Ayrildiq... Oktyabrin 30-u. Bir birimize inad etdik. O menim istemediyim mende onun istemediyi bir wey etdik ve ayrildiq. Ele bilki heyatim ondan ibaret idi. 10gun kusulu qaldiq. Bu 10gun erzinde 5 kilo ariqladim... Butun gunu yatirdim.. Otagin qapisini bagliyirdim. Perdeleri orturdum otaga iwiq dusmemesi ucun. Seher oyanirdim. Ama yerimnen qalxmirdim. Ancaq onunla olan yazismalarimiza baxirdim. O qeder agliyirdimki, gozlerim qipqirmizi qan dolmusdu ve wiwmiwdi. Hecne yemirdim icmirdim. Cox pis veziyyetdeydim. Yemekde yemirdim. Nece gun bele oldum. Sonra ata gordu hecne yemirem. Her gun seher goruntulu zeng edirdi. Yemek yemeyime baxmaq ucun. Seher gunorta zeng edirdi. Axsamlarda iwden gelende yemek yeyende menide yaninda oturdub yemeyimi yedirirdi. Biz onunla defelerle bele kusmusduk. Cox kuseyen biri idi. Barisdiq tebiiki. Bir defe kusduk her wey bitdi dedi. Semestr imtahanima tam2gun qalmis ayrildiq. 4imtahanin 3den kesildim. Heftenin evveli kusub axiri barisirdiq. Ama yenede bir birimizi cox sevirdik. Bir gun onunla neyese gore kusduk. O facebooka girmeseydi qala bilmirdi. Heyatinin ayrilmaz bur hissesiydi facebook. 3gun girmedi ne facebooka nede watsapa. Narahat oldum. Nomresine zeng etdim. Bagliydi. Cox qorxmusdum ona nese olub deye.. Axirda onun en yaxin dostunun nomresini tapdim. Zeng eledim.
Men: salam. Men onun dostuyam. Axirinci defe ne vaxt danismisiz onunla?
Dostu: alekum salam. 1-2gun olar danismisam. Nolmusduki? Yenede xetrinize deyib sizin?
Men: yox kusmusuk biz. 2gundu nomresine zeng catmir. Ne facebooka nede watsapa girmeyib. Cox narahatam. Siz ondsn bir xeber oyrenib mene deye bilersiz?
Dostu: gozle 5deqeye sene zeng edecek deyecem.
Men: zemg etmesini istemirem. Biz ayrilmisiq. Sadece yaxsi oldugunu bilim bes eder.
Dostu: gozle indi sene zeng edecem.
Men: yaxsi dedim. Sonra zeng eledi dostu dediki: iwdedi 5deqeye zeng edecek sene. Men dostuynan telefonda danisirdim ve onun zengi geldi.
O: salam buyur meni axtarirmissan. Esidirem.
Men: narahat idim. Zeng etmeni istememisdim yaxsi oldugnu bilmek istemisdim. Sag olsun senin dostun xeber verdi senden mene. Nie telefonunun bagli oldugunu sorusdum. Sirf men narahat olum deye sondurubmuw. Dediki dostuma zeng etmene gerek yox idi. Dedim menden xeber ala bilmesen sen menim dostlarimdan meni sorusmazsan? Yox dedi. Halbuki bir defe telefonum koda dusdu. Gunorta danismisdiq. Axsam zeng etdi telefonum bagliydi. En yaxin dostuma yazmisdi meni sorusmusdu. Bir defede ele mohkem dalasdiqki ne o nede men uzr istemedik. Tam 1 ay kus qaldiq. Axirda menim dostum ona mesaj yazdi menden xebersiz.
Ya adam kimi gunayla danis yadaki ayrilmisiq de . Oda isini bilsin demisdi. Oda: men gunayla barisada bilmirem kusde qala bilmirem. Men onu cox istirem ama bizde alinmir bir birimizi uzuruk demisdi. Dostumda: onda gunaya ya sen ayrilmaq istediyini de yada sabaha kimi demesen men deyecem demisdi. Seheri gun dostum zeng elediki size gelirem. Geldi mene dediki gunay zeng ele ona ve ayrilmaq istediyini de. Ne qeder dedise men etmedim. Dostumla o cox danismisdi. Hamisini bura yaza bilmerem. Ama sonda bir kelme bunu demisdiki men ayrilmaq istirem. Ama hele kusmusuk gunay bu veziyyetdedi ayrilmaq istediymi desem ne veziyyete duseceyini texmin ede bilmirem. Dostum butun mesajlari gosterdi mene. Ona zeng eledim. Cavab vermedi. Ses gonderdim. Hem agliyidim. Hem nifret elirdim ona hem ilk defeydi onunla danisanda sesimi yukseldirdim. Hem sevirdim. Bilmirem hemin an ne hiss etdiyimi bilmirem. Ama cox pis idim. Mesajima qulaq asandan sonra men onu eseble demisdim. Sene ne get deye bilmirem nede qal deye bilmirem dedi. Ama qalmani istirem dedi. Yenede barisdiq. 11 ay erzinde cemi 7 defe gorusduk. Her gorusde bu sonuncu gorusdu dedik. Ama her gorusden sonra barisirdiq. Her gorus ayin tarixi ne geyindiyi her sey aglimdadi. Herden ozune deyirdim filan tarixde gorusmusuk. O gorusde ele geyinmisdin. Bu gorusde bele geyinmisdin. Hemise teeccuble baxirdiki nece yadinda saxliyirsan deyirdi. Hemisede men istesemde unuda bilmerem deyirdim. Men onu cox sevmisdim. Gorusde cayimi ozu icirirdi yemeyi oz elleriyle yedirirdi mene. Hemise elimi cox mohkem tuturdu. Sanki hec buraxmayacaqmiw kimi...en butun ilklerimi onda etdim. O meni bu heyatda yasadan tek insandi. Mene aldigi her weyi saxlamisam. Gulu balaca miwkani qolbagi salfeti. Onun aldigi suyu bele o gorusden sonra saxlamisam. O menim her weyimdi...Son 2 yada en coxu 3 bolume tamamliyacam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilim...
Kısa Hikayetam 11 ay once tanidigim sevdiyim insandan yazacam. meqsedim oxucu sayi toplamaq yada basqa bi wey deil. sadece icimdekileri bura tokmek istirem. onu cox sevirem...kitab yazmiram. Onunla kecirdiyim bu 11ayi yaziram. Eslinde yazmaq fikrim yox idi. Am...