Stappen zetten.

42 0 0
                                    

hey mensjes hier is weer een nieuw hoofdstuk enjoy!

xxx kyara

-------------------------------------

De dag zat erop, morgen begint school maar ik mag niet meer gaan van mijn ouders. ik ben verdrietig maar dan denk ik aan wat liam zei als je moet praten bel mij als je niet met je ouders kunt praten.

ik toets zijn nummer in, ''hallo met liam'' ''hey danielle hier'' ''oh hey hoe gaat het?'' ''ik mag van mijn ouders niet meer naar school'' ''ik ook niet misschien kunnen we samen naar een andere school gaan als je dat fijner vindt'' ''jij bent echt het beste vriendje die er is'' ''love you'' ''hey mijn ouders zijn vanavond niet thuis tot morgen wil je misschien blijven slapen?'' ''mijn ouders vinden het best als het van jou ouders ook mag'' ''okey wacht ik bel mijn moeder even ik bel je zo wel terug'' ''oke''

ik hang op en toets het nummer van mijn moeder in, na drie keer overgaan neemt ze op ''hey danielle zeg het eens'' ''heymammagliamblijvenslapendankjeweldoei'' zeg ik in 1 adem ''oke en nu iets rustiger''

''mag liam blijven slapen?'' ''wat? danielle je bent pas 16'' ''rustig mam we doen niks omg dit is echt genant'' ''oke voor deze ene keer dan'' ''thank you mum'' ik hang op en bel liam weer ''hey met mij weer''  ''hey schat'' ''het mag'' ''oke ik kom eraan'' ik hang op, shit ik moet mijn haar nog doen, ik ren naar de badkamer gelukkig had ik mijn kamer gister al opgeruimd. ik trek mijn sexy ondergoed aan en daarover mijn kleren de bel gaat fuck ik ben niet klaar!! ik ren naar beneden en doe de deur open ''hey liam kom binnen'' hij loopt naar binnen'' ''kom ik laat je mijn kamer wel zien'' we lopen naar mijn kamer liam legt zijn spullen neer. ''wauw netjes hier'' zegt liam ''haha ik heb gister opgeruimd'' hij lacht even later zitten we op mijn bed ''ik hoop dat je je mooi voelt vanavond'' zegt hij geheimzinnig ''waarom?'' ''voor dit' zegt liam en buigt zich naar voren en geeft diezelfde zoen als in de kleedkamer ik zoen terug, hij pakt mijn middel ik sla mijn arem om hem heen ik leun naar achter, 5 minuten later ligt hij boven op me. hij knoopt langzaam mijn blousje los ''je bent zo mooi'' zegt liam en kust me ik mijn nek ik trek zijn shirt los hij heeft een gespierd boven lichaam.

''zullen we verder gaan?'' vraagt liam ''oke'' hij zoent me en trekt mijn broek uit ''heb je dit voor mij aangetrokken?'' ''misschien'' zeg ik en zoen hem dit keer ik trek zijn broek uit, daar liggen we dan zoenend in ons ondergoed, zijn handen glijden omlaag hij legt ze op mijn borsten net op het moment dat hij mijn bh wil losmaken hou ik hem tegen ''wat is er?'' vraagt hij ''ik ben hier nog niet klaar voor het spijt me'' zeg ik terwijl ik omlaag kijk ''het is niet erg'' zegt liam ''weet je ik dacht juist dat jij dit wilde'' ik kijk hem verbaasd aan ''en ik dacht dat jij het juist wilde'' ''ik vind een beetje knuffelen en zoenen voorlopig wel genoeg jij?'' '' ja ik ook'' zeg ik opgelucht

zijn naam is liam - a one direction storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu