Birlik başkanı toplantı odasına girdi.
"Bildiğiniz gibi şu an da uzaylılar kapıya dayanmış durumda dünyamızı ele geçirmek istiyorlar. Kurtulmak için bir planı olan var mı?" o arada birlik te fazla işe yaramayan Supec söze koyuldu.
"Benim bir planım var efendim." tüm gözler üstüne kaymıştı.
"Yeni kahramanlar bunlar birbirnden daha tehlikelidir eğer bu orduyu toplarsak kazanabiliriz."
"Peki bu ne ordusu."
O anda Supec hafif bir şekilde gülümsedi.
***
"Bu meyhane de ne işimiz var?" dedi birlik başkanı. "Burdan ilk savaşçımızı alacaz."
"Umarım yanılmazsın." diye mırıldandı başkan Rell.
"Yaramak zorunda."diye cevap verdi Supec.
İkisi birlikte bir masaya oturup etrafı gözlemlenmeye başladı. Boner i bulmalıydılar. Ve biraz sonra Supec in gözü Boner i gördü. Hemen oturdukları masadan kalkıp onun masasına gittiler.
"Nasılsın Boner."
"Sen kimsin."
"Ben Supec."
Bu sözü duyduktan sonra Boner kafasını çevirip baktı.
"Ne arıyorsun burda."
"İş teklifim var."
"Ne için kabul edeyim ki."
"Şarabın parasını ödemek için."
"Kabul ediyorum."
İkisi de bu sözü duyduğuna memnun kaldı ve masadan kalktılar.
***
Birliğe dönmüşlerdi. Evet Supec tanıt bakalım bu Boner i
"Asıl adı Boner. Namı değer Barbar kılıcı süper kullanır. Ona şarap parası verirsen her şeyi yapar ama asla ihanet etmez."
"İlk kahramanımızı bulduğumuza göre sıra ikincide bu sefer ki kim?"
"Görürsünüz...