Хе Ра?! Не, не може майка му и майка ѝ да са приятелки. Дали да се направя на болна? Не, така ще обидя майка му. Взирах се във Хе Ра, когато някой ме буташе по рамото.
-Добре ли си? - попита Джунгкук. - Изглеждаш пребледняла.
-Сигурно е от светлината. - казах аз. Това ще се окаже най ужасната ми Коледа на света! Не стига че ме изложи пред училището, а сега може да ми сложи нещо в яденето. Тая пачавра може да се опита да ме отрови, и то на Коледа. Много искам да си отида, но не мога.
~Гледна точка на Джунгкук~
Отново се почука на вратата, когато влезе семейството на Хе Ра. Защо майка ми трябваше да ги кани? Хиляди пъти ѝ обяснявах, че Хе Ра ме дразни, но тя май беше във нейния собствен свят.
-Ей сега идвам. - казах на Скайлър и отидох при майка ми. Тя поздравяваше семейството на Хе Ра, но това щеше да почака малко.
-Може ли да поговорим...насаме? - попитах майка си.
-Джунгкук, много си се изтупал. - каза Хе Ра, но аз я игнорирах. Дръпнах майка си за ръката и я завлачих в кухнята.
-Защо си поканила семейството ѝ? Знаеш, че не я понасям. - казах аз и се кванах за главата.
-Виж, съжалявам, но те са ми много близки и щеше да ми е гадно да не ги поканя. - отговори тя.
-А защо и Хе Ра са довели? Тя няма ли си други планове?
-Тя им е дъщеря. Естествено, че и тя ще дойде. Моля те, потърпи само една вечер.
-Каза така и миналите пъти. Но това да е последният, става ли?
-Да.
Отидохме отново при гостите. Отидох при Скайлър и я прегърнах през рамо.
-Как си прекарваш? - попитах я.
-Добре. Тук е много...приятелска атмосфера. - каза тя и отидохме на трапезата. Е, "браво". Хе Ра срещу мен ли трябваше да сенде?! Започвам да си мисля, че го прави нарочно, за да ме дразни. Но я игнорирах. Всички си говореха, докато майка ми извика името ми.
-Джунгкук, даде ли подаръка си на Скайлър? - попита майка ми. Бях забравил!
-Ей сега. - казах аз и се затичах към стаята си. Влязох и видях на бюрото си кутията, в която беше герданът. Силно се надявах да ѝ хареса. Взех кутията и слязох долу. Седнах до момичето си.
YOU ARE READING
I need U
Fiksi PenggemarСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...