Másnáp fél egykor az iskola előtt várta Kook. Egy trikóban volt, és egy fekete csőnadrágban. Majd meglátott a távolban közeledni egy barnahajú fekete inges, fekete nadrágos alakot. Elöszőr nem hitte, hogy Taehyung lesz az, de mikor közelebbről látta biztosra ment.
-Mi? Mégis miért van rajta ing?-értetlenkedett halkan a diák.
Taehyung szembe került a diákkal, észre se vette Kook. Csak gondolkozott, azon amin tegnap is. És szinte minden nap, mindig.
-Hé!? Élsz még?-nyúlt bele Kooknak a látókörébe.
-Ha? Ja. Igen. Bocsánat. Szia.-Kook zavarban volt, és egyben kínosan is érezte magát.
-Szia.-ölelte meg Jungkookot Taehyung.
Kook visszaölelt, de annyira forrónak, és vörösnek érezte az arcát, hogy attól félt lassan kigyullad Taehyun ingje, ha tovább szorongatja magához.
-Indulhatunk?-kérdezte meg Tae, miután elengette a diákot.
-Pe-persze.-makogott Kook, és leste a földet egészen addig, amíg arca le nem hűlt.
Fél óra utazás után kikötöttek egy hatalmas vidámpark előtt.
-Nos, mit szeretnél elsőnek kipróbálni?-Tette fel Tae a kérdést, mint valami apa a fiának.
-Ömm... Mit szólnál a hullámvasúthoz?-mosolygott Taehyungra a kisebbik.
-Jólvan.-majd elfordult, megragadta Kook kezét, és maga után húzta, miközben utat tört a sorban.
Egy kis idő eltelt mire bejutottak, de legalább bejutottak.
Tae továbbra is fogta Kookot, aki vörösen követte, a földet bámulva.
-Na. Itt a hullámvasút. Remélem nem félsz.-nézett Kookra, akinek továbbra is csak a feje tetejét látta.
-Ne-em...-makogott.
-Én ezt nem bírom-mérgelődőtt, majd megfogta Kook állát, és az arcával szembe tartotta.-Figyelj. Nézz rám. Nem a fejed búbjához beszélek. Nézz a szemem-nem fejezte be Taehyung a mondatot, mert látta, hogy a diák teljesen elmerült a szemeiben könnyes szemekkel, majd Tae is elmerült Kook szemeiben. Eltelt egy fél perc, mire észbekaptak.
-Ah! Mi? Bocsánat, elkalandoztam!-rázta meg Kook a fejét zavarodottan, majd a kezeivel eltakarta arcát, nem akarta, hogy Tae lássa a rahta lapuló félelmet. Tae elmosolyodott, miközben Kook próbálta lerázni a zavarját.
Hirtelen megragadta ismét Kookot, előre törtek, lerakta a zsetonokat, majd átugrott a rácson, nem zavartatva magát, hogy nemsokára indul a hullámvasút. Kook állt a kerítés előtt, majd Tae biccentett egyett a fejével, mosolygott. Ezzel rávette Kookot, hogy ugorja át. 2 perc se telt el, de a hullámvasút legelső ülésén ültek.
Tae látta Kookon a félelmet. Rágta a száját. Megfogta a kezét, majd úgy élték végig a menetet.
Miután kiszálltak elmentek egy kisebb büféhez, ahol megismertek két aranyos lányt.
Jól elbeszélgettek annak ellenére, hogy Kook félt. Lehet hatással volt rá Tae jelenléte.
A kisebbik lány elővett 2 szivecsk3s matricát, majd Kookra ragasztotta szónélkül. A diák persze teljesen elvörösödött.
-Várj egy percet Kook.-turkált a zsebében Tae, mire előhúzta a telefonját-mosolyogj!-hajolt kook felé, majd megörőkítette a diákot.
A lányok megadták a számukat, sajnos lekellett lépniük, mert már késő délután volt, kezdett hidegebb lenni, és kissé sötetedett is.
-Még kipróbáljuk az óriás kereket?-mutatott a diák a távolban ékesödő óriáskerékre.
-Persze. Csak siessünk.-ismét megragadta Kookot, pár perc múlva már a kabinban ültek ketten.
-Fázok.-szólalt meg hirtelen Kook majd átölelve saját magát.
Tae egy kis gondolkodás után Kook mellé ült, majd magához szorította. Egymással szembe voltak. Elvesztek egymás szemében. Majd megcsókolta Tae Kookot.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Wrong ~TaeKook~
ФанфикJungkook szülei elváltak, majd rá pár évvel később az anyukája meghalt egy autóbalesetben. A nagyszüleivel él, új város, új iskola, új barátok.