Της ειπα όλα αυτά που μου είπε ο γιατρός και με αγκάλιασε σφιχτά...
Χρυ<<Δε θα παθεις τίποτα!! Αν πεθάνεις θα σε σκοτώσω...>> μόλις συνειδητοποίησε τι είπε γελασαμε και οι δυο... Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η Ασπα μέσα...
Ασπα<<Χρυσά σήμερα θα κοιμηθεις στην Άρια και αύριο το πρωι θα έρθω να σας πάρω για να πάμε στο νοσοκομειο... Αα και Άρια... Μόλις χτυπισει το κουδούνι σε περιμένει μια έκπληξη κάτω...>> ξέρω τι εννοεί...
<<ΟΧΙ!?!? ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ... ΗΡΘΕ Ο ΔΗΜΟΣ??>> φώναξα απο την χαρά μου...
Ασπα<<Αα δεν ξέρω... Και προς θεού κράτα δυνάμεις για αύριο...>>
Αμα ήρθε ο αδερφός μου θα είναι η πιο ωραία έκπληξη... Έχω να τον δω 2 χρόνια... Ήρθε μονο και μονο για εμένα... Για την ενχηριση... Δεν το πιστεύω... Πήγα γρήγορα γρήγορα στο θρανίο και εκατσα... Ανοιξα το κινητό κάτω απο το θρανίο...
Προς μπρο:
Μη μου πεις πως είσαι εδώ!!!Απο μπρο:
Θα εκανα τα πάντα για εσένα πριγκίπισσα μου και το ξέρεις ;)Προς μπρο:
Ομγ Σ αγαπωωωΑπο μπρο:
Ναι οκαυ και εγώ... Κλείσε το κινητό και πρόσεχε στο μαθημα μην σε δει η Ασπα...Εκλεισα το κινητό όπως μου είπε και κοίταξα εξω απο το παράθυρο... Ηταν αυτός και ο Στράτος... Ο Στράτος είναι ο παιδικος του φίλος... Πολύ καλό παιδι αλλά πολύ γυναικας βρε παιδι μου...
ντρινννννννννν
Άκουσα το κουδούνι του σχολείου και ετρεξα όσο πιο γρήγορα μπορουσα... Ήμουν έτοιμη να τον φτάσω αλλα τελευταια στιγμή τα πόδια μου δεν άντεξαν και έπεσα στο έδαφος... Δυο χέρια με έπιασαν απο την μέση πριν ακουμπισω το πάτωμα...
Μαρ<<Πρόσεχε πως τρέχεις!!>>
<<Αμ σορρυ που δεν σου ζήτησα και την άδεια!!>> είπα ειρωνικά ενω ακόμα δεν είχε πάρει τα χέρια του γύρο απο την μέση μου...
YOU ARE READING
The new boy
RomanceΌλα είναι ωραία και καλά για λίγο καιρό... Όλα συνηθισμένα... Μέχρι που μια μέρα είναι σαν να σκάσει μια βόμβα και να τα καταστρέφει όλα... Όλα όσα ηξερες, αγαπουσες και λάτρευες ξαφνικά καταστρεφοντε... 100% by me Please don't copy the story