Jeg dro til Austin "ding dong..." med en gang døra luket seg opp sa han "wow, så sexy".
"Skal du dra på 8 klasse festen?" spurte jeg, "ja, men sorry, jeg har en partne" sa han.
"Hva?, æ trudde vi var sammen?!!!" ropte jeg, "hæ, er du Chalotte?" spurte han.
"Ja!, hvis jeg ikke var hun, hvorfor kommer jeg hit å spørre dæ, hehe lol" sa jeg.
"wow du var mer, mer, mer anneledes før til nu (blondi) :P ♥
hehe, han var så søt, jeg vil se hvordan Jacky ville se ut når han ser meg pluss divaer hannes.
Da var vi på feste og alle danser, jeg satt alene, Austin gikk å snakke med noen.
Så kom Jacky å sa "halla dama mi, skal vi danse hip hop", han er hip hop lære for 3-6 kl
"næh jeg har alerede en partne" svarte jeg, "men var ikke du sammen med meg?" spurte han.
"hææ???!!!" åååå nu veit jeg det, han trur at jeg var naboen hannes, (LOL) , nu følge jeg at han ikke er så kul alikavel, han prøver å være kul.
"neiii, jeg er partne til Austin og jeg heter Chalotte, om du lure på" svarte jeg med et stort glise.
"Dammmnn, du e fantastisk, kan jeg få et dans?" han sa det rett når Austin kom til meg, og ikke bare det hun naboen til Jacky også wæææ, tenkte jeg.
Austin gikk han ble sur, han trur fortsat at jeg liker Jacky, arrrr " fjærn deg" sa jeg til Jacky.
Den nabo jenta, hun ble sur og gikk til de andre kule gutter, og Jacky blei der alene, bra det :/
"Austin, Austin! Jeg ville bare si at.... jeg.......... els..ker...(pust dypt).......deg!♥
Han stanse, snur seg og klemte meg. Det var så varmt, hjerte mitt dunkket 1000 ganger fortare.
"Jeg likte deg helt siden du gikk på 5 kl, da du var sammen med Malene så spionere jeg hver eneste dag på deg, du varme meg og en gang da jeg var ute fryste jeg men da jeg så deg lekte med Malene ble jeg ekstra varmt" sa han.
Jeg visste aldri at han spionere på meg?
"aawww, jeg elske deg mer en du gjør" sa jeg,
"nei, jeg elske deg mer" svarte han.
Så kysse han meg på munnen, leppene ble varme, det var et kort kyss og det var mitt første kyss♥
Så kom divaer "hva i H.....
takk for at du leste denne ep
leser du neste ep er du superfan!☆★☆★
YOU ARE READING
Chalotte's liv
RomanceChalotte møter en søt gutt på veien til skolen. Hun ble så foreslka i han og ville vite hvem han er, så kan du lese boka videre. Dette her skal være mitt første Romantikk bok, æ liker å skrive om vampyr og Zombie. Om du liker boken er du superduper...