Kook egész nap azon őrlődött amit mondott Minji mama.
Miután vége lett a napjának a könyvtárban szokott lenni Minji mamával. Ott szokott tanulni.
A könyvtár egy eléggé romos hely, néhol falécek hiányoznak, a polcok porosak, a szekrények a szétesésük szélén álltak.
Kook írta a beadandóját, mikor az ismeretlen belépett az ajtón.
Hangosan köszönt, erre figyelt fel Kook.
Az a mély hang, ami mégis lágy.
Odasétált Minji mamához, majd elkezdtek beszélgetni hallkan, hogy ne zavarják Kookot.
-Zavar, hogy ilyen halkak vagytok.-fordul hátra a diák, nézve Minji mamára és az ismeretlenre.
-Szia Kookie.-mosolygott rá Kookra az ismeretlen. Kook kissé elvörösödött.
-Sz-szia.-makogott.
Az ismeretlen megindult Kook felé.
-Taehyung.-nyújtotta ki a kezét Kook felé.
Kook belemarkolt, majd megrázta jó erősen, mosolyogva.
-örvendek, így sokadjára.-mosolygott Taehyungra.
-Én is.-enyhe mosoly jelent meg az arcán, majd mikor elengedte a kezét, próbálta kerülni a diákkal a szemkontaktust.
-Mit szólnál, ha elmennénk vidámparkba?-ezzel az ablakhoz ment Taehyung, és elkezdett nézelődni.
Jungkook kinézett a házi feladata fogságából, pedig épp hogy csak neki állt annak befejezésébe.
-hát...-remegő hangon, makogva, de kinyögte-Fe-előlem...-vörösödött el ismét.
-Rendben, akkor mikor felel meg neked? Holnap hány órád lesz?-tovább nézelődőtt, majd magabiztosan megigazította az egyenruháját.
-Holnap csak dé-élig lesz-szek bent.-Nézegette az órarendjét Kook, majd megköszörülte a torkát.
-Rendben. Akkor holnap fél egykor a suli előtt.-Indult el Kook felé Taehyung, majd odahajolt hozzá.
-Addig is, vigyázz magadra.-kacsintott, majd megindult a kijárat felé.
Kook csak ledermedve ült, majd a Minji mama rászólt, hogy folytassa a leckét, miközben egy újságot bogarászott.
A diák folytatta, de elkalandoztak a gondolatjai a matek házifeladat felett.
"Mégis mi...? Áh, szedd össze magad Jeonguk! Megértem, hogy félek a lányok közelében, de nem kéne már attól is zavarba jönnöm, hogy egy fiú közel hajol hozzám. Ez egyáltalán normális?! Még csak 17 éves vagyok... Ezt nem kéne Kook... Áh! Koncentrálj! Ráérsz ezen máskor is gondolkozni..."
YOU ARE READING
Wrong ~TaeKook~
FanfictionJungkook szülei elváltak, majd rá pár évvel később az anyukája meghalt egy autóbalesetben. A nagyszüleivel él, új város, új iskola, új barátok.