-''Emre mi yoksa Sinan mı ?''
Son ses müzik, içki falan olsaydı belki olabilirdi ama şuan gerçekten sıkılıyoruz. Tamam kabul ufak bir pijama partisi olabilir ama planladığım şeyler bu değildi. Neyse ki sıkıntı bizi öldürmeden aklıma ufaktan bişeyler geldi.
A- ''Ah yine mi ? Kızım en sonunda telefon sapığı olduğumuzu birileri anlayacak. Ayrıca Emre'de Sinan'da eski sevgilin !''
M- ''Valla Aslı haklı. Duru düşünsene biz olduğumuz ortaya çıkıyor, yemin ederim okulda insanların yüzüne bakamam.''
-''Kızlar hadi ama. Şuan burada sıkıntıdan ölebilecek seviyedeyim-ki sizde öylesiniz. Mesela Miray bir saattir Mete'yi stalklamaktan beynin falan yandı herhalde korkmaya başlıyorum.''
M- ''İyi be tamam. Ama Sinan'ı ara o biraz salak. Sen olduğunu anlayacak kadar akıllı değil en azından.''
Aslı'nın göz devirişi eşliğinde hemen telefonu özele aldım ve Sinan'ı aradım. Durumu hareketlerimle o kadar esrarengiz bir hale getirmiştim ki kızlar bile heyecanlanmıştı.
Sinan telefonu açar açmaz iyi ki ondan ayrılmışım diye bir düşünce geçmedi değil aklımdan. Gecenin ikisinde özelden gelen telefonu açan erkek mi olur be !
Düşüncelerimden sıyrılıp telefonun hoparlörünü açtım. Şimdiden keyfim yerine geldi valla.
- ''Efendim''
-'' Shh..ssss''(sessiz konuşma tıslama karışımı bişey)
-'' Bak seeen eğlence arıyorsun ha ?''
Hemen kızlarla birbirimize baktık. Adeta gözlerimiz konuşuyordu hatta Sinan'a yavşak pislik falan diyordu ama biz demiyorduk kesinlikle asla ! Bakışlarımız.
- ''Hıhı ... ımmm şey hadi yanıma gel'' (fısıltı)
- ''Adres ver gelelim güzellik''
Allah'ım keşke böyle şeyleri Sinan'la çıkarken de yapsaymışım. Daha beni görmeden bana yürüyor şuna bak. Hayır yani yoklukta da değildir yakışıklı çocuktu sanmıyorum. Ayrıca sesindeki o gariplik de ne ? İçmiş mi be bu !
Miray kıkırdamaya başlayınca bana da bi gülme geldi valla. Tabi Aslı anında bizi susturdu. Amma korkak be !
Tam konuşacakdım ki Aslı'nın telefonu beni susturdu. Aslı telefona bakınca gözleri fal taşı gibi açıldı. Telefonu bana doğru döndürdüğü an Suna Teyze yazısını gördüm ANNEM !
Anında Sinan'la konuşmayı kestim. Annem bugün nöbetteydi ve işin kötü tarafı annem sık sık aramaz.
- ''Aslı hemen aç ve uykudan yeni uyanmış taklidi yap sakın şüpheli davranma birde Miray'da bende şuan uyuyoruz.''
A- ''Ah be kızım sanki çok kolay.''
- ''E-efendim Suna teyzecim ?''
-'' Duru'yu arıyorum böyle bir numara kullanılamakta diyor ! Ne işler çeviriyorsunuz siz bakim ?''
O an telefonun özelde olduğu aklıma geldi. Sıçtım tam anlamıyla SIÇTIM !!!!
- ''Şey Suna teyzecim bi yanlışlık olmuştur hem zaten biz uyuyorduk şimdi.''
- ''Sabah eve geleyim göstercem ben size !''
- ''Tamam Suna teyzem benim, hadi sana iyi nöbetleer öpüyorum.''
Valla ucuz atlattık. Aslı korkak falan ama akıllı kız aferin be ona.
- ''Kızlar şimdi annemi atlattık. Annem bir daha bizi aramaz. Şey mi yapsak ımm dışarı falan çıks-''
A-''Duru kafayı yedin herhalde ! Görmedin mi az önce ter döktüm resmen. Ayrıca parasız pulsuz ne yapacaksın dışarıda ?''
M- ''Bende biraz para var.''
- ''Bende de var. Hadi Aslı nolur nolur noluuur, 1 saate eve gelmiş oluruz hem.''
Bir an Aslı'nın gözleri parladı. Biliyorum en az o da bizim kadar sıkıldı. İnat ediyor işte.
A- ''Ama 1 saat içinde evde olmak şartıyla ayrıca kimse alkol almayacak okey ?''
Mirayla benim hemen gözlerimiz birleşti. O sevinçle Aslı'nın üzerine atladık. Görsünler bakalım bizim üçlü birleşince ortaya neler çıkıyor. Hıh.
Kızlar hazırdı ama ben hala kıyafet bulamamıştım. Elimdeki en güzel kıyafetleri Aslıyla Miray kapmıştı bile. Benim bu bön bön dolaba bakışlarımı Miray farketmiş olmalı ki yanıma geldi.
M- ''Bulamadın bişey değil mi ?''
- ''Bulamadım. Bu gidişle evden çıkamayacağız !''
Benim bu tepkime karşılık dolaba bi göz attı.
M- ''Kızım bir ton kıyafetin var, bak hepside birbirinden güzel. Sanki biz gelinlik mi giydik ? Sende giy bir tane şort bir tane askılı çıkalım.''
Kafa sallamakla yetindim çünkü aklıma bir türlü annemin giydirmediği şort geldi. Sonunda o şortu giyebileceğim. Ne olmuş çok kısaysa şort işte.Birazcık kalçamı tam kapatmıyor olabilir ama olsun şort işte. Hemen şortu giyip üstüme de dar siyah basic bir askılı giydim. Galiba oldum.
Aslı'da Miray'da hazır olduğuna göre artık şu evden kendimizi atabiliriz. Tabi Aslı'nın şortuma attığı rahatsız bakışları saymazsak çıkmaya hazırız.
- ''Bence Monroe Club'a gidelim hem ben oraya çalışmak için başvurmuştum hatırlıyor musunuz ? Belli mi olur belki de müşteri için son gidişimdir ? Ayrıca Miray Mete o clup'dan çıkmıyor sen biliyorsun. Karşılaşırsınız belki ha ?''
Anında Miray'ın gözleri parladı. Miray Mete'yi 5-6 aydır seviyor. Birkaç kez konuşmuşlukları var ama arkadaş bile değiller. Miray'a söylemeye korkuyorum ama Mete hiç o gözle bakmıyor. Valla kendi kaybeder, Miray fıstık gibi kız maşallah.
M-''Aynen telefondan stalk stalk nereye kadar. Gideceksek oraya gidelim. ''
A- ''İyi bari gidelim.''
Aşağı indiğimde hemen uber taksi çağırdım. Allahtan indirim kuponum var. Yoksa taksiye bir ton para vermek zorunda kalacaktık.
Taksi gelince bizi Monroe Club'a götürmesini istedik. Yaklaşık 15 dakika içinde Club'a ulaştık
İçeri bir hışımla girdik. O kadar kalabalıktı ki ! Sanki koca İstanbul'da başka Club kalmamış. Barmen'e doğru yürüdük. Aslı alkol almamız gerektiğini bize 52456. kere hatırlattı. Hepimiz birer tane bar taburesine oturduk. 3 tane ALKOLSÜZ mojito kokteyli aldık.
M- ''Buranın maaşı kaçmış Duru ?''
- ''Bilmiyorum ben sadece CV'mi verdim. Maaşı sorduğumda gayet yüksek olduğunu söylediler. Zaten baksana baya kalabalık ve lüks illaki yüksektir.''
M- ''Bende evde otur otur şiştim valla. Birkaç yere başvuracağım.''
İş güç dedikodu derken saatin ilerlediğini fark ettik. Tam kızlara kalkmamız gerektiğini söyleyecektim ki yanda oturan adamın konuşmaları dikkatimi çekti. Yanımda birinin oturduğunu bile bilmiyordum.
- ''Aynen abi. Ben ilk önce Banu falan sandım da Banu olsa tanırdım. Zaten kafa tam yerinde değildi. Saçma sapan konuştum bende. Kız da gece gece yanıma gel falan deyince bende adres istedim. Suratıma kapattı. Zaten sonra Banu olmadığını hatırladım.''
Resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Sinan diye aradığım kişi aslında Sinan değilmiş. Ve o adam şuan yanımda duruyor. VE İNANILMAZ YAKIŞIKLI !
Yazım hataları falan olursa şimdiden özür diliyorum. Gerçekten büyük sıkıntılar içinde yazıyorum:((
Bu yeni ponçik hikayeyi nasıl buldunuz ? Yorum ve vote bekliyoruuuuum ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ouh! Yanlış kişi
Literatura FemininaUfak masum bir şakadan en fazla ne olabilir ki ?