Hayattan nasıl sıkıldığımı düşünüyordum yine.Hava yine aynı kasvetli sonbahar İstanbul'u havası.İçimi bir hüzün kaplar böyle havalarda.Nedendir bilmem ama olmayan bir aşk acısı sendromuna girerim.Öyle kitabımı ve kahvemi alıp camın karşısına geçip "İşte hayat bu" deyip keyiften gerim gerim gerinmem.Aksine,vurur kafayı akşama kadar yatarım.Odunum abi değişemem ki.Her neyse bugün bir değişiklik yapayım dedim.Ve hazırlanıp dışarı çıktım merdivenlerden aşağıya inerken cüzdanımı evde unuttuğumu fark ettim hemen pıtır pıtır çıktım yukarıya cüzdanımı alıp attım kendimi sokağa.Cüzdanımı çıkardım ve içerisinde ne kadar param kaldığına baktım fazla yoktu.Babamlarla görüşmezdim ancak onlar her ay bana yüklü miktarda para yollarlardı.2 seneye yakındır ki o para elimi dahi sürmedim.Ancak işten yeni ayrıldığım vede parasız kaldığım için ne kadar istemesemde o paradan bir miktar çekeceğim.Her neyse bankaya gittim Allah'tan fazla sıra yoktu.Sıra bana geldi ve Görevliye kimliğimi uzattım.
Görevli:İsim,soyisim?
Ecrin:Ecrin Paksu.
Görevli:Annenizin kızlık soyadı ?
Ecrin:Akıncı.
Görevli:Pekala size nasıl yardımcı olabilirim?
Ecrin:Para çekeceğim."görevli başıyla onaylayıp bir kaç kağıda birşeyler yazdı.
Allahtan işim kısa sürdü.beni 1-2 hafta idare edecek kadar para çektim ve Kadiköy'e gitmek üzere taksiye bindim.
Kadiköy'ü her zaman sevmişimdir.İnsanları,havası,herşeyi...Bana hep farklı gelmiştir.Önce bir kitapçıya girdim.PuCCa 'nın Günlükler adlı serisini aldım.Ve Starbucks'a geçtim.Sıranın bana gelmesini beklerken arkamdaki insanın bana baktığını göz ucuyla fark ettim.
Ecrin:Birşey mi var ?
X:Hayır sadece kitaplarınız dikkatimi çekti.
Allahım ay ay.Ölüyorum ben resmen böyle bildiğin ölüyorum.O nasıl bir tatlılıktır lan?1.90 boylarında esmer siyah saçlı koyu kahverengi gözleri olan kirli sakallı bir heykel resmen.
Ecrin:Aa,evet methini çok duymuştum bende alayım dedim.
X:İyi yapmışsın."dedi ve o tapılası güzellikteki dudaklarıyla bana gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Biz
RomanceGerçek aşkın ne zaman karşımıza çıkacağını bilemeyiz.Belki bir hayalde buluruz birbirimizi.Kim bilir?