39-kapitola

1.4K 59 2
                                    

“ok, hned jsem u tebe“

Pomalu jdu do svého pokoje kde si oblékám taneční tepláky a černé tílko. Beru si mobil a jdu k bráchovi do pokoje. Má už připravenou nějakou hru a tak se chystáme hrát. Tu hru jsem nikdy nehrála já a ani on. Prostě to je jakože “Poprvé“.  Sice chvíli trvá než  se tu hru trochu naučíme ,ale po chvíli už válčíme proti sobě a řveme a tak dále.  Když nás hra přestane bavit zapneme youtube a koukáme na nějaké taneční sestavy. Najdeme jednu dobrou na písničku Poker face. Je to sice stará písnička, ale je dobrá. Má dobrý rytmus a tak všechno. Je to docela lehké a tak se to naučím během chvíle.  Brácha se mezitím učí Poker face na kytaru a já tančím.  Když už brácha umí zahrát písničku na kytaru, pouštíme instrumentální Poker face, brácha hraje na kytaru a já tančím. Všechno to natáčíme.  Když písnička skončí vypneme nahrávání a dáme video do Notebooku. Hodíme to na Youtube a zase jdeme hrát. Hrajeme asi už přes hodinu. A tak jsme se rozhodly ,že si dáme pauzu. Vypnuly jsme tedy hru a koukly na Youtube. Týjo. Tolik shlédnutí a to jen asi za hodinu.! Bylo tam přes 130 k. shlédnutí ! to je boží , i ty komentáře k tomu! Prostě WOW!

Rozhodnu se tedy ,že natočím k něčemu Cover. Ale k jaké písničce? To musím ještě domyslet no.

 Přemýšlím o tom tak celé odpoledne a dojdu k tomu ,že asi natočím Cover k písničce Royals.

Jdu tedy na to.. zapínám nahrávání a přitom i zároveň písničku. Pomalu začínám zpívat.

(písničku si pusťte v multimédiech)

I've never seen a diamond in the flesh

I cut my teeth on wedding rings in the movies

And I'm not proud of my address

In the torn up town, no post code envy

But every songs like:

gold teeth

gray goose

tripping in the bathroom

bloodstains

ball gowns

trashing the hotel room

We don't care, we're driving cadillacs in our dreams

But everybody's like:

crystal

maybach

diamonds on your timepiece

jet planes

islands

tigers on a gold leash

We don't care, we aren't caught up in your love affair…

Zpívám dál až nakonec dozpívávám písničku. Na konci videa řeknu “thank you for watch and for likes“ nechám to nahrát a mezitím jdu do koupelny si napustit vanu. Dávám do ní pěnu do vany a nechávám vanu ať se napouští. Po 15 minutách je vana napuštěná a já si do ní pomalu lehám. Relaxuju. Nechávám všechny mé myšlenky stranou a pomalu zavírám oči. Nespím jen je mám zavřené. Po asi hodině už voda ve vaně začíná být studená a tak z ní vylezu. Obalím si tělo do ručníku a jdu do pokoje. Obleču si triko které si u mě Justin naposledy nechal a k tomu si beru černé legíny.  Pomalu si lehám na postel a  zapínám Notebook. Najíždím na youtube a koukám na ten můj Cover. Nevěřím svým očím. 200 k. shlédnutí. Wow! Kouknu na komentáře a skoro všechny jsou lichotky a tak.  Sice mám pár dislike ,ale to nevadí. V tu chvíli mi někdo zavolá. Hm, neznámé číslo. Uvidíme kdo to je..

takže.. dneska jsem vůbec nechtěla přidat další část, ale když jsem přišla na Wattpad a uviděla jsem že už mám 9000 reads tak jsem prostě musela přidat další část!:3 během 2 nebo 3 dnů jste daly 1 000 reads:O hrozně vám děkuju:3 A Jinak tento týden budu přidávat ob den:) takže : 40-kapitola bdue v úterý , 41-kapitola ve čtvrtek, 42-kapitola bude v sobotu:3 doufám ,že se vám to neva:D:3 a jinak děkuju poslední dobou přibývají i votes:O:3 miluju vás :3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat