Část věnuji : @DanisekHorakova. <3
Faith Pohled:
Mám obrovské křeče v břiše a to jen díky tomu že se díváme na tak stupidní film jako jsou Prci prci prcičky.
Fredo už asi posté vypliv sýrový popkorn na zem.
Celým domem se ozve typická melodie zvonku.
Fredo se neochotně zvedne a zamíří otevřít dveře.
,,Co tu dělá ona ? " Uslyším hlas za mnou,ale je mi jasné kdo to je proto jsem se neotočila.
,,Je tu se mnou když ti jsi pořád někde v prdely!" Fredo mírně zvíšil hlas a své tělo po pár sekundách hodil na gauč.
,,Fajn jak chceš." V tomdle šla slyšet trocha podlosti. Ucítila jsem jak se gauč prohl pod jeho váhou.Podívala jsem se na něj a jeho smějící se tvář mě udřela do oblyčeje.
,,Co čumíš?" Divím kde se ta odvaha ve mně bere.
,,Cos to řekla? '' Mírně zvýšil hlas a zaťal pěst.
,,Abys nečuměl.Seš hluchej a blbej.'' Na komci jsem se hlasitě zasmála.A poškrabala jsem se na zátilku.
Jeho oči málem vypadly s důlků.Na rukou se mu objevily žíly a oblyčel rusl os vzteku.
Po pár sekundách jsem ucítila ostrou bolest na pravé tváři.
Instinktivně jsem si začala hladit místo které mně neuvěřitelně pálilo.
,,Seš zkurvenej ubožák!" Sama jsem netušila kde se to ve mně bere.
Prudce se napřáhl a trefil me do břicha.
Vykřikla jsem bolestí a zohla jsem se v páteři.
Dítě ?.
Moje dítě?!
BOŽE ?!!!
,,Fredo volej do nemocnice !" Vykřikla jsem zlomeným hlasem a Fredo se jen uďiveně dóval.
,,Proč?!" Vzal mě za rameno a postavil na nohy.
,,Jsem těhorná!" Vykřikla jsem mu do obličeje.
Obrátila jsem zrak na Justina,ten nervózně skenoval mou tvář.
-- TADLE ČÁSZ JE HROZNÁ ! Asi čtyřikrát ksem ro přepisovala.
Nejdelší koment má část<3