"Woii Qif !!" jerit Faris tepat-tepat disebelah telingaku. "Kau nak apa vangang ! Kacau je aku nak tido" kata Zaqif. "Aku ada cerita hangat lagi sensasi ni" kata Faris sambil tersenyum monyet hingga menampakkan kemachoan yang sedia ada pada dirinya. Menyampah betul aku dengan mamat sorang ni. Tapi dia lah satu-satunya sahabat baik yang aku ada. "Kau kalau satgi citer tu tak best, merasa muka kau tu nanti dengan penumbuk aku. Cepatlah citer gosip 'hangat lagi sensasi' apa yang kau nak citer tu?" soal zaqif. "Aku dengar ada budak baru yang akan masuk kelas kita. Yang menariknya budak baru tu perempuan dok" kata Faris dengan terujanya.
"Haihh tu je ke. Dah lah blah sana. Aku nak sambung tido aku yang terbengkalai sebab kau tadi"~ KRINGGG ~
Waduhh slang lah cikgu bio ni. Baru nak flirt dengan peminat-peminat aku ni. Dahlah nama pun pelik. Terbeli-belit lidah aku nak sebut nama dia. (Hah mesti korang curious kan nak tau nama cikgu bio ni . Nama cikgu bio Zaqif ni ialah puan kinazuzalilati. HAHAHA tolong jangan kecam saya ye)
"Assalamualaikum murid-murid kesayangan saya. Semua sihat tak hari ini? Saya harap semua sihat-sihat belaka. Haihh indah sungguh ye suasana pada hari ini. Boleylah saya ajar chapter baru ni untuk subjek biologi kali ini. Bla..bla..bla.."
Aduhh cikgu ni mula dah. Pengenalan dia lama betul.
"Ouh lupe pulak saya.Saya ada berita gembira yang nak disampaikan. Hari ini, anda semua akan dapat kawan yang baru"