doamna care plangea.Femeia nu avea mai ult de 29 de ani.Cand a vazut-o fetitei i s-a luminat fata.

S:MAMA.a spus si a sarit din bratele mele pentru a fugi la aceasta.

??:Multumesc mult ca ati ajutat-o sa ma gaseasca!!!Mama,sa nu mai pleci de langa mine.

S:Mama,ea e Aimee

??:Mora.a spus mama cu un zambet dulce.

S:Tu esti iubitul ei?a intreabat micuta uitandu-se la Alex.

-Nu.Suntem doar pri.. spun dar el m-a intrerupe.

J:Da.Sunt iubitul ei.a spincattandu-se la mine si luandu-ma de mana,eu rosindu-ma toata.

-Noi trebuie sa plecam.Ne pare bine de cunostinta!!Pa pitic!!

Dupa ce am plecat de langa mama si fiica,ne-am continuat drumul,mana la un lac,langa care era o banca,sub un pom inflorit.

Ne-am asezat pe banca si am inceput sa vorbim.

-De ce l-ai spus ca suntem iubiti?

J:Pentru ca asa am simtit si pentru ca te plac.Stiu ca e dinscurt.

Atunci ne-am apropiat pana ce spatiul dintre fetele noastre era asa de mic,incat nici macar un ac nu mai avea loc intre noi,Primul meu sarut.Dupa ce ne-am despartit din sarut am simtit un vaticel ce a doborat cateva flori pe langa noi.Ma simteam o printesa adevarata.Cea mai frumoasa zi din viata mea.

-Si eu!

J:Si tu ce?

-Si eu te plac!!

Poveste De Dragoste Cu ShotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum