Neydi şimdi bu? Ne istiyordu Seval'den? Yetmemiş miydi yaptıkları?Onun hayatı yeterince kararmamış mıydı? 2 arkadaşını ,deli gibi sevdiği sevgilisini öldürmemiş miydi CEVAPSIZ denen kişi?Dayanamadı Seval . Sanki onu boğuyorlardı.Arkasından gelen sesleri umursamadan koştu. Nereye gideceğini , ne yapar cağını bilmeden.Bir ses işitti.
-Seval!!!! Dur!
--Sizin ne işiniz var burada gidin lütfen
-Ben askerim benim işim bu asıl sen nereye?
-Bakın teğmenim ne sorunum varsa ben hallederim hayatıma karışanların hepsini kaybettim gidin... Lütfen?
-Adım Dağhan bu 1. İkincisi ise gel benimle..
Biranda elini tutan adama karşı çıkamamıştı Seval. Bir taksiye binip şehrin bir bölümünün göründüğükayalık bir yere geldiler.
-Burası neresi
-Seni sakinleştirecektir..
-Çok güzel sessiz ve sakin
-Böyle bakınca sessiz sakin ve çok güzel ama içine inince ... ağlayanlar ...bağıranlar .yaralılar diyeceğim şu ki Küçük Hanım insanlarda böyle ve izin ver yaralarını dindireyim.
-Benim yaralarım iyileşmez kabuk tutmaz sadece kanar.
-Yara işte ama unutma herkes yaralı . Al sana fırsat . Dök içini bağır isyan et kimse duymaz kimse bilmez.
Ne yapacağını bilmeden Dağhan'ı izledi Seval. Bir kayaya oturmuş Öylece duruyordu. Seval geçti kayaların ucuna .Tek yapabileceği şeyi yaptı İSYAN ETTİ HAYATINA..
-Neden! Neden yaktın canımı .Yine mi yer bulamadın bana hayat?Beni annesiz babasız bırakarak almadın mı öcünü?Azrail hiç mi sıkılmadın çevremde dolanmaktan?Tek canım kaldı onu da vermem sana!! Karanlık güneşime inat burdayım ben
Gözlerinin önünden karanlık hayatı geçti sanki.Dağhan Teğmenin yanına oturdu. İkiside sessizdi.Sessizliği en sonunda Dağhan Teğmen bozmuştu.
-İyi bir dinleyiciyimdir.
-Efendim
-Gözlerindeki yaşın sebebini öğrenmeme izin ver.
-Anlatamam anlatırsam canım yanar. Ben unutmak için çabalarken anlatamam
-Sen bilirsin ama sen yinede hayatına isyan etme .HAYATIN KURALI BU ZATEN SENİ DENER. SEN KAÇARSIN O PEŞİNDEN GELİR. RAKİP GÖNDERİR PES ETTİRİR. AMA SEN YİNEDE...
Ellerinde Dağhan'ın elinin sıcaklığını hissetmişti Seval. Şu an bilmediği ve fazlasıyla özlediği bir huzur vardı ellerinde.
-SEN YİNEDE KARANLIĞIN ARDINDAKİ IŞIĞA ODAKLAN.HAYATTAYSAN HENÜZ KAYBETMEDİN DEMEKTİR.
Seval o günün akşamında huzurlu bir uykuya daldı. Sabahın erken saatinde gözlerini açtığında baş ucundaki adının yazılı olduğu kutuyu gördü. Merak ve korkuyla içini açtığında artık ağlayamayacak kadar canının yandığını hissetmişti. Geçmişinin en büyük katili onun başucuna kadar gelmiş ve Seval'in ölen sevgilisi(Toprak)ne hediye ettiği saati 4 ay sonra ona geri getirmişti. Seval korkuyla yanındaki nota baktı.
Zaman geçiyor ve sen ölmeye devam ediyorsun Küçük Mahküm
CEVAPSİZ
'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜNEŞ
Mystery / ThrillerAnnesi doğumda ölmüş ,Babasını bir trafik magandası yüzünden 18 yaşında gözleri önünde kaybetmiş bir kız. İstanbul'un kuytu bir semtinde 2 arkadaşı ile zor bir yaşam sürerken Ansızın kararan güneşleri.... Kim olduğunu bilmediği bir kişiden her...